Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 15:40

Ai, se sinua kaivelee Tammy.
Ilmoitin vain että haluaisin päästä toukokuussa Rodokselle, nyt näyttää vain siltä etten pääse
tänä vuonna vielä, mutta onhan noita tulevia vuosia.😍

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2018 klo 15:54

Onko sulla jaana mielestäsi varaa matkustella, jos haet ruokasi köyhien avusta? Etkö ole van tehnyt valinnan ettet maksa ruuastasi vaan ruokarahoilla matkustat?
Minusta toimintasi vie pohjan koko hyväntekeväisyydestä etkä sinä ole ainoa joka käyttää väärin sitä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.01.2018 klo 16:27

Hei, Jaana6. ☺️❤️☺️ Minä ostan käsityötarvikkeita, koska tarvitsen niitä. Ja samalla käyn toisinaan ruokajonossa. Enkä osaa pitää sitä pahana.

Anteeksi, en nyt jaksa ajatella muuta. Väsyttää niin kovin...😴

Käyttäjä star-crossed kirjoittanut 29.01.2018 klo 19:03

Jos pienestä eläkkeestään, työttömyyskorvauksesta tai muusta tuesta pystyy säästämään rahaa matkaa varten, niin sehän on vain hieno asia! Ihan saman verran niihin tukiin kuluu yhteiskunnan rahaa vaikka tuetut istuisivatkin kotona, sillä mikään taho taida myöntää tukea vain matkailua varten. Vaikka tuetaanhan sitä harrastuksiakin, ja hyvä niin.

Lisäksi matkustamisen hyvää tekevästä vaikutuksesta on tutkimusnäyttöäkin, ja ne hyvää tekevät vaikutukset kuuluvat myös pienituloisille. Eivät toki minään absoluuttisena oikeutena, mutta kuten sanoin, jos omista tuloistaan pystyyn matkansa kustantamaan, niin mikäs siinä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 21:33

Ilta meni jo mukavammin. Taas kerran sen huomasin miten tehokasta on kirjoittaa vaivaavat
asiat ylös. Nyt menen hyvällä mielellä nukkumaan.😍

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 29.01.2018 klo 22:16

Nii ja jossain viestissä kerroit lähteväks risteilylle huhtikuussa, et kyllä sulla on varaa reissata mut ei sit ostaa ruokaa.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 06:42

😐 Aamu, ja vielä vain on tuo Tammyn kommetti tossa esillä ensimmäisenä, ihankuin en
olisi sitä ehtinyt vieläkään lukemaan kunnollisesti, ettei hän hyväksy sitä että käyn Ankkurissa
vaikka haluaisin matkustella, tosin edunvalvontani teki minulle selväksi etten vähäänaikaan
saisi siihen rahaa, olin käyttänyt liian paljon rahaa matkaani teneriffalle. Kerroin Ankkurissa
käydessäni että olin ollut Teneriffalla, ja luulen ettei sitä moni katsonut hyvällä sielläkään.
😍 Joka tapauksessa, kerroin jopa vahtimestarille Ankkurissa että olin ollut Teneriffalla,
ja hän sanoi vain että sen huomaa rusketuksestani.😍
Nyt on parasta mennä syömään aamiaista, muuten olin 3 viikkoa poissa Ankkurista, kuin en
kehdannut mennä sinne ollessani lähdössä Teneriffalle.😍

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2018 klo 08:23

Minusta vähän eri asia puhua säästämisestä, jos hakee ruuan hyväntekeväisyydestä kuin että säästäisi ihan oikeasti maksamalla sen ruuan itse. Turha puhua pienestä eläkkeestä, jos siitä ei tarvi maksaa ruokaa joka on se tärkein menoerä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 08:49

Hei tyttönen vaan.
Kiva että piristyit. Aivan oikein, olen lähdössä Tallinan risteilylle, koska sain sen halvalla
huhtikuussa. Ja Maanvaiva. Minä joudun käymään kaupassa siinä missä muutkin joutuvat
käymään kaupassa. En elä pelkästään hyväntekeväisyyden varassa.☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 10:59

Mietin etten ole turhaan maksanut edunvalvonnastani montaa sataa vuodessa, kuin ne hoitaa
minun raha-asioitani niin hyvin että vielä jää säästöön vähän rahaa.😍
Mitähän sitä tänään tekisi?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 14:57

Otin päiväunet😴

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 15:36

Minun kyvyt hyväksyä toisten ihmisten teot ovat rajalliset siitä syystä etten ole tottunut
ottamaan toisia ihmisiä huomioon päivittäisessä elämässäni, koska asun yksin, enkä edes
seurustele vakituisesti, jos minä tuomitsisin jonkun teot, en osaisi antaa arvoa hänelle.
Tämän mittapuun mukaan ymmärrän ihmisiä, jotka ovat viimeaikoina tuominneet minut.
Ymmärrän että omantunnon herkät häpeät, eivät anna helposti periksi tehdä sen kaltaisia
tekoja joita olen täällä kertonut, mutta en koe henkilökohtaisesti loukanneeni ketään teistä.
Enkä ymmärrä miksi tämä herkkä häpeä koskisi vain minua, joten ymmärrän asioiden olevan
laajemmin sillä tolalla tai tavalla kaikkien herkistä häpeästä kärsivien kanssa.😐
Monet teistä ovat nuorempia kuin minä, ja käsitykset joita teillä on elämästäni ovat omienne
henkilökohtaisten näkemyksienne mukaisesti olleet hyväksymättä tai hyväksyneet tekoni.😐
Ainakuin ajattelen asiaa, huomaan teidän henkilökohtaiset mieltymyksenne ennenkuin omat
ajatukseni ja omat henkilökohtaiset mieltymykseni hyväksyä tai olla hyväksymättä näitä tekoja tai tehdä muutoksia elämäänsä tai tekoihinsa.🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 16:09

Hellyys on unohtunut kokonaan elämästäni 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 17:02

Pitää varmaan syödä jotain...😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 07:01

😳 Hyvää huomenta kaikki.
Elämä on taas alkanut kulkemaan tuttua normaalia latuaan, pitäisi viitsiä tehdä, mutta en
vieläkään viitsi tehdä, etten vain rasittaisi itseäni. 😳
Mitä viitsisin tehdä?
Mitä tekisin tänään?
Koska tekisin loput? 😳