Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.03.2018 klo 09:21

Omantunnon ääntä on vaikeata eroittaa hallusinaatioiden piruilusta. 😍
Siitä seurauksena olen tehnyt virhearvioita. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.03.2018 klo 18:43

Kauan aikaa sitten kuin en vielä ollut perillä maailmankaikkeuden saloista, minulle ☺️❤️
tapahtui kummia ☺️❤️ asioita, joita yritin selvitellä 😍 itsekseni, tehden välillä 😍
huonoja yhteenvetoja ☺️❤️☺️ siitä ajatusmaailmasta joka oli silloin käytössäni. 😯🗯️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.03.2018 klo 10:34

Kulkuvälineinä täällä on bussit ja metro, 😍 olen kuullut ettei metron kulkemiseen ole
luottamista, 😍 vissiin alkukankeutta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.03.2018 klo 11:31

Hei, Jaana6. Taidetaan asua samoilla tienoilla. On samat kulkuvälineet...

Oon nauttinut käsitöiden tekemisestä. Tehnyt erilaisia pusukoita Ja vähän muutakin.

Tänään pitäisi käydä asioilla, en vain vielä tiedä, missä kaikkialla. Ainakin kirjastossa ja apteekissa.

Mukavaa päivää sinulle!😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.03.2018 klo 17:28

Saattaa olla JP.

Mietin kuka kumma asuukaan minun yläkerrassani! 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.03.2018 klo 04:09

Heräsin yöllä kuin en saanut unta uudestaan tuli mieleeni 1-vuotis AA-päiväni jotka on
kohta, ja saan AA-ryhmältäni lahjaksi täytekakun jonka jaan ryhmäläisten kanssa. 😍
Tilaisuus on avoin, ja sinne saattaa tulla muitakin kuin AA-ryhmäläisiä. 😍
Haluaisin viinimarja kakun koska en ole
juonut vieläkään sitä viiniä jota en halunnut juoda, vaikka se maistuisi verelle. 😍
Kahvia ja teetä on tarjolla täytekakun kanssa. 😍 Raitista jatkoa toivon itselleni
ja AA-ryhmäläisille. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.03.2018 klo 08:41

Hei... Se en ole luultavasti minä!😀 Tiedän alakerran napurini...😋

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.03.2018 klo 09:21

Hei JP.

Minä en luultavasti ole täysin selvillä kuka minun alakerrassanikaan asuu! 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.03.2018 klo 17:21

Minun piti käydä nollaamassa kännykkäni DNAlla kuin se jumitti pahasti. Pelkäsin jo etten
selviä siitä millään, mutta DNAlla nollasivat sen ilmaiseksi. 😍 En ole laittanut vielä
yhteystietoja takaisin siihen, kerkiihän ton huomenna tai ylihuomenna. 😍
Kävin myös kaupassa ostamassa ruokaa. 😍 Ja vessassa, kuin isossa Omenassa on
niin hyvät yleiset vessat. 😍 Kotiin tultuani keitin kahvit.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.03.2018 klo 00:04

Hei.

Nukahdin sohvalle ja heräsin äsken, mielessäni pyörii ajatus siitä etten tykännyt kuin
minuun otettiin yhteyttä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.03.2018 klo 09:14

Hei.

Meillä on täällä taas sähkökatkos, jonka syytä ei vielä tiedetä. Juuri kuin minun piti alkaa
Lataamaan puhelintani, ja tietokoneessanikaan ei ole paljoa virtaa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.03.2018 klo 15:36

Hei.
Yritin tilata henkilökorttia itselleni netistä mutta verkko ei kestänyt, jäi vähän keskeneräiseksi.
Tänään on ollut aurinkoinen ilma, mutta hieman pakkasta ja tuulta. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.03.2018 klo 17:05

Hei.

Olin tänään postissa ostamassa postimerkkejä ja kaupassa, ilma oli viileä katiinpäin tullessa,
tuuli puhalsi kasvoihini, jotka kehtasivat palella. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.03.2018 klo 16:13

Hei.
Psykiatrileta poliklinikalta soitti sh minulle tänään, empusta oli otettu yhteyttä sinne, ja
oltu huolissaan minun jaksamisestani. 😍 Juttelin sh.n kanssa ja hän lupasi ottaa
yhteyttä lääkäriin eli psykiatriini, joka soittaa minulle ensi viikolla. 😍 Lupasin myös
pysytellä pois netistä, mutta tässä taas olen...😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.03.2018 klo 09:10

Hei. 😍