Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 05:19

Olen alkanut heräämään aamulla aikaisin, pitäisikö mennä illalla myöhempää nukkumaan
ettei heräisi noin aikaisin aamulla. ☺️❤️ Sitten ei koskaan tiedä mitä tekisi ettei häiritsisi
naapureitaan. ☺️❤️ Kerrostalossa kuin asun.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 10:51

Kävin kaupassa, koko matkan mietin mitä minun täytyy ostaa sieltä, lopulta kuin pääsin
perille oli kauppalistani muodostunut, sitten jouduin odottamaan kaupassa että kauppias
oli palvellut yhtä toista asiakasta ja mennyt ulos sen kanssa. Teki vähän mieli häipyä kuin
paikalle tuli muita jotka kyselivät henkilökuntaa, odotettuani aikani kauppias tuli takaisin,
ja sain maksettua laskuni ja lähdettyä kotiin. 😍
Pitää tänään mennä pesulaan pesemään pyykkiä, minä varasin vuoron eilen, ja laitoin pyykit
valmiiksi pyykkikassiin pyykkikorista, kaikkea en voi pestä kerralla, toiseksi kerraksikin jäi.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 15:51

Olen kirjoitellut postikortteja, kuin olen postcrossingin jäsen. Huomasin että olen ostanut
niin paljon postikortteja etten saa niitä mahtumaan oikein mihinkään, ja silti tekee mieli
vain ostaa lisää.😍
Kauan varmaan menee ennenkuin olen lähettänyt nuokaan postikortit.😍

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 18:39

Yksinäisyydestäni ei tule loppua, mutta voisin yrittää pärjätä yksinäisyydessäni yksikseni.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.02.2018 klo 10:04

Yritän pärjätä yksinäisyydessäni yksikseni. ☺️❤️ Jaana6

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.02.2018 klo 11:02

Pitää päästä ihmistenilmoille, on kaunis aurinkoinen päivä, eikä paljoa pakkastakaan. ☺️❤️
Tulen mökkihöperöksi täällä yksikseni. ☺️❤️ Jaana6

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.02.2018 klo 16:29

Kävin vähän ihmistenilmoilla 😍 ja olin kuulumani mukaan 😍 hymyillyt kauniisti.
Ilmeisesti se teki 😍 minulle hyvää.
Nyt pitää vain viettää yksinäinen ☺️❤️ ilta paremmalla mielellä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 04.02.2018 klo 17:30

Mun on helppo uskoa että oot jaana hymyillyt kauniisti, niin aurinkoiseen sävyyn kirjoitat. Hymyileminen kyllä tuntuu hyvältä, se lämmittää erityisesti kun hymyyn vastataan. 🙂

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.02.2018 klo 09:11

Olet oikeassa soroppi 😍
Minun pitäisi hymyillä useammin, mutta en tee sitä tahallani tai tarkoituksella hymyillä tuolle,
vaan tahtomattani koska tuntuu siltä. 😍
Silloin kuin on iloinen nähdessään toisen pitkästä aikaa. 😍
Hymyilemisestä tuli puhetta kuin se oli tehnyt vaikutuksen, 😍 johon en osannut silloin
oikein suhtautua mitenkään muuten kuin 😍 kai sitä saa olla iloinen kohdatessaan toisen
ihmisen, 😍 ja onko se nyt noin harvinaista että hymyillään.

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.02.2018 klo 11:52

Kävin kaupassa, mennessä ja tullessa se oli tasapainottelua liukkaalla tiellä jota ei ollut
edes hiekoitettu koko matkaa, siinä jäisellä pinnalla taiteilessani tuli mieleeni, etten ole
vielä tänä talvena kaatunutkaan kunnolla, ehkä lentäminen nurin pilaisi päiväni nytkuin
auringonvaloa saadaan taasen täälläpäin. ☺️❤️
Katselin kuinka traktorilla ajettiin lunta parkkitalon katolta alas, ja ihmettelin vastaantulijoita.
Kävin vielä tupakalla tupakkapaikalla talonroskakatoksen päädyssä. ☺️❤️
Tulin kotiin, kissi oli heti leikkimässä kengännauhoillani kuin aloin ottaa kenkiä pois jaloistani.
Tänään pitää tehdä pastaa ja leikata purkkilihaa sen kanssa. ☺️❤️
Milloin opin olemaan kotonani jännittämättä ☺️❤️ itse yhtään?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.02.2018 klo 16:20

Minun on vaikeata keksiä kaikkenlaista tekemistä kotonani! ☺️❤️

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 05.02.2018 klo 18:18

Mitä sä jännität jaana kun olet kotona? En tarkoita niin ettei kotona saisi jännittää (mäkin jännitän välillä kaikenlaisia asioita), kunhan olen utelias.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.02.2018 klo 21:10

Hei soroppi.
En osaa oikein kuvailla tilannettani. Olen yksinäni kotonani, ja jännitän. Se on kuin ilmassa
olisi jotain vain sellaista, joka saa minut jännittämään ( hyvää tai pahaa ). 😐
Joka tapauksessa tämä jännittäminen menee välillä liian pitkälle, ja saa minut kävelemään
olohuoneessani tunti tolkulla ees´takaisin. 😐 Silloin yritän oikein miettiä, mitä tulee nyt
mieleeni. 😐 Joskus se siitä helpoittaa. 😐

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.02.2018 klo 05:31

Tänä aamuna heräsin kello 3, ja nukahdin uudestaan heräsin kello 4, ja nousin ylös ja puin
päälleni. 😳 En tiedä, mikä minut nykyään herättää kello 4 aikaan aamulla, mutta olen nyt
herännyt aika usein siihen aikaan. 😳 " Kuin karhut nukkuvat."
Näen yöllä kummia unia, joissa " matkustelen " aina jossakin paikassa, ja siellä on karhuja.

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.02.2018 klo 13:18

Koti on kunnossa. 😍
Nyt syömään. 😍