Seksuaalisen hyväksinkäytön uhri!
Ekaa kertaa elämässään,jouduin kohtaamaan seksuaalista hyväksinkäyttöä! Tämä tapahtui 2vk sitten. Mun maailma totaalisesti muuttui kerta heitolla, lähdin laulamaan karaokea tuttuun lähibaariin,sekä oli tuttu ulkomaalainen baarimikko,joka manipuloi ja puhui mulle valheita,mukamas hänellä on töitä minulle, kerran viikossa voin vetää karaokekeikkaa siinä baarissa, tekijä oli tietoinen minkä luontoinen ihminen olen, vilpitön ja luottavainen, sekä että seurustelen ja että mun poikaystävä oli armeijassa! Hän puhui,että ollaan kavereita, ja hän ei halua musta mitään seksiä ja että ollaan kavereita! Muistan juonneeni vain 3 siideriä, sekä 3 minttushottia, ja sitten läksi lapasesta, en muista puhuneeni tai mitä tekeneeni, ja hän lähti vetämään minua niinkuin pässiä narussaan, muistan välähdyksiä,jostain baarista ja sekä raahamista, sitten yhtääkkiä herään omasta pedistä kotoa alasti…yksin! Menin shokkitilaan, enkä muista klo.02.00-12.00. yhtään mitään, ja olin alasti, muistin vain sen karaokebaarin sekä sen miehen! Hän oli käyttänyt minua hyväkseen, tietämättäni yhtään mitään tilanteesta! Ensimmäinen reaktio oli, tämä ei ole todellista,ei mitään tapahtunut! Vaikka tapahtui vaikka mitä, lähdin karkuun tilannetta kotio äidin luo, 400km matkalle! Soitin kämppikselle, joka oli kotona kun tilanne sattui, hän kertoi tapahtumista, ja että olin huutanut ”ei,ei,ei, älä koske muhun, oletko kuuro” mutta hän ei tullut auttamaan vain oli mennyt töihin aamulla klo.05.00. sekä nähnyt että se tekijä peitteli minut peitolla eikä kämppis nähnyt mukamas mitään! En tehnyt samana päivänä rikosilmoitusta tai saatikka mennyt lääkäriin, mä tein siinä virheen, olis pitänyt ja nyt kun olen käsitellyt asian ja päässyt alkushokista sekä kriisistä yli! Kerroin poikaystävälle, joka ilmeisesti ajatteli että olen pettänyt häntä, lähtenyt ulos, ja hakenut seksiä! Eli minut oli petetty(ystäväni ei auttanut minua), raiskattu, sekä poikaystävä jätti minut omaan oloon eikä ole pystynyt kohtaamaan minua, joten kyllä mä menin totaalisesti sekasin, fiilis oli että elämänilo kadonnut,sekä itsemurhaa rupesin ajattelemaan joka päivä, ja että en kestä tilannetta, koska yhdestä päivästä alkoi mun elämäni helvetti! Nyt otin sairaslomaa sekä menen ensiviikolla psykologille, mulla on istunto! Kävin miehen työpaikalla,sekä kerroin että hän on hyväksikäyttäjä,ja etsii uhreja,nuoria naisia ja huumaa ne käyttää hyväksi, hän sai lopputilin samana päivänä,ja sen jälkeen alkoi se soittelu rumba, että olen lapsellinen että kerroin kaikille mitä hän teki ja mikä hän on ”Raiskaaja” hän luuli että vaikenen ja menen siihen itsetuhoon, mutta en vaikene, puhun ja sekä toivon todellakin että hän ei tee sitä uudestaan uudelle uhrille,nuorelle naiselle jolla on kaikki hyvin, ja sen jälkeen se pilaa sen häneltä! Ei todellakaan, se loppuu muhun. Hän on aikaisemmin käyttänyt hyväkseen naisia, ja saanut ne hiljaiseksi rahan avulla! Mutta minä ajattelin puhua,ja saada äänen kuuluviin! Kun olin hölmö enkä tehnyt samana päivän lääkäritutkimusta ja poliisilausuntoa, vasta jälkikäteen, mutta voin toimia että ihmiset uskoo mua, ja niin ne uskookin! Hyvät ystävät sekä työpaikkakaverit,mitkä ovat loistavia!Ja tukena mulle. Ainut mikä satuttaa on poikaystävä,jonka pitää uskoa, ja olla tukena, niin hän oli pelkuri,lähti karkuun eikä kestä tilannetta,niin sellainen ei ole mies,joten hän ei ollut mua varten tarkoitettu!Enkä minä hänelle! Joten mä olen nyt sisäisesti ok,käsitellyt ja nyt vain lepään viikon sekä käyn puhumassa psykiatrille,ja sen jälkeen elän elämää eteenpäin, varovaisempani sekä vahvempana, en luota niin helposti miehiin sekä yksin en paljon liiku, ja katson omaa juomalasia kuin haukka ettei kukaan laita sinne mitään ainetta! Sillai kun menee muisti niin minut oli huumattu!Tilanteesta selviää,pikkuhiljaa , pikkuisin askelin eteenpäin ja uskoen tulevaisuuteen, ja parempaan elämään! Hyväksikäyttö ei ikinä lähde mielestä, se tilanne jää taka-alalle, mutta elämää on jatkettava, ja haavat voi parantaa,pysyvästi ei koskaan, mutta oppii elämän asian kanssa että mua ”Käytettiin hyväksi”.