Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 09:53

Hei kaikki ja mukavaa päivää.
Aamiainen syöty kotona, tiskasin eiliset tiskit, ja kävin kaupassa. Nyt pitäs lähteä postiin
hakemaan pakettia jossa on verkkokaupasta tilaamani pölynimuri, joudun ostoskärryillä
sen raahaamaan kotiin 1 km matkan. Ulkona oli hyvä ilma joten ei tuo varmaan ole ihan
kauhea urakka. Sen tehtyäni saan siivottua huoneet, villakoiria vilistää nurkissa jo.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 31.01.2018 klo 11:41

Hei, Jaana6! ☺️❤️☺️

Mulla on vanha imuri. Se kaipaisi vaihtoa, mutta ei nyt. Olen teipannut sitä kassan, ja toimii vielä. Enemmän pelkään tietokoneen hajoamista. Ilman pesukonetta olen oppinut olemaan, kun talon pyykkituvalla on yleensä aikoja, vaikka aika käytössä sekin on. Mun piti pestä tänään pyykkiä, mutten jaksanut eilen mennä varaamaan vuoroa. Aamusta heräsin kahdeksalta, kun on lääkkeen ottoaika ja puhelin herättää silloin. Menin sitten käymään tuvalla, ja sain varattua vuoron jo aamupäiväksi... Kiva 🙂

Mä käytän nyt Mirtazapinia tuomaan pitempää unta. Ja sitä unta nyt riittääkin... Ehkä vähän liikaakin... 😐 Jos tietokone tai pölynimuri hajoaisivat, olisi pakko ostaa uudet.

Miten selvisit imurin kotiin hakemisesta?

Mukavaa päivää sinulle!🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 12:28

Hei JP.
Ja kivaa pyykkipäivää.
Hain sen imurin ostoskärryllä joihin se oli liian suuri, kiinnitettynä siihen päälle narulla.
pari kertaa matkan aikana jouduin kiinnittämään sen uudestaan.
Ostin samalla ulkomaille meneviä postimerkkejä kuin olen liittynyt postcrossingiin, jossa
lähetellään postikortteja ympäri maailmaa, ja minulla ei ollut kuin 6 postimerkkiä jäljellä.
Pitää varmaan avata toi paketti tänään.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 18:56

On hyvä imuri.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 19:41

Tänään on vikinglotto arvonta 🙂👍 toivoa on saada rahapelivoitto.
Olen tänään vähän miettinyt tätä ns. psyykkistä tilannettäni, ja tullut siitä syystä ihmetteleväksi, ehkä minun pitäisi ns. ruveta leipomaan. 😍
Olen vain laiska, enkä useinkaan viitsi innostua ns. aiheesta tehdä jotain vain tilanteelleni.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 21:08

Olen tyytyväinen imuriin. Ja sain postissa tänään uuden veikkauskortin. Pölypussit imuriini
tulevat myöhemmin, mukana oli vain yksi pölypussi. Tilasin yves rocherilta shampoota ja
suihkusaippuaa sekä rasvoja, kuin minulla on tuote allergioita, ja heillä on allergia testatut
tuote sarjat, jostain syystä en tilannut deodoranttia, pitää ostaa kaupasta, rexonasta saan
pahaa ihottumaa, mutta LVtuotteet käyvät minulle, samoin Dove tuotteet.😍
Lähden tästä nukkumaan. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.02.2018 klo 05:06

😍+😍=☺️❤️☺️ Hyvää uutta päivää.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.02.2018 klo 09:19

Ulkona aika paha lumimyräkkä, kuin kävin tupakalla oli vaikeata puuskittaisen tuulen takia
saada sytytintä syttymään.
Nyt olisi sellainen ilma etten haluaisikaan lähteä matkoille, tai palata matkoilta kotiin. 😍
Puuskittainen kova tuuli tuntuu kokoajan ulkona ollessa, ja hiukset tuppaavat lentämään silmille, kuin niitä oikoo sivummalle. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.02.2018 klo 10:37

Tänään yksinäisyys kiehtoo mieltäni, ja muistelen kuinka yksinäiseksi tunsin itseni ennenkuin
muutin yksikseni asumaan tänne. 😯🗯️ Silloin olin maailman armoilla omassa kodissani, tai
niin luulin, ennenkuin äitini kuoli pois. 😯🗯️ Silloin sain tietää, etten ollut edes kirjoilla siinä
asunnossa. 😯🗯️ Äitini oli huolimattomuuksissaan tai tahallaan jättänyt ilmoittamatta että
olin muuttanut takaisin kotiin asumaan, päävuokralaisena. 😯🗯️ Kuoltuaan, minun tuli ensin
ottaa selvyyttä siitä voinko edes asua hautajaisiin asti asunnossani. 😯🗯️ Ja mikä toivoton
tilanne oli kuin minun piti muuttua rahaksi, ennenkuin sain KELAlta päätöksen että saisin
asumistukea enemmän. 😯🗯️ Siitä syystä jouduin hakemaan TOIMEENTULOTUKEA, eikä
sen saaminen ollut ihan helppoa. 😯🗯️ En tiedosta, miten oikein selviydyin tilanteestani!

Sen pituinen se. 😯🗯️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.02.2018 klo 11:29

Nyt alkoi tapahtua, meidän talossamme on vesi mennyt poikki, soitin huoltoon, asiasta on
tehty tutkintapyyntö, mutta mitään ei ole vielä ilmennyt. 😯🗯️
Yritin sitten tavoittaa psyk.pol.n sh.ta, koska minun injektiolääkkeeni on loppu, ja pitäisi
psyk. kirjoittaa uusi resep. mutta törmäsin kummaan tosi asiaan, ettei minulle ole merkitty
hoitavaa lääkäriä psyk.pol.n tietoihini, joten olen nyt odottamassa että sh saa soittopyyntöni,
ja soittaa minulle, jotta voin muistuttaa häntä lupauksesta hoitaa asia. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.02.2018 klo 16:06

Ei ole vielä posti tullut. Sain sen reseptin, ja vettä tulee myös jo. Huominen lakko pitkittää
pakettien perille tuloa, saa nähdä koska saan ne pölypussit pölynimuriini postista. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.02.2018 klo 06:12

Huomenta kaikki.
Tänään ei kannata liikkua minnekään, kaikki on lakossa enemmän ja vähemmän.
Moni yhtyy lakkoon olosuhteiden pakosta, koska ei pääse junalla töihin. 🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.02.2018 klo 11:17

Elämä on perseestä kuin maha ei toimi. 😯🗯️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.02.2018 klo 16:16

Tänään on parasta se että on saunapäivä. 😯🗯️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 03:31

Lauantaina heräsin aikaisin eikä yhtään enää väsytä. Paskamaista tämä tämmöinen.🌻🙂🌻