Tänään tajusin sen paremmin kuin koskaan: Olen vakavasti sairas ja en välttämättä tule selviämään tästä. Se on vaan fakta. Mulla on välillä sellaisia outoja olotiloja että tuntuu etten ole ihan paikalla. Varsinkin silloin kun ei ole Temestaa veressä.
Tiedän, olen heikko ihminen kun joudun käyttämään rauhoittavia. Olen täysin koukussa. En tule välttämättä koskaan pääsemään niistä eroon. Ja luultavasti joku kaunis päivä kuolen niitten käyttöön. En nyt tässä mitään halua uhkailla, kerron vaan mitä ajattelen.
Tämä sairaus, mikä ikinä se onkaan, vie minulta kaikki voimat. En saa öisin unta. Näen välillä harhoja. Minulla on neurooseja ja pakko-ajatuksia. Jä masennusta. Sitten jännitän aivan kaikkea ja aivan liikaa. Olen välillä todella hermostunut tai jopa vihainen, vaikka sille ei olisi mitään erityistä syytä.
Välillä en voi sietää toisten ihmisten seuraa. Ja sitten kun olen jossain porukassa niin haluan olla kaikille mieliksi. En kestä hirveän kovaa puhetta, jos se koskee itseäni. Olen kai liian herkkä.
Lähden usein juhlista pois ajoissa, koska pelkään tulevani nolatuksi. Välillä tuntuu kuin olisin pysähtyneessä tilassa ja tavallaan mieleni on jossain muualla kuin keho.
Minulla on hirveitä rinta kipuja joihin ei ole löydetty syytä. Ne lisäävät jo valmiiksi tuskaista oloa.
Haluaisin joka päivä luovuttaa. Jäädä makaamaan sohvalle ja mädäntyä siihen. En jaksaisi oikeasti tehdä mitään ilman Temestaa. Näin jälki-viisaana voi sanoa että miksi ikinä aloin käyttämään sitä?
No, tällainen olen: heikko ihminen, joka etsii edes pientä helpotusta joka päiväiseen tuskaan...☹️