Seksuaalisen hyväksinkäytön uhri!

Seksuaalisen hyväksinkäytön uhri!

Käyttäjä Viktoria85 aloittanut aikaan 29.01.2010 klo 22:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Viktoria85 kirjoittanut 29.01.2010 klo 22:13

Ekaa kertaa elämässään,jouduin kohtaamaan seksuaalista hyväksinkäyttöä! Tämä tapahtui 2vk sitten. Mun maailma totaalisesti muuttui kerta heitolla, lähdin laulamaan karaokea tuttuun lähibaariin,sekä oli tuttu ulkomaalainen baarimikko,joka manipuloi ja puhui mulle valheita,mukamas hänellä on töitä minulle, kerran viikossa voin vetää karaokekeikkaa siinä baarissa, tekijä oli tietoinen minkä luontoinen ihminen olen, vilpitön ja luottavainen, sekä että seurustelen ja että mun poikaystävä oli armeijassa! Hän puhui,että ollaan kavereita, ja hän ei halua musta mitään seksiä ja että ollaan kavereita! Muistan juonneeni vain 3 siideriä, sekä 3 minttushottia, ja sitten läksi lapasesta, en muista puhuneeni tai mitä tekeneeni, ja hän lähti vetämään minua niinkuin pässiä narussaan, muistan välähdyksiä,jostain baarista ja sekä raahamista, sitten yhtääkkiä herään omasta pedistä kotoa alasti…yksin! Menin shokkitilaan, enkä muista klo.02.00-12.00. yhtään mitään, ja olin alasti, muistin vain sen karaokebaarin sekä sen miehen! Hän oli käyttänyt minua hyväkseen, tietämättäni yhtään mitään tilanteesta! Ensimmäinen reaktio oli, tämä ei ole todellista,ei mitään tapahtunut! Vaikka tapahtui vaikka mitä, lähdin karkuun tilannetta kotio äidin luo, 400km matkalle! Soitin kämppikselle, joka oli kotona kun tilanne sattui, hän kertoi tapahtumista, ja että olin huutanut ”ei,ei,ei, älä koske muhun, oletko kuuro” mutta hän ei tullut auttamaan vain oli mennyt töihin aamulla klo.05.00. sekä nähnyt että se tekijä peitteli minut peitolla eikä kämppis nähnyt mukamas mitään! En tehnyt samana päivänä rikosilmoitusta tai saatikka mennyt lääkäriin, mä tein siinä virheen, olis pitänyt ja nyt kun olen käsitellyt asian ja päässyt alkushokista sekä kriisistä yli! Kerroin poikaystävälle, joka ilmeisesti ajatteli että olen pettänyt häntä, lähtenyt ulos, ja hakenut seksiä! Eli minut oli petetty(ystäväni ei auttanut minua), raiskattu, sekä poikaystävä jätti minut omaan oloon eikä ole pystynyt kohtaamaan minua, joten kyllä mä menin totaalisesti sekasin, fiilis oli että elämänilo kadonnut,sekä itsemurhaa rupesin ajattelemaan joka päivä, ja että en kestä tilannetta, koska yhdestä päivästä alkoi mun elämäni helvetti! Nyt otin sairaslomaa sekä menen ensiviikolla psykologille, mulla on istunto! Kävin miehen työpaikalla,sekä kerroin että hän on hyväksikäyttäjä,ja etsii uhreja,nuoria naisia ja huumaa ne käyttää hyväksi, hän sai lopputilin samana päivänä,ja sen jälkeen alkoi se soittelu rumba, että olen lapsellinen että kerroin kaikille mitä hän teki ja mikä hän on ”Raiskaaja” hän luuli että vaikenen ja menen siihen itsetuhoon, mutta en vaikene, puhun ja sekä toivon todellakin että hän ei tee sitä uudestaan uudelle uhrille,nuorelle naiselle jolla on kaikki hyvin, ja sen jälkeen se pilaa sen häneltä! Ei todellakaan, se loppuu muhun. Hän on aikaisemmin käyttänyt hyväkseen naisia, ja saanut ne hiljaiseksi rahan avulla! Mutta minä ajattelin puhua,ja saada äänen kuuluviin! Kun olin hölmö enkä tehnyt samana päivän lääkäritutkimusta ja poliisilausuntoa, vasta jälkikäteen, mutta voin toimia että ihmiset uskoo mua, ja niin ne uskookin! Hyvät ystävät sekä työpaikkakaverit,mitkä ovat loistavia!Ja tukena mulle. Ainut mikä satuttaa on poikaystävä,jonka pitää uskoa, ja olla tukena, niin hän oli pelkuri,lähti karkuun eikä kestä tilannetta,niin sellainen ei ole mies,joten hän ei ollut mua varten tarkoitettu!Enkä minä hänelle! Joten mä olen nyt sisäisesti ok,käsitellyt ja nyt vain lepään viikon sekä käyn puhumassa psykiatrille,ja sen jälkeen elän elämää eteenpäin, varovaisempani sekä vahvempana, en luota niin helposti miehiin sekä yksin en paljon liiku, ja katson omaa juomalasia kuin haukka ettei kukaan laita sinne mitään ainetta! Sillai kun menee muisti niin minut oli huumattu!Tilanteesta selviää,pikkuhiljaa , pikkuisin askelin eteenpäin ja uskoen tulevaisuuteen, ja parempaan elämään! Hyväksikäyttö ei ikinä lähde mielestä, se tilanne jää taka-alalle, mutta elämää on jatkettava, ja haavat voi parantaa,pysyvästi ei koskaan, mutta oppii elämän asian kanssa että mua ”Käytettiin hyväksi”.

Käyttäjä Moonika kirjoittanut 30.01.2010 klo 21:49

Vooih, sydämeni meinasi särkyä uudelleen kun luin kirjoitustasi! Se kosketti minua niin, että itku tulee ☹️ Oma kokemukseni liippaa niin läheltä äsken lukemaani, että oli pakko kirjoittaa tähän. Olen täällä sen jo aiemmin korjoittanut enkä siihen enää pysty/halua sitä täällä tehdä. Haluaisin kovin antaa sulle tukea ja mahdollisia neuvoja tulevaan, koska omasta tapahtumasta on jo yli 3vuotta ja olen käynyt siinä ajassa aikamoisen elämänkoulun. Miten voisin saada sinuun yhteyttä, ja kenties helpottaa oloasi tiedolla, ettet TODELLAKAAN ole yksin tän asian kanssa!?! Poikaystäväsi oli todellinen pelkuri!!

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 31.01.2010 klo 15:44

Oletpa sinä vahva ihminen! Hirveä tapahtuma etkä ole antanut sen lannistaa itseäsi. Toivottavasti olet todella ylpeä itsestäsi!!!!🙂🌻

Käyttäjä meebu kirjoittanut 31.01.2010 klo 18:27

Hei Viktoria!
Todella hienoa,että kuitenkin kaikesta huolimatta teit asiasta julkisen. Hienoa,että jaksoit käydä miehen työpaikalla kertomassa mikä sairas p...a hän on!!! Olet varmasti tehnyt kaikkesi sen eteen ettei hän enää voi satuttaa muita, joten nyt on aika keskittyä omaan hyvinvointiisi. Sinulla on kuitenkin äitisi ja ystäviä jotka tukevat sinua. Hyvä et sait noin pian ajan psykologille. Älä jää miettimään asiaa yksinäsi.

Kaipaatko poikaystävääsi? Hän on varmasti järkyttynyt tapahtuneesta. On inhottavaa että hän syyttää sinua pettämisestä. Mutta ehkä hän ei kestä ajatusta,että sinua on satutettu. Vaikka et enää haluaisikaan olla hänen kanssaan, kannattaa silti puhua asia hänenkin kanssaan selväksi. Jos et pysty puhumaan kasvotusten,niin kirjoita hänelle kirje. On tärkeää,että saat sanottua hänelle miten paljon hän loukkaa sinua,kun ei usko sinua ja ole tukenasi. Muuten voi käydä niin,että olet vielä pidemmänkin ajan kuluttua katkera siitä,ettei hän uskonut sinua.

Tuollaiset hyväksikäyttävät paskiaiset pitäisi kyllä ampua! Itsekin olen nuorempana kokenut samaa. En kuitenkaan nyt pysty kertomaan siitä tarkemmin. Sisälläni kiehuu vain niin suuri viha ja raivo sellaisia saastoja kohtaan... Muista että et ole yksin. Meitä on monia saman kokeneita. Ja kaikki tietävät että sinä et ole tehnyt mitään väärää, eikä sinun kuuluisi kärsiä. Olet täysin syytön siihen,että se saasta yritti tuhota elämäsi. Ethän anna hänen onnistua siinä?

Käyttäjä Viktoria85 kirjoittanut 01.02.2010 klo 18:07

Kiitoksia teille,kun tuette!!! Olen ylpeä itsestäni, ja ihmettelen mistä saan voimia mennä eteenpäin, kaikille asioille on joku tarkoitus,sekä jokaisella on oma kohtalo,ja polku mitä mennään eteenpäin, ja sanotaan että elämä on koulua,oppimista! En ole itsestäni pitänyt huolta vain, ajatellut muita ja asioita, mitä yleensä uhri tekee, psykologi sanoi mulle, että pitää nukkua,syödä hyvin sekä levätä, mitä en ole tehnyt,kun en pysty rauhoittumaan ollenkaan, ja varsinkaan mun elinympäristö on turvaton, asun tällä hetkellä kämppiksen kanssa,enkä ole kirjoilla virallisesti,ja pimeekämppä! Stressaan koko ajan, kun etsin asuntoa samalla,sekä kohta alkaa duunit! Poikaystävä,ei ymmärrä tilannetta,eikä haluakaan, hän vain ei halua edes kohdata mua kasvotuste, hän syyttää tilanteesta minua, miksi lähdit ulos? tai miksi edes tunnet vieraita miehiä/ihmisiä? hän on venäläinen mies, ja ajatusmaailma on että nainen on nyrkin/hellan välissä,paikka on kotona, ja mies kontrolloi kaiken! Hän ei ollut oikea ihminen minulle,tai saatikka mies, vain vielä kloppi 26vuotias joka ei osaa ottaa vastuuta elämästä!Ja ajatella tätä tilannetta,kriisinä sekä että mua on loukattu, ja hänen pitää tukea ja rakastaa minua, eikä ajatella itseään,(omassa säälissä,että tyttöystävä ei ollut täydellinen,ja että häntä kusetettiin)! Eilen hän lähetti mulle viestin jossa luki : Toivon sulle kaikkee hyvää elämääsi, toivottavasti ollaan kavereita vielä,tykkään sinusta kuin ihmisenä, älä katoa mihinkään, toivon onnea sinulle, tapaamisiin.!! Ton viestin jälkeen mulle tuli raivo/viha häntä kohtaan, kun näen hänet mun tekee mieli vetää sitä turpaan...kuinka epämiehekästä sekä raukkamaista! Lähetin hänelle takaisin, en halua olla kaveri,en halua nähdä sinua, luulin sinua mieheksi enkä pojaksi, mua loukattiin sekä myös mun oma poikaystävä. Ja nyt yritän päästä tosta vihan tunteesta yli, musta tuntuu että mun ympärillä tällä hetkellä on sairaista sekä pahoja ihmisiä, jotka tahtovat minulle pahaa! Onneksi tässä vaiheessa huomasin kenen kanssa seurustelen, jos tämä olisi vaikka sattunut 10v päästä kun ollaan avioliitossa, olisiko hän toiminut samalla tavalla?Mutta tässä päivä kerrallaan eteenpäin, rakentaen uutta tulevaisuutta! Sekä se raiskari, on takaisin samassa duunipaikassa sekä mulle tyrkytettiin rahaa että olen hiljaa, mutta joudun tekemään asialle taas jotain tulevaisuudessa, mutta en nyt pysty koska kaikki voimani on imetty pois!