Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.02.2018 klo 18:44

Minulla on ongelma, miten pallo on voinut joutua pölynimurin putkeen, eihän se kunnollisesti
edes mahdu sinne. 😯🗯️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.02.2018 klo 08:39

Hei.
Eilen olin näkevinäni että se oli pallo joka oli joutunut pölynimurin putkeen mutta ei se ollut
kuin sain sen pois, vain yksi irtoava osa säilytystelineestäni, jossa pidän käsityötarvikkeitani,
hyvä että löytyi, olin sitä jo kaivannut. 😍
Olen ajatellut ruveta tekemään itselleni kesäpuseroa virkkaamalla, minulla on yksi tekele,
tosiaan huono, mikä pitää purkaa, ja tehdä uusi, sellainen jota voin käyttää t-paidan kanssa.
Minulla oli yksi, omatekemä mutta se kulu käytössä, ja heitin sen pois muuttaessani. 😍
Muuttaessani heitin pois paljon hyvää tavaraa, kuin en olisi saanut niitä mahtumaan tähän
pienempään asuntooni. 😍 Nykyään asun kaksiossa, tässä on 46 m2. 😍
Asun yksin joten tilaa piisaa.

Jaana6 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 07.02.2018 klo 10:23

Mä näin viime yönä unta koirista (luulin että vanhemmillani oli yksi, mutta niitä olikin kolme), ja virkkaamisesta. Olin varmaan unessa lukenut viestisi jossa mietit kesäpuseron virkkaamista vaikka se ei ollut vielä ilmestynytkään tänne 😀

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.02.2018 klo 11:02

Hei soroppi.
Mä näin unta hai-kaloista ja tulvivista kaupungeista viime yönä. 🤨 Kamalaa unta. 🤨

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.02.2018 klo 12:09

Joo. Ja mä katselin Bond-leffaa pari yötä sitten.😀

JP

Käyttäjä Joie kirjoittanut 07.02.2018 klo 13:22

Mä taas näin unta, jossa olin teini-ikäinen arabipoika ja oltiin isän kanssa Israelissa. 😮 Olen lukenut liian paljon uutisia varmaan.

Jaana, sun käsityösuunnitelmat kuulostaa hyviltä! Meinaatko siis niistä langoista tehdä mitkä saat purkamalla edellisen tekeleen?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.02.2018 klo 15:32

Hei Joie.
Meinasin tehdä niistä langoista jotka saan purkamalla. Kävin kirpputorilla viemässä vaatteita
joita oli iso kassillinen kaapin siivouksen jälkeenpäin, se hoitaja joka kävi kylässä taas kerran
suostutteli minut katsomaan kaapistani pois heitettäviä vaatteita, joita sitten kierrätin sieltä
kirpputorin kautta, palkaksi sain kupin kahvia, ja katselin ympärilleni, näin paljon tavaraa ja
löysin kivan pienen laatikon jossa on ikkunoita 3,50e. 😍
Tulin kotiin ja lepäsin vähän, ennenkuin lähdin kauppaan, pihalla oli ambulanssi hakemassa
jotain joka oli kaatunut pihalla ja virunut lumihangessa kunnes ystävälliset ihmiset olivat
soittaneet ambulanssin. 😍
Nyt teen pastaa, ostin pastakastiketta, ja minulla on säilykelihaa vielä jäljellä. 😍

jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.02.2018 klo 14:52

Päivä on kulunut äkkiä, olen tehnyt kaikenlaista. 😍
Mieleen jäi, kuin kävelin ulkona suojatiellä kohden kauppakeskusta, ja kengät tuntuivat aina
luistavan puol´askelta taaksepäin kuin astuin askeleen eteenpäin. 😍
Siinä matkalla mietin, etten jaksa kävellä perille tälläisella ilmalla, mutta hyvin minä jaksoin,
ja vielä takaisinkin kauppakassia kantaen, vaikka matkaa ei ole kuin 1½km suuntaan. 😍
Ja tiet oli aurattu just. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.02.2018 klo 18:39

Soitin yhdelle kaverille. 😍
Puhuimme jos lähtisimme ensi kesänä pärnuseen kylpylälomalle, ja katsoimme netistä,
ikaalisten matkatoimiston matkoja. Tulimme siihen johtopäätökseen ettemme vielä päätä
tätä asiaa vain annamme ajankulua, ja katsomme sitten yhdessä netistä millaisilla hinnoilla
sinne pääsee kylpylälomille. Haluaisin nimenomaan kylpylään, koska silloin saisin hoidot,
ja ruokailun samaan hintaan. Olen halunnut hierojalle jo pitkään. 😍

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.02.2018 klo 04:55

Näin kummaa unta talosta jota rakennettiin pylväistä ja sinkkikankaasta. 😍
Heräsin ja omatuntoni rupesi soimaamaan minua siitä etten ollut käynyt tupakalla,
vaikka minulla oli ne tupakoijan keuhkot, ☺️❤️ lähdin tupakalle. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.02.2018 klo 09:43

Kummalliset unet vain jatkuvat. Nyt on vuorossa matkoilla olo ja hotellin palvelut. 😍
Mistä kummasta nämä unet oikein tulevatkaan? 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.02.2018 klo 15:10

Käväisin kylämajalla ATK-ryhmässä. 😍
Tänään pitäisi mennä saunaan, on saunavuoro kerran viikossa, pääsee pesulle. 😍
En ymmärrä miten toi one drive toimii, pitää varmaan kysyä ens viikolla kylämajan ATK-ryhmän vetäjältä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.02.2018 klo 10:55

Olen ihan lopussa tämän tietokoneeni kanssa. Valvoin melkein koko yön kuin tämä alkoi
päivittämään illalla ja lopetti yöllä 2 aikaan. 😍 En ole aamupalaa vielä saanut kuin
siivosin tiedostoja aamusta. 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 10.02.2018 klo 11:59

Oi, toi talouni kuulosti jännältä ☺️❤️☺️
Tosin tohon tupakointiasiaan en osaa samaistua, mä kuvittelisin että keuhkot olisi ihan tyytyväiset siihen ettei niitä savustettaisi kovin usein - mut tietty en tiedä, kun en ole tupakoijan keuhkot 🙂

Mä nukuin viime yönä vähän huonosti, mutta vähän kerrassaan alkaa olla sellainen olo että olen hereillä ja että tästä päivästä voi tulla (tai on jo tullut) ihan mukava. Ehkä kahvin vaikutusta.

Tykkäätkö jaana kahvista vai oletko enemmän tee-ihmisiä?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.02.2018 klo 15:13

Hei soroppi.
Minä tykkään teestä, mutta juon kahvia, pääasiassa sen tähden etten juo sokerin kanssa,
niinkuin joisin teeni. 😍
Minä olen tänään vähän väsynyt. 😍