Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.02.2018 klo 10:39

Pitäisi alkaa kiinnittämään huomiotansa siihen mitä pukee päällensä. 😍
On ihan eri asia olla housut jalassa pusero päällänsä kuin olla mekko päällänsä. 😍
Yleensä olen housuissa ja puserossa. 😍 Pitäisi ruveta käyttämään mekkojansa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.02.2018 klo 14:57

Psykiatrini kirjoittaa Kelaan minulle lääkärintodistukseni hoitotuki hakemukseni käsittelyä
varten. Ensi viikolla menen psyk.pol.lle sh.lle injektioon, ja puhumaan vähän itsestäni ja
siitä mitä olen tehnyt kuukauden aikana. 😍
Olen nyt kirjoitellut menneisyydestäni ja mieleenpainuvista asioista. 😍
Pitäisiköhän näyttää sille sh.lle niitä ensi viikolla. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2018 klo 06:12

Huomasin tänään tupakalla ollessani, että suustani pötköhtelee sammakoita, jotka pitävät
kovaa ääntä omasta itsestänsä. Tämä ilmiö on tuttu, mutta en tiennyt sen vaikuttavan noin. Omassa itsessäni on minulle ihan riittävästi hommia, jos meinaan saada itseni kuriin. 😍
En tiedä mistä pitäisi aloittaa.
Näin unta salakuljettajista ja muuleista jotka jäivät tullissa kiinni, ja nämä sammakot joita
suustani pötköhteli liittyivät siihen uneen. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2018 klo 09:21

Hei.
Haluaisin sanoa kuinka tärkeäksi tämä palsta on tullut minulle. Joka päivä odotan milloin
tämä päivittyy että voisin kirjoittaa lisää mielessäni liikkuvia asioita. 😍
Minulla on tapanani käydä katsomassa mitä olen kirjoittanut, ja onko sisältö muuttunut.
Samalla teen huomioita miten se että olen kirjoittanut tänne on vaikuttanut minuuteeni
ja ympäröivään olohuoneeni ilmapiiriin, ja mistä asioista voisin vielä kirjoittaa tänne. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2018 klo 14:08

Sain tarpeekseni treffipalstoista, laitoin ne pois päältä ja peruutukseen. Ehkä nyt saan olla
rauhassa siltä etten kuitenkaan ole seksuaalisesti tyydytynyt, eikä kuulemani mukaan 😠
kukaan mies ole suhteessa seksuaalisesti tyydytymättömän naisen kanssa. 😠 Vaan ihan
kaikki miehet haluasivat seksiä sen naisen kanssa, joka ei saa seksuaalista tyydytystä itse.
Joka olisi luultavasti sukupuolitauti niille osapuolille. 😠 Sen mittainen se seksi. 🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2018 klo 15:52

Minulla on ikävä Isää ja Äitiä. ☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2018 klo 18:08

Kävin saunassa, ja laitoin mekon päälle, on tosi mukava olla, taidan lähteä ulos illalla. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2018 klo 21:38

Tulin kotiin juuri. Ihan mahtava ilta ulkona selvinpäin. 😍 Mielummin niin kuin kännissä.
Selvittelin ajatuksieni juoksuja, ja tulin siihen johtopäätökseen, etten ota vieläkään mitään.
Psykiatrini suositteli etten ota silloin kuin se tekee minut sekapäiseksi, ja olen huomannut
itse että tulisin sekapäiseksi heti jos ottaisin vähänkään mitään, koska olen tälläinen, 😍
ei humala sovi minulle. Mietin myös koska sen huomasin, siitä ei ole kauan aikaa edes ja
olen ollut raittiina, vaikka minulla on mielenterveys ongelmia, ja lääkitystä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.02.2018 klo 08:52

Mietin.
Miksi tupakoimisen lopettaminen on vaikeata? ☺️❤️
Miksi en olisi valmis solmimaan suhdetta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? ☺️❤️
Nämä 2 asiaa liittyvät jotenkin yhteen! 😍

Käyttäjä minä oon kirjoittanut 17.02.2018 klo 15:08

Hei.
Pesin pyykkiä enkä saanut puhdasta aikasiksi, lopulta ajattelin pestä pahimmat uudestaan.
Laitoin ne vanishiin ja veteen hautumaan, ja istuin alas. Huomasin ihmeekseni olevani kuin
olisin alkanut seurustelemaan, ja minulla olisi pikkuinen mielenterveys ongelma, joka siten
edellytti nimimerkin vaihdosta, jotta en sotkisi näitäkin pyykkejäni. 😍

Käyttäjä minä oon kirjoittanut 17.02.2018 klo 19:03

Hei.
Ei silti tullut puhdasta pyykkiä.
Päätinkin vaihtaa vielä kerran nimimerkkiäni. Jaana6 eli Minä oon alias Kisuliini3.
Tästä lähtien olen vain Kisuliini3.😍

Käyttäjä Kisuliini3 kirjoittanut 18.02.2018 klo 08:53

Hei.
Elämä on sellaista ettei tahdo tietää koska on ollut oikeassa ja koska väärässä. Itse olen
tieni viitoittanut, ja sitä minun on nyt kuljettava, tahtoisin tahi en. En ole väärässä, enkä
tuskin oikeassakaan, näin tehdessäni, mutta en aio antaa sen häiritä.
Tänään teen just niinkuin olen sopinut tekeväni, ja annan sen tulla tähän päivääni joka on
tullakseen, sen enempiä sitä selvittelemättä.

Käyttäjä Kisuliini3 kirjoittanut 18.02.2018 klo 11:57

😍 Mukavaa päivää 😍

Käyttäjä Kisuliini3 kirjoittanut 18.02.2018 klo 19:49

En millään raaskisi olla kokonaan poissa tukinetistä, mutta nyt tuntuu jo siltä etten tiedä
kohta mitä voisin tänne kirjoittaakaan. Tilanne on alkanut muuttua uhkaavaksi jos vielä
kirjoitan tänne, tunnelmana kehossani. Se johtuu 6 seksuaalisuudesta josta olen voinut
vedellä johtopäätöksiäni 3. Enkä edes omasta 6 seksuaalisuudestani, vain niistä ja noista
3 johtopäätöksistäni joita olen tietänyt sillä perusteella " mitä minulle on ehdoteltu."
Nyt minulle ei ehdotella enää, joten tilanne on muuttunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 19.02.2018 klo 21:21

Hei.
Olen ollut tänään vähän poissa pelistä. En oikein tiedä mikä minuun on mennyt viime
aikoina, ja yritykseni ymmärtää itse itseäni ovat olleet aika turhia. ☺️❤️
Olen ollut poissa tolaltani, mutta itkemään en ole kyennyt, vaikka kyyneleet valuvat
silmistäni ulkona ollessani. Olenko minä surullinen vaiko tyynesti hyväksynyt tilani.
Sitä ajatellessani mieleeni putkahtaa pahansuopa henki joka toivoo minun käsittävän
etten nyt ole kunnossa. ☺️❤️
Minä haluaisin takaisin piilooni josta minua ei löydetä.😍