sukulaissuhteet

sukulaissuhteet

Käyttäjä huawei aloittanut aikaan 08.03.2020 klo 09:17 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä huawei kirjoittanut 08.03.2020 klo 09:17

mulla ärsyttää oma yksinäisyyteni, kun en ole löytänyt miestä ittelleni.  en vain ymmärrä mistä löytäisin vertaiseni.. tuntuu että kaikilla muilla on jo puoliso, sukulaisillani jne. olen yhden lapsen tehnyt, mutta ei ole elämänkumppania, se ei ole sama asia. olen kiitollinen terveydestäni ja työstäni, mutta silti kaipaan muutakin… joku joka jakaisi arjen kanssani.  

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2020 klo 15:06

Hei huawei.

Minä kokeilin miesystävän löytämistä treffi.palstalta nimeltänsä; Happy pancake! Se on ilmainen treffi.sivusto, ja joku entinen facebook-kaverini suositteli sitä minulle. Sitä ennen kokeilin maksullisia treffi-sivuja. Olen ollut tyytyväinen seuraan jota olen saanut treffi-sivujen kautta.

Käyttäjä TäysinHukassa kirjoittanut 09.03.2020 klo 20:04

Täällä toinen joka on hakenut seuraa treffisovelluksista, sekä Tinderistä että Happy pancakesta. Introverttina olen huomannut että on paljon helpompaa, kun voi tutustua toiseen ensin viestitellen ja päättää sen perusteella, kannattaako lähteä tapaamaan kahvikupposen äärellä. Muutamia lyhyempiä suhteita on ollut ja nyt sellainen joka tuntuu todella hyvältä. Ja tunnen monia, jotka ovat löytäneet pidempiaikaisenkin kumppanin tuolta eli ei kannata vierastaa tällaisia palveluja, vaikka osa niitä saattaakin mollata.

Käyttäjä huawei kirjoittanut 14.03.2020 klo 09:36

niin.  on se kumma että jotkut löytää ja jotkut ei.   välillä tuntuu kyllä niin epäoikeudenmukaiselta. mutta liityin tuohon pancake palstaan. ainankin treffit tiedossa ensi viikolla:  onhan se mukavaa ja jännittävää odottaa minkälainen ihminen ja treffit tulevat olemaan:)

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2020 klo 17:56

Onnittelen nyt jo, toivottavasti löytyi mieluinen!

Käyttäjä huawei kirjoittanut 15.03.2020 klo 07:57

Hei. Kiitos. Jää nähtäväksi.  Tuntuu että elämä on helpompaa kun olisi sopiva mies . Saisi kertoa asioita eikä tarvitsisi hautoa niitä yksin. Toki ystävilleni avaudun asioista muttei ole sama asia. Kaikkia tarvii. Tuntuu ettei aina töistäkään irtaudu ja palaudu tarpeeksi kun kaikki on vähän välillä tylsää yksin. Tuntuu ongelmatkin isommilta mitä ne oikeasti on kun  yksin .