Selviäminen?

Selviäminen?

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 31.10.2016 klo 11:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 31.10.2016 klo 11:36

Sellasta vaan ajattelin, että miten lähinnä skitsofreenikot olette selvinnyt elämässä tai masenutuneet? Mää en meinaa kohta enää jaksa. Tää skitsofrenia on vienyt multa kaiken. En jaksa pitää kotia siistinä en jaksa mennä kauppaan. Haluaisin maata koko ajan. Sitten näen välillä jotain pisteitä seinillä ja varsinkin iltaisin näen harhoja…

Tää on kyllä yhtä helvettiä. Sitten on semmoisia viha kohtauksia, että viskaan esim. kaukosäätimen seinään… En vaan tiedä kauanko kestän tätä, kun tuntuu että koko ajan olo menee vaan huonommaksi. Sitten lääkäri on vihanen mulle, aivan kun tää kaikki olisi mun syytä… Mitä mää oon tehnyt väärin? Minkä takia sitä mulle pitää olla vihanen kun en mää tätä sairautta ole valinnut… En tiedä kohta enää mitä tehdä tän olon kanssa…☹️

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 30.11.2016 klo 11:30

ossi1989 kirjoitti 28.11.2016 18:23

Tuli vielä mieleeni kun puhuit että tutkimuksissa ei ole mitään löytynyt, niin yks mahdollisuus voisi olla "psykosomatia" että hermosto lähettää kipusingnaalia mutta en ole lääkäri niin en ota enempää kantaa😐

Tuli mieleen että on olemassa uusi sähköimpulssi hoito missä implantti asennetaan aivoihin ja hyvällä tuurilla negatiiviset tunteet tyrehtyy ja kivut häviää mutta nämä on vain ehdotuksia mutta todellinen muutoksen halu on tultava omasta sydämmestä, ja kirjoituksistasi päätellen kun olet työkyvyttömyyseläkkeellä niin tämä vaihtoehto on varmasti hyvin perusteltua ja ansaittua elämäntilannettasi ajatellen🌻🙂🌻🌻🙂🌻🙂👍🙂👍

Sitten vielä nämä negatiiviset ajatukset niin minun psykologini sanoi että kyllä dekkarikirjailijat myös ajattelevat kirjojaansa varten hyvin synkkiä tunnelatauksia ja se ei tarkoita että ne toteuttaa niitä oikeassa elämässä, erittäin lohduttava ajatus😎

Jotkut lääkärit itse asiassa ehdotti tuota vaihtoehtoa, että hermosto lähettää kipusignaalia. Joku ehdotti että EFT-hoito vois toimia. Mun mielestä paras lääke kipuihin on liikunta ja varsinkin salilla käynti.

Kuulosti ihan mielenkiintoiselta tuo implantti.

Mulla vaan menee niitten negatiivisten ajatusten kanssa joskus sillä tavalla, että meinaan alkaa tuumasta toimeen. Tietty kaikkihan ajattelee välillä negatiivisia ajatuksia, ei niiltä voi välttyä.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 30.11.2016 klo 16:41

Ajattelin tänään semmoista, että prkl: taistelen jokaisen päivän ja jokaisen yön. En anna sairauden, kusipäiden tai minkään viedä minua tuhoon. Kyllä minä vielä tästä nousen. Olen liian nuori kuolemaan.

Semmonen oikeen kiukku tuli että pakko tästä on selvitä. Tai en ainakaan oman käden kautta lähde. En anna periksi vaikka kurjaa on. Valitsen mieluummin elämän kuin kuoleman. Jonkinmoinen selviytymisvaisto heräsi.

Vaikka näkisin Jumalan ilmestyvän seinälle niin itseäni en tapa. Vaikka itse Jeesus puhuisi näköharhassa, niin en lähde.

Olen kestänyt vuoden ja helposti kestän vaikka toisen....

Käyttäjä Joie kirjoittanut 01.12.2016 klo 16:30

Vau. 🙂👍

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 01.12.2016 klo 19:52

Taas ollut hankala päivä. Henkistä ja fyysistä kipua. Tuntuu ettei mulla enää ole hirveästi päiviä jäljellä. Haluisin vaan kadota... Kamalia nämä mielensairaudet...☹️

En tiedä kauanko jaksan enää. Mulla alkaa oleen voimat lopussa. Vuoden taistellu kipuja vastaan. Urheilu auttaa mieltä, mutta keho tulee entistä kipeämmäksi.

Kun olis joku taivas, missä ei ole kipua, niin lähtisin sinne heti.

On välillä niin karseen yksinäistä, mutta en toisaalta kestä seuraa. Hirveitä ristiriitoja.

Koska tää tuska loppuu. Se vie kaikki mehut...☹️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.12.2016 klo 14:12

minäitse89 kirjoitti 1.12.2016 19:52

Taas ollut hankala päivä. Henkistä ja fyysistä kipua. Tuntuu ettei mulla enää ole hirveästi päiviä jäljellä. Haluisin vaan kadota... Kamalia nämä mielensairaudet...☹️

Hei taas minä itse.
Samanlaiset päivät seuraavat toisiaan, välillä tapahtuu jotain uutta.
Minulla oli treffit eilen mutta se mies oli saanut minusta tarpeekseen kuin en ollut vastannut
hänen viesteihinsä ja peruuttanut kokonaan tapaamisen, jonka sain selville soittamalla hänelle kuin olin päässyt perille. Turha reissu, mutta sain ostettua maalauspohjan ja
pääsen jouluna maalaamaan taulua.
😍

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 02.12.2016 klo 15:29

Moi Jaana!

Itse en ole käynyt treffeillä pitkään aikaan. Taitaa olla melkein vuosi viime kerrasta.

Minkälaisen taulun aiot maalata?

Kaikki päivät on samanlaisia tai ainakin siltä tuntuu... Olen jo tavallaan luovuttanut. Tai ainakin sisäisesti. En tee itselleni pahaa, mutta en myöskään ajattele liian positiivisesti. Tällaista tää elämä nyt on, ei sille mitään mahda...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.12.2016 klo 10:03

Hei.
Yleensä teen maiseman ja siihen sopivan ihmishahmon, tai pelkän maiseman.
Se on niin paljon kiinni siitä millä mielellä olen maalatessani.☺️❤️

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 03.12.2016 klo 16:13

Ok. Itse en osaa yhtään piirtää. Liikunta-lajit on mun vahvuus ja vähän osaan soittaa kitaraa, pianoa ja rumpuja.

Hyvää viikonloppua!

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 03.12.2016 klo 22:12

Olen lähi aikoin huomannut, että mietin itsemurhan tehnyttä kaveriani lähes koko ajan. Tulee vanhoja muistoja mieleen. Se oli kuitenkin ehkä mun paras ystävä...

Tän kaiken myötä on itselle tullut itsetuhoisia ajatuksia. Tuntuu välillä siltä, että kun sekin kerran luovutti, niin voin minäkin.

Joskus jopa kuvittelin että näkisin hänet jos kuolisin. Tuntuu että joku mun sisältä kuoli, kun sain kuulla itsemurhasta. Olen ollut alakuloinen tämän asian takia jo pitkään. Mietin että mun elämässä ei ole enää ketään semmoista jonka kanssa heittää vitsiä. Haluaisin vaan hänet takaisin maailmaan...☹️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.12.2016 klo 10:02

Hei. Minä itse.
Mietin tuota mitä kirjoitit, ja mieleeni tuli perheen perustaminen.😍

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 08.12.2016 klo 11:08

Meni eilen illalla vähän taas överiksi toi lääkkeiden käyttö... No onneksi siitä toivuin. Yksin olo tekee tätä.

Otin 2 temestaa kerralla kun oli huono olo, mutta olo meni vaan pahemmaksi.

No, en tee sitä enää...

Käyttäjä ossi1989 kirjoittanut 08.12.2016 klo 12:00

Terve taas minäitse89! Itse olin pahan flunssan kourissa mutta nyt on parempi, sinun kirjoituksistasi huomaa myös että nyt taitaa olla parempi ja positiivinen olo😎🌻🙂🌻

Kirjoitit että soitat kitaraa ja pianoa? Aivan upeata! Itsekin olen niitä instrumentteja soitellut, kerro mihin tyylisyyntaan olet erikoistunut?

Olen huomannut musiikin positiiviset vaikutukset, erityisesti sen pahan olon purkaminen laulun sanoiksi tai instrumentaalisesti voisi olla sun juttu.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 08.12.2016 klo 15:17

ossi1989 kirjoitti 8.12.2016 12:0

Terve taas minäitse89! Itse olin pahan flunssan kourissa mutta nyt on parempi, sinun kirjoituksistasi huomaa myös että nyt taitaa olla parempi ja positiivinen olo😎🌻🙂🌻

Kirjoitit että soitat kitaraa ja pianoa? Aivan upeata! Itsekin olen niitä instrumentteja soitellut, kerro mihin tyylisyyntaan olet erikoistunut?

Olen huomannut musiikin positiiviset vaikutukset, erityisesti sen pahan olon purkaminen laulun sanoiksi tai instrumentaalisesti voisi olla sun juttu.

Progressiivista metallia välillä soitan ja välillä bluesia.

Kai se olo tästä pikku hiljaa paranee. (toivottavasti)

Olin tänään hammaslääkärissä ja multa kiskottiin 2 hammasta irti. Odotan vaan tässä, koska rupee särkeen.

Sain 600mg buranaa.

Jotenkin kummallinen olo tuli operaation jälkeen... En tiedä mistä johtuu...

Käyttäjä Joie kirjoittanut 08.12.2016 klo 20:50

Kamalaa! Oliks ne viisaudenhampaita? Toivottavasti ei ala kovin särkemään.😟

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 09.12.2016 klo 10:17

Toinen oli viisaudenhammas. Toinen oli muuten vaan huonossa jamassa. Verta tullut aika paljon. Kyllä se siitä pikku hiljaa lakkaa. Sain käytyä kuitenkin eilen elokuvissa. Siellä meni joku accountant. Ei ollu ihmeellinen...