Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.02.2018 klo 11:24

Hei.
Olen alamaissa edelleenkin, surullinen eli melankoolinen. Minua eivät kiinnosta edes miehet.
Haluni vetäytyä syrjään kaikenlaisesta kiireestä on kova, mutta en pidä sitä seksuaalisena.
Aukaisin taas treffipalveluni Happy Pancake´n, ja olen taas saanut viestin siltä tyypiltä joka
haluaisi olla kanssani 😍 ja en usko hänen mahdollisuuksiinsa helpoittaa oloani.😍
Minulla on tällä viikolla psyk.pol.lla aika, mutta en usko heidän mahdollisuuksiinsa helpoittaa
minun oloani. 😍 Hakemukseni Kelassa menee käsittelyyn, ja saan päätöksen. 😍
Se ehkä helpoittaa edunvalvontani oloja. 😍 Masennukseksi sanoisin tätä olotilaani. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.02.2018 klo 19:46

Hei.
On ilta. En saa oikein kosketusta toisiin ihmisiin, olen yksin yksityisessä yksinäisyydessäni.
En tiedä. 😍 Miksi minua eivät kiinnosta enää suhteet? 😍
Ehkä voisin saada seuralaisen yksityiseen yksinäisyyteeni. 😍 Mutta olen nyt kuitenkin
tullut siihen johtopäätökseen etten " rupea seksuaaliseen suhteeseen," vaan voin lähteä
ulos jos joku haluaisi viedä minut vaikka syömään. 😍
Ikäni on kysymys sinänsä, haluaako joku tämän ikäistä naispuolista ystävää, saatipa viedä
häntä ulos syömään tai teatteriin, ilman seksiä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.02.2018 klo 04:47

😴 Näin painajaista, alastomista miekkosista, jotka osoittivat mieltänsä keittiössä kahvin
keittoa vastaan, paskomalla. 😟 Heräsin mutta miekkoset eivät hävinneet mihinkään,
vaan alkoivat ehdottelemaan etten olisi niin kiinnostunut heidän asioistaan...😟...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.02.2018 klo 16:30

Olen taas alkanut analysoimaan itseäni kirjoittamalla ylös muistiinpanojani asioista joita
en jaksaisi muuten ajatellakaan yhtään. 😍
Tämä analyysi koskee lähinnä tuntemuksistansa puhumista. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.02.2018 klo 19:53

Miten tunteet muodostuvat, tulevatko ne ihmisestä kuin hän haluaa niitä tuntea, 😍
ja onko sellaisia tunteita molemmilla sukupuolilla, ☺️❤️☺️ ja kuinka he saavat ne ilmenemään
mieleisellänsä tavalla? En minä semmoisia tunteita ole koskaan itsessäni tavannut! ☺️❤️☺️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.02.2018 klo 21:21

Mä luovuin 15 vuotta sitten miekkosista. Sen jälkeen oon yksin ollu. En tiedä kaipaanko rinnalleni enää ketään. Kun tyttö muuttaa pois, jään yksin. Yksin olen melkein nytkin. Perhetyö sano et ei elämäni muutu parin vuoden päästä muuta ku sänky vaihtaa paikkaa. Jos joku miekkonen tulisi eteen, en uskoisi että hän olisi ees kiinnostunut musta. Kuka tälläsestä voisi kiinnostua.

Omituista unta, jos saan sanoa, näit. Toivottavasti et ahdistunut kovin paljoo.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.02.2018 klo 08:04

Hei.
Tänään on injektio päiväni, se on kerran kuukaudessa, käyn psyk.pol.lla ottamassa sen.
En tiedä mitä puhuisin sh.lle vai laittaisinko hänet lukemaan muistiinpanojani. 😍
Tämä päivä on elettävä jotenkin, on käytävä kaupassa, laitettava ruokaa, nyt voin 😍
unohtaa tupakoinnin 😍 ja lopettaa kokonaan.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.02.2018 klo 15:16

Ensimmäinen päivä ilman tupakoita on mennyt hyvin, en mahempia mielitekoja, mitä nyt
muistuu 😍 mieleen että tossakin tilanteessa olisin polttanut ennen tupakoita. ☺️❤️☺️
Tein pastaa jauhelihasta, makaroonista, herne-maissi-paprikasta. Hyvää oli.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.02.2018 klo 19:43

Olen polttanut 1 tupakan tänään, pyysin naapuriltani, hän tarjosi. 😍
En viitsi ostaa itselleni nyt tupakoita, ajattelisin vain lopettamista. 😍
En viitsi avata TV tä. 😍 Vaikka sieltä tulee mieliohjelmaani. 😍
Haluaisin muuttua toisenlaiseksi ihmiseksi, mutta en viitsi tehdä sen eteen mitään. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 23.02.2018 klo 16:32

Olen ihan uupunut, muokattuani koko aamupäivän happy pancaken profiiliani mieleisekseni.
Nyt annan sen jo olla, vaikka ketään ei ottaisikaan yhteyttä minuun, ja joutaisin odottelemaan
ihan turhaan yhteydenottoja. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.02.2018 klo 10:46

Olen edelleen uupunut, eilen minulla oli sellainen olo että kuumeon nousemassa, ja otin
puranan, tänään olo on vähän parempi. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.02.2018 klo 18:55

Tyydyn ihmissuhteissani siihen millaista seuraa on mahdollista saada, vaikka en siitä kovin
paljoa pitäisikään, ja olisin uuden ihmissuhteen tarpeessa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.02.2018 klo 16:41

Tänään olen tehnyt kaikenlaista, mutta olen unohtanut syödä ja käydä suihkussa, pestä
hampaat. 😍
Olen ollut ulkona monta tuntia, tulin juuri äsken kotiin, ja heti tietokoneelle. 😍
Elämäni on nurinkurista, teen aika paljon päivittäin, mutta en ole töissä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.02.2018 klo 13:27

En taaskaan vain saa mentyä syömään, suihkuun ja hampaiden pesulle.
Miksi se onkaan näin vaikeata? 😳

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.02.2018 klo 10:23

Pitää käydä kaupassa, margariini loppui ja leipä. Enää ei pakastimessa ole paljoa lisää.
Ja jotain ruokaa olisi tehtävä tänään. 😍