Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.02.2018 klo 19:52

Hei.
Minä olen tullut bongatuksi, mies jonka kanssa seurustelin on bongannut minut, happy
pancake´n sivuilta. Nyt hän kyselee, mihin meidän seurustelumme lopahti, ja minä menin
vastaamaan että siihen ettei hän katsonut voivansa olla minun mielestäni seksikäs, vain
hän olisi ilmeisesti halunnut olla neutraali seksikumppani, joka ei minulle käynyt, koska se
vei minulta seksuaaliset haluni kokonaan. 😍
Saapa nähdä, mitä hän siihen vastaa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 11.02.2018 klo 11:20

Minä en ole riittävän rohkea, kohdatakseni tunteeni. 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 11.02.2018 klo 11:48

jaana6 kirjoitti 10.2.2018 19:52

Hei.
Minä olen tullut bongatuksi, mies jonka kanssa seurustelin on bongannut minut, happy
pancake´n sivuilta. Nyt hän kyselee, mihin meidän seurustelumme lopahti, ja minä menin
vastaamaan että siihen ettei hän katsonut voivansa olla minun mielestäni seksikäs, vain
hän olisi ilmeisesti halunnut olla neutraali seksikumppani, joka ei minulle käynyt, koska se
vei minulta seksuaaliset haluni kokonaan. 😍
Saapa nähdä, mitä hän siihen vastaa. 😍

Saapa tosiaan nähdä! 😉 Mä en ole ihan varma ymmärsinkö sun selityksen oikein - menikö se niin että mies ei halunnut olla sellainen, joka olisi ollut sun mielestä seksikäs, ja kiinnostuksesi lopahti sen takia? Vai niin ettei mies uskonut kun sanoit että hän on seksikäs, ja siitä tuli ongelma?

Oliko sinusta mukavaa kun hän otti yhteyttä? 🙂

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 11.02.2018 klo 16:45

Hei soroppi.
Olenko minä taas epäselvä. Minusta oli yllättävää kuinka äkkiä kaikki kävi päinsä, kuin hän
otti yhteyttä, olin heti menossa mukana muistamassa kaikenlaista, ja ne tunteet jotka minua
heti riepottelivat. Ei ihme että mieskin huolestui viestistäni ja oli heti tulossa tänne. ☺️❤️☺️
Tarkemmin ajateltuna, en ollut odottanut hänen viestiänsä. Enkä oikein pidä siitä miten se
minuun vaikuttaa. ☺️❤️☺️ Hän on jonkun verran seksikäs mielestäni, ja inhimillisyyttänsä vain
kaipaan, saisi olla 2 ihmistä, jotka välittävät toisistaan. ☺️❤️☺️
Minä aina tipun kärryiltä sen suhteen mitä nyt tarkoitetaan. ☺️❤️☺️

Saako tästä nyt selvää mitä tarkoitan? ☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 11.02.2018 klo 18:58

Hei soroppi.
Hän ei halunnut olla sellainen kuin minä olisin halunnut hänen olevan!
Sen lisäksi hän ei halunnut uskoa minua, kuin sanoin hänelle että hän on seksikäs mielestäni,
koska minä en enää halunnutkaan häntä seksuaalisesti, koska en haluaisi pakottaa miestä
seksuaalisesti suhteessa. Uskon vapaaehtoisuuteen, eikä se käynyt päinsä millään tunteilleni.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 12.02.2018 klo 07:17

Uuden viikon alku.
Minulla on menossa monta asiaa, eikä vain yksi mies, vaan monta muutakin miestä on
ottanut yhteyttä. Mutta mielenterveyteeni vaikuttavia he eivät vielä ole. 😍
Tämä seksuaalisuuden kyseenalaistaminen ja seksuaalisuuden kyseleminen on minusta
jotenkin vastenmielistä ☺️❤️☺️ kuin kyselijä on mies. 😍
Miksi ei voi vain olettaa että olen harrastanut seksiä kokoajan yksinäni ollessani? 😍
Miksi pitää vielä kysellä oletko ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä? ☺️❤️☺️
Miten se mihinkään liittyy? ☺️❤️☺️ Ymmärrys hoi, älä jätä! ☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 12.02.2018 klo 19:07

Olen pitkästä aikaa maanantai iltana kotonani, en viitsinyt lähteä liikkeelle, nyt on hiljaista.
Olen kirjoitellut muistiinpanojani.😍 Eipä paljoa nyt kiinnosta maailman asiat. 😍
Taidan lähteä vielä käymään kaupassa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 13.02.2018 klo 07:18

Miten pysyä terveenä ruumiillisesti? 😐 Täytyykö olla vain vailla seksiä? 😐

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 13.02.2018 klo 08:24

Nyt olen päätynyt bussipysäkille odottelemaan seuraavaa viestiä, 😠 en pidä tästä yhtään.
Lähden liian helposti mukaan 😠 kuin on kyse 😠 seksistä 😠 jota kuitenkaan minun 😠
ei tee mieli.
Tänään pitäisi olla 😍 lounastreffit, yhden toisen miehen kanssa.😍 Toivottasti ne
onnistuisivat 😍 ja löytäisin miehen joka ajattelee muutakin kuin 😍 sitä ja tätä.
En pidä itseäni varattuna 😍 vaikka kävisinkin treffeillä, mutta se saattaa muuttua.

Jaana6

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 13.02.2018 klo 10:20

Lounastreffini peruutuivat, kaverille meni pupu pöksyihin, niin hän perusteli asiansa.
Se ikä tekijä, oli liikaa hänelle. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 13.02.2018 klo 16:52

Olen yrittänyt kirjoittaa mitä muistan lapsuudestani, mutta aika vähän on jäänyt mieleeni.
Muistan kuitenkin miten mielenterveyteni ajoittain horjui, ja minut valtasi epämääräinen
melankolinen olo, jonka aikana todellisuudentajuni hämärtyi. 😯🗯️
Kaikkinainen tapahtuminen niinä ajanjaksoina oli epätodellisuuden rajalla. 😯🗯️
Kaikelle lähtemiselle ja tulemiselle, oli todellinen ja epätodellinen versionsa. 😯🗯️
Sitä katsellessa ei voinut olla aivan varma mitä todellisuudessa tapahtui, ja mikä oli totta,
mutta kaikki oli olevinaan niin pirun normaalia 😯🗯️ etten sanonut mitään, etten valehtelisi.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 13.02.2018 klo 19:17

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...olin seksuaalisessa kanssakäymisessä...eikä muistaakseni ollut kovin kummoinen kokemus...yritin tehdä siitä itselleni vielä seksiä...
mutta ei se ota onnistuaksensa...viimeisten kokemuksieni tähden...kohde vain muuttuu,
tunne pysyy samana, sanoi isäpappani minulle siitä...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.02.2018 klo 08:10

Hyvää ystävänpäivää.
Tänä vuonna lähetin ystävänpäivä kortteja matkaan. Ihan kiva tapa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.02.2018 klo 19:06

Olen taas uuden ongelmani alkulähteillä, kuin olen tutkinut menneisyyttäni eli
nuoruusvuosiani, ja lapsuusvuosiani kuin minä en päässyt ajoissa hoitoon. 😍
Minut hoitoonohjattiin kuin olin selviytynyt pahimmasta ylitse, ja koin hoidon olevan
minulle enemmän rasite kuin hyväksi. 😍 Tästä syytän vielä äitiä, joka haluaisi
muuttaa tyttärensä joksikin muuksi tyttäreksi tekemättä enempää lapsia. 😍
Se tuntuu turhalta, kuin on kyse minusta, joka haaveilin vain pysyväni naimattomana
ja lapsettomana, kuin siihen olisi mahdollisuutensa tässä yhteiskunnassa. 😍
Haaveilin myös seksittömyydestä elämäni ajaksi, mutta ei kaikkea voisi saada. 😍
Halusin silloin ihan liikaa, ollakseni niinkin hedelmällistä alkuperää. 😍
Koskaan en kuitenkaan synnyttänyt itse. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.02.2018 klo 08:32

Tuntuu turhauttavalta kohdata seksuaalisuutensa, hekumansa, ja huomata ettei voisi sitä
vieläkään tyydyttyä itsekseensä. 😍
Aina on jotain kanssaihmisien lisääntymisriskejä ja muita toisten olosuhteita, joiden takia
joutuu lykkäämään omaa tyydytystänsä. 😍
En luultavasti tule olemaan enää seksuaalisessa suhteessa 😍