Sos. tilanteiden pelko
Olen 21vuotias työtön ja kouluttamaton nainen.. Monta vuotta kärsinyt sosiaalisesta pelosta ja paniikkikohtauksista. Koulut jäi kesken näiden ongelmien takia.. Muutin vihdoin pois vanhempieni luota, yritin saada elämäni hallintaan… Mutta ei tää onnistukaan. Vuokra ja laskut pitäs maksaa, mut en mä pysty hakeen töitä ☹️ Työkkäriin oon ilmottautunu ja sekin ahdistaa ihan liikaa. Pitäs sinne mennä kohta taas naamaansa näyttämään, mut en ole hakenut töitä!! Miten mä kehtaan sinne mennä.. Mä pelkään et multa viedään mun toimeentulo!
Nyt menee huonosti.. En jaksa tehdä enää mitään, ei jaksais sängystäkään nousta, Ahdistaa niin paljon että ihan vakavissani olen ajatellut luovuttaa. Mitä järkeä tällästä elämää on elää.. Mutta en mä ihan oikeasti haluaisi kuolla! Mutta en mä halua elääkään tätä elämää, ei tämä elämä ole enää elämisen arvosta. Ei mulla ole enää syytä jaksaa, vaan pelko estää mua lähtemästä. En mä siihenkään pysty…
Koska nämä ajatukset valtaavat mieleni niin voimakkaina aamusta iltaan niin vihdoin ja viimein viimeisenä oljenkortenani tartuin luuriin ja soitin terv. keskukseen. Ajan sain vasta kolmen viikon päähän. Jos mä en sieltä apua saa, jos lääkitys ei pelasta mua, niin sitten mun on pakko päästä pois.