Seksistä pidättäytyminen

Seksistä pidättäytyminen

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 14.02.2010 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä J88 kirjoittanut 14.02.2010 klo 14:06

Onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä, kuin minä?

Itse en halua harrastaa seksiä, koska olen kaikkea muuta kuin mitä naiset itse haluavat. Olen ujo, hiljainen, kokematon, todella pienikaluinen, minussa ei ole juurikaan miesmäisiä piirteitä, (esim. korkeita poskipäitä ja miesmäistä leukaa, joista naiset erityisesti pitävät miehen kasvoissa), minua ei koskaan sanottu tai kehuttu todellakaan komeaksi tai miesmäiseksi henkilöksi, jne.

Miesten pitäisi olla sitä ja sitä naisten mielestä. Pitäisi olla tietyllä tavalla miesmäinen, puoleensavetävä, komea ja seksikäs. Kun tajusin, etten ole sitä, niin meni myöskin seksihalut kokonaan. Koskaan en ole edes suudellut ketään naispuolista. Jätän seksijutut suosiolla niille, jotka sitä haluavat.

Tässäkään jutussa ei ole kyse mistään tulkintajutusta. Toiset miehet vain ovat miehekkäämpiä kuin toiset ja toiset vain vetävät naispuolisia henkilöitä enemmän puoleensa. Tietyt piirteet miehissä vetää naisia puoleensa ja samaten tietyt piirteet vetävät naisia miesten puoleen.

Aina naisten kehumat miehet ovat samanlaisia ja tietynlaisia. En todellakaan kuulu siihen joukkoon. Kukaan nainen ei ole koskaan osoittanut minuun minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Ja sen huomaa kyllä ulkonäöstä.

Mutta onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä jonkun syyn takia? Olisi kiva kuulla kommentteja.

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2010 klo 18:54

Minusta sinun kannattaisi enemmän esittää säälittävää , sekä täällä että baarissa.
Surkeaa vaan eikä mitään hyvää koskaan kertoa. Ihmisillä, ainakin minulla on vaikea osata kuvitella sun oloasi, kun kuitenkin aina välillä kerrot katsovasi jääkiekkoa, käyväsi baarissa sun muuta kivaa.

Naisia saat tai heidän mielenkiintonsa saat kun esität ainoastaan surkeaa tapausta.

ps katsotko jääkiekon mm-kisoja. Suomi hävisi Tanskalle, kisat taitavat olla todella surkeat.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 09.05.2010 klo 19:16

Jude90

En todellakaan, tuo oli itse asiassa parhaimpia viestejä tässä ketjussa. Ja mitä lueskelin tuossa aiempia viestejä tästä ketjusta, niin oltiinhan niissäkin ainakin osittain samaa mieltä, mutta sitten taas sitä lohdutussontaa oli joka jutussa.

Kyllähän baareissa jyllääkin aika pinnalliset arvot, mutta samat ihmiset tekevät kaikkea muutakin. Käyvät töissä, opiskelevat, harrastavat, ja käyvät netissä. Kyllähän suurin osa ihmisistä on käynyt ainakin kerran elämässään baarissa.

Eli kyllä sinä ainakin kuulut siihen suurimpaan osaan naisista, joita voi luokitella kauniiksi. Koska olet saanut ainakin joskus kehuja, sinulla on luonnetta ja fiksuutta. Itselläni kun on vaikeuksia oman älyni kanssa koko ajan. Ei sellainen viehätä ketään.

Sinulla on luonnetta, ole ylpeä siitäkin. Itsessäni ei ole sitäkään.

Kyllähän oman ikäisten touhu on aika pinnallista, mutta ei tuo niinkään ikäsidonnaistakaan ole. Vanhukset kyllä ajatteleva toisin, ainakin yleensä. Mutta toisaalta sitten onko järkeä jättää seurustelu ja seksi sinne vanhainkotiin?

Mutta itseäni en ainakaan pistä itseäni millään lailla peliin, enkä seksiä tai parisuhdetta halua. Kun ei kerran kiinnostusta itseeni ole, niin en todellakaan luota siihen, että suhteesta tulisi kenenkään kanssa yhtään mitään. Enkä haluakkaan tällaisena ihmisenä.

Jos olisin vaikka sen tuttavani kaltainen mies, jolla on sekä sisäiset että ulkoiset asiat kunnossa, niin sitten kyllä. Koska tällä tuttavallani riittää naisseuraa, koska hän on erittäin monella tavalla viehättävä ja seksikäs mies. Silloin ainakin tietäisin riittäväni, mutta nyt kun ketään ei ole osoittanut minuun minkäänlaista kiinnostusta, niin en ketään huolikkaan.

Jos naiseuraa riittää, tietää, että moni asia on naisten silmiin hyvin. Hyviä piirteitä on paljon ja naiset ovat kiinnostuneita. Mutta nyt kun kiinnostusta ei ole ollut lainkaan, niin tietää, että niitä piirteitä ei ole. En kenenkään yksittäisen ihmisen kiinnostukseen luota pätkääkään.

En halua olla suhteessa enkä halua harrastaa tai edes kokeilla seksiä tällaisena miehenä, koska en todellakaan tiedä, riitänkö tälle kumppanille ja mikä minussa on vikana hänen mielestään.

Kaikenlaista voi harjoitella ja parantaa, mutta on myös kaikenlaista, jota ei voi parantaa tai harjoitella. En ole miehenä riittänyt kenellekkään naiselle, enkä halua enää kokeilla "onneani". Tiedän, että kaikille naisille on olemassa myös parempia kumppaneita, joten jätän heidät suosiolla muille miehille.

Tällaisena miehenä en halua ketään. Muuten parisuhde ja seksi olisi omia haaveitani, mutta jätän ne suosiolla väliin.

Viestisi oli erittäin hyvä, suorastaan loistava, mutta ei kuitenkaan muuta mitään. Eli tilanne on edelleen sama, vaikka viesti sisälsikin todella paljon asiaa.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 09.05.2010 klo 19:37

Ja vielä, että erosin sitten työpaikastani. Työnantaja on naispuolinen ja kerroin hänelle jo helmikuussa, että en siedä enää omia virheitäni. Päätin sitten jatkaa, mutta nyt tuli viimein mitta täyteen. Ja olinhan jo perjantaina kertonut omia ajatuksiani ja siihen se sitten kaatuikin.

Naisethan pitävät hyvällä itsetunnolla varustetuista miehistä ja minä sitten valitin työnantajalleni. Kuten todettua, niin eivät naiset kovin kauaa katsele valittajia, joten pakko on erota. En halua enempääkään joutua työnantajan naurunalaiseksi.

Hän olisi halunnut että jään, mutta valitin jo. Sitä ei voi enää muuttaa. Naispuolisen työnantajan silmissä olisin juurikin se valittaja.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 10.05.2010 klo 14:32

maanvaiva kirjoitti 9.5.2010 18:54

Minusta sinun kannattaisi enemmän esittää säälittävää , sekä täällä että baarissa.
Surkeaa vaan eikä mitään hyvää koskaan kertoa. Ihmisillä, ainakin minulla on vaikea osata kuvitella sun oloasi, kun kuitenkin aina välillä kerrot katsovasi jääkiekkoa, käyväsi baarissa sun muuta kivaa.

Naisia saat tai heidän mielenkiintonsa saat kun esität ainoastaan surkeaa tapausta.

ps katsotko jääkiekon mm-kisoja. Suomi hävisi Tanskalle, kisat taitavat olla todella surkeat.

Tarkoitan tuolla naisten huomiolla ja seuralla sellaista, mikä viittaa seksiin ja parisuhteisiin. Positiivista huomiota. En siis sellaista, mitä esim. täällä.

Eli tarkoitan sitä, että naiset eivät huomioi minua kuten tietynlaisia miehiä. Että olisin viehättävä, seksikäs, kiinnostava, karismaattinen, huumorintajuinen persoonallinen, komea, jne.

Ja kuten tunnettua, huonolla itsetunnolla ei naisseuraa saa. Muuta kuin ehkä nauruja. Tietysti pelkkä hyvä itsetuntokaan ei riitä mihinkään.

En ole katsonut lätkän mm-kisoja moneen vuoteen. Kotikisat taisivat olla viimeiset kun katselin joitain pelejä.

Lätkän mömmöm-kisat ovat mielestäni täysin turhia, kun kuitenkin parhaimmat pelaajat pelaavat NHL:ää lokakuusta kesäkuun alkuun, siis Stanley Cupin finaaleihin asti. Kovimmat pelit pelataan tällä hetkellä rapakon takana, kun kilpaillaan siitä, mikä joukkue voittaa kannun.

Tuo kannu on kuitenkin urheilumaailman vaikeimmin voitettava palkinto ja sitä myöten arvostetuin. Ja peli on sen takia erittäin kovaa. 82 runkosarjan ottelua, ja 16 voittoa playoffseissa. Kova temppu.

Suomenkin joukkueessa on hivenen liikaa näitä mielenkiinnottomia SM-liigapelaajia ja Kanadallakin on lähes kolmostasoa oleva joukkue.

Mutta kuitenkin asiaan taas. Eli pelkästään säälittävää esittämällä ei saa kuin itsensä naurunalaiseksi tuolla missä ikinä sitten liikkuukin. Huomiota varmasti saa, mutta eri asia taas, että minkälaista.

Käyttäjä Ergo kirjoittanut 10.05.2010 klo 16:54

Hei.

Liitynpä nyt tähän ketjuun omalta osaltani minäkin, kun itselläni on vaihteeksi ns hyvä päivä. Itselläni ei ole ollut nyt parisuhdetta muutamaan kuukauteen, enkä sellaista tällä hetkellä haluaisikaan. Ei ole aikaa, eikä varaa. Omiin arvoihini ei sovi yhdenyön jutut. Ne lähinnä oksettavat minua.

Minulle itselleni ei ole ongelma antaa kriittistäkään palautetta pohtimiisi asioihin, J88. Se, että tämän palstan käyttäjät ovat halunneet kirjoittaa sinulle mieluummin positiiviseen, toivoa antavaan sävyyn, ei omasta mielestäni ole huono asia. Tiedostat itsekin, että tämä sivusto on pääosin tarkoitettu antamaan lohtua ja tsemppaamaan yli vaikeiden aikojen. Mielestäni ns sontaa saa päällensä aivan riittämiin oikeassa elämässä, että sitä tarvitsisi täällä enää tehdä.

Minusta sinulla on melko ikävä tapa yleistää ja laittaa kaikki tämän palstan käyttäjät samaan muottiin. Käytät paljon vastakkainasettelua, tämän palstan käyttäjät vs muut ns "normaalit" ihmiset. Kirjoitat tämän palstan käyttäjistä pääosin alentuvasti, säälien ja melko selvää inhoa huokuen. Se on harmi. ☹️

On tosiaan totta, että tietynlaiset miehet saavat helpommin naisseuraa, kuin toisenlaiset. Itsevarmat, maskuliiniset, urheilulliset, varakkaat = menestyvät miehet, todellakin keräävät helposti ympärilleen suurenkin joukon naisia. Minulle ei ole ongelma tunnustaa tuota asiaa. Itselläni ei ole noista piirteistä oikeastaan yhtäkään, mutta silti olen tahtomattani onnistunut saamaan parikseni joka kerta erittäin viehättävän naikkosen. Minua voi korkeintaan kehua ulkonäon osalta söpöksi tai hyvänä päivänä kauniiksi. Omaan hyvät käytöstavat, vaikken olekaan parhaimmillani suuremmissa sosiaalisissa tilanteissa, en ole lennokas small talkin heittäjä.

Oma vastaukseni yhteen kysymykseesi: Uskon, että seuran saamisessa on suurelta osin kyse omasta asenteesta. Olen itserakas, mutta samalla hyvin ystävällinen. Omaan suuren joukon narsistisia piirteitä. Ne ovat aina viehättäneet kumppaneitani. Vietän usein melkeinpä enemmän aikaa peilin edessä, kuin kumppaniani katsellen. Tyttöystäväni ovat aina pitäneet tuosta seikasta, että haluan näyttää hyvältä. Aina, kun suhde on edennyt tietyn aikaa, vaikka pari kuukautta, niin sitten kumppanini on kyllästynyt, kun en todellisuudessa olekaan aivan niin itseriittoinen ja itserakas, vaan oikeastaan aika kiltti ja mukava. Kiltti ja mukava = tylsää. Tuon asian paljastuminen on aina merkinnyt kohdallani suhteen päättymistä. Kärjistettynä, pinnalliset ihmiset ovat todellakin aivan niin pinnallisia, kuin ajatellaan.

Toki tuossa omassa esimerkissäni on hyvin paljon yleistämistä. Tiedän, että on olemassa myös naisia, jotka eivät ajattele, että kiltti ja mukava = tylsä ja ikävä. Itse en vain henkilökohtaisesti ole heihin törmännyt. Kaikki tyttöystäväni kuitenkin ovat aina pitäneet enemmän ns pahoista pojista ja kun on paljastunut, etten itse asiassa kuulukaan tuohon kastiin, niin suhde on päättynyt. En kuitenkaan ole katkeroitunut tästä. Rakastan edelleen itseäni. Kehitän itseäni. Vietän edelleen peilin edessä paljon aikaa ja käyn salilla säännöllisesti. En tee noita asioita sen takia, että saisin uuden kumppanin, vaan koska haluan olla parempi itseäni varten.

Lyhyt yhteenveto ajatuksistani: Muutos täytyy lähteä omasta itsestäsi. Asenne ratkaisee. Negatiivinen asenne, itsensä vihaaminen = ei kumppania. Positiivinen asenne, itsensä rakastaminen, omien puutteiden rakentava tiedostaminen ja itsensä kehittäminen = kumppani löytyy jossain vaiheessa. Ehkäpä joskus, jopa pitkäaikainen sellainen. 🙂👍

Käyttäjä J88 kirjoittanut 10.05.2010 klo 19:25

Tuo oli myös todella hyvää tekstiä, ergo.

Kovin kiltti tietyssä mielessä ei viehätä naisia paljoakaan, tiettyä miehuuttakin pitää olla.

Tietystihän negatiivinen asenne ja huono itsetunto ovat naisia karkoittava tekijä, mutta omalla kohdallani ne eivät huononna enää tilannetta. Hyvä itsetunto, mutta muuten luotaantyöntävä = ilman kumppania ja naisseuraa.

Hyvä itsetunto ei korvaa niitä muita piirteitä miehessä. Viehättävä ja seksikäs mies yhdistettynä hyvään itsetuntoon, siinähän sitä onkin.

Mutta epämiellyttävä ja luotaantyöntävä mies yhdistettynä hyvään itsetuntoon, niin ei kyllä hyvin mene.

Sinua on kuitenkin sanottu söpöksi, minua rumaksi. Siinä esim. yksi ero.

Muutoksen täytyy tietenkin lähteä itsestä eikä kenestäkään muusta, mutta on kuitenkin asioita, joita ei voi muuttaa. Tai voi, mutta jälki voi silloin olla ihan muuta kuin mitä yritti. Peniksen pidennysleikkauksilla voi olla tuhoisatkin seuraukset, syntyä kipua, jne. Eikä noilla leikkauksilla ole onnistuttu saamaan edes kovin hyviä tuloksia, kun esim. yhtä dokumenttia katsoi.

Itsellä täysin onneton penis, jolla ei seksissä tehdä yhtään mitään. Sitä ei oikein leikkauksilla paranneta.

Kauneusleikkauksissakin jälki voi olla huono ja liian läpinäkyvä. Ts. oikean ja luonnollisen näköisiä kasvoja on leikkauksella vaikeaa saada.

Huumorintajuakin joko on tai ei ole. Itsellä ei ole.

Karisma ja persoonakin on aika paljon synnynnäistä.

Eli eivät pelkästään sellaiset asiat, joihin voi itse vaikuttaa ja joita voi itse muuttaa, vaikuta ihmisen seksikkyyteen ja viehätysvoimaan.

Mutta hyvää ja asiallista tekstiä oli alusta loppuun, siitä pisteet.

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 10.05.2010 klo 21:23

Tällä saitilla ei auteta ja myötäillä automaattisesti sen enempää kuin muuallakaan. Jos mielestämme joku on väärässä, siitä sanotaan. Sitä sanotaan myös rehellisyydeksi.

J88, tottakai havaintosi ovat oikeat. Myös minun havaintoni ovat yhtälailla oikeat. Maailmassa ei ole sellaisia sääntöjä kuin kaipaat. Valitan. Elämä ON vaikeaa ja monimutkaista. Kauniit ihmiset voivat valikoida kauniita ihmisiä parikseen, jos näkevät sen tärkeäksi ominaisuudeksi. Hyvännäköiset miehet, joiden ympärillä parveilee naisia, eivät taida saada pysyvää parisuhdetta, kun kerran naisia riittää? Kaunis ihminen voi valita myös tavallisen näköisen ihmisen, jos hänellä on "sitä" jotain.

Se IS-artikkeli, johon aiemmin viittasi on varmasti totta. Miehet, joilla on jo nainen, käyttäytyvät itsevarmasti ja sehän houkuttelee naisia. Tietynlaisia naisia. Osa miehistä on jopa niin törkeitä, ettei kerro olevansa naimisissa. Ällöttävää. Miksi se tieto millään lailla sinua koskettaa? Minua ei ainakaan kosketa.

Itse asiassa luen juuri itsensä hyväksymisestä kertovaa kirjaa. Sen mukaan ulkonäöllä on enemmän merkitystä miehelle kuin naiselle. Naiset arvostavat menestystä. Kyllähän luolamiestavat meissä istuvat jollain lailla edelleen. Naiset kaipaavat perheen elättäjää ja miehet etsivät terveen näköistä naista, joka tekee paljon lapsia. Silti nykyaikana kaikki eivät halua lapsia ja naisetkin voivat elättää perheen. Siispä vanhat luolamiesaikaiset tavat eivät ole mitään sääntöjä, joiden perusteella suhteet muodostuvat.

Suurin osa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Ei kauniita, ei rumia. Lakkaisit vertaamasta itseäsi kauniisiin ihmisiin. Me emme voi tehdä sinusta komeaa. Ainut asia, minkä vain sinä voit tehdä, on hyväksyä itsesi sellaisina kuin olet. Yksin tai et. Sinulla on suurin osa elämästäsi edessäsi ja minua ainakin surettaa, jos tietentahtoen eläisit sen itseäsi vihaten. Kun siitä et hyödy mitään, eikä kukaan muukaan.

Kauniit ihmiset voivat myös olla täällä pyöriviä ressukoita. Rumat menestyvät elämässään ihan yhtälailla kuin kauniit. Menestyminen elämässä on kiinni itseluottamuksesta. Se on sinulla nollassa, mutta jos haluat, niin voit tehdä asialle paljonkin. Itseluottamushan on mm. sitä, että tiedät mitä sinusta ajatellaan, mutta sillä ei ole sinulle väliä!

Minä olen ja pysyn mielipiteessäni, että olet yksin, koska luovuit parisuhteen etsimisestä. Se oikea olisi jo voinut tulla vastaan ellet olisi sulkenut silmiäsi. Muutaman vuoden etsintä vailla onnea ei ole mitenkään poikkeuksellista. Sehän on suorastaan aivan tavallista!

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 10.05.2010 klo 21:43

Ai niin, meinasin unohtaa. Ajattelin suositella sinulle lemmikin hankkimista, jos sille ei ole esim. allergiaestettä. Minun tunne-elämäni pelastus lapsuudessa oli kissani. Se oli ainoa, jolle sain osoittaa tunteita ja ainoa, joka minusta välitti. Kaunis kissa sylissä kehräämässä: eihän siinä voi tuntea itseään huonoksi!

Eläinsuojeluyhdistyksiltä saa aikuisia kissoja, joiden luonteestakin osataan jo kertoa jotain. Aikuisen kissan hoitoon ei mene montaa minuuttia päivässä. Vähän ruokaa annat ja hiekat vaihdat. Sitten se voi istua sylissä, kun katsot lätkää. Täydellistä!

Eläin ei todellakaan valikoi ihmisiä ulkonäön perusteella. Jos saisit kokea kerrankin lämpöä ja rakkautta joltain elävältä olennolta, voisit alkaa uskoa pikkuhiljaa, että olet jonkin arvoinen. 😀😎

Käyttäjä J88 kirjoittanut 11.05.2010 klo 18:56

Itse nyt en ole millään tavoin menestynyt, pyysin työpaikalta eroa keskittymishäiriöni ja virjeitteni vuoksi. Tänään sitten kysyin työnantajalta, voisinko pyytää esim. työterveylääkäriltä apua, mutta se oli jo liian myöhäistä. Työnantaja tulkitsi asian niin, että olin jo irtisanoutunut.

Tällä hetkellä töitä ei ole, enkä ole mistään töistä kiinnostunut. Mikään ei kuitenkaan korvaa tuota edellistä paikkaa.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 14.05.2010 klo 20:16

poropeukalo

Tykkään kyllä eläimistä paljonkin, mutten ole harkinnut sellaisen hankkimista. Kavereilla ja tuttavilla on paljonkin koiria ja kissoja, joiden kanssa tulee leikittyä paljonkin.

Nyt tähän aikaan ei tulekkaan NHL:ää kuin yksi ottelu päivässä, joten ehtii tehdä paljon muutakin. Mitään kesäheilaa, enkä muutakaan parisuhdetta/seurustelukumppania en kuitenkaan hanki, se on satavarmaa. Hieno kesä olisi muuta kuin täysin pilalla.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 26.05.2010 klo 22:11

Enpä ole tähänkään ketjuun mitään pitkään aikaan kirjoittanut. Onpahan ainakin selkiyttänyt ajatuksia.

Hyvää on ainakin se, että kaikki ongelmat, joista tänne kirjoitin, eivät haittaa enää millään tavoin. Olen tavallaan vapaa pitkästä aikaa.

Vaikka nyt kesäisin näkeekin kiinnostavia naishenkilöitä, niin tulee heti tulee ajatus, että ei sinun tarvitse. Sitä voi kaveripohjalta yrittää jotain, kuten tähänkin asti. Liikaa ei voi uusiin ihmisiin tutustua, täytyy pitää vain huoli siitä, että tilanne ei etene kaveruutta pitemmälle.

Monesti baarissakin tulee fiilis, että jos vaikka tuotakin pyytäisi tanssimaan, mutta ei onneksi tule mentyä. Tulkoon sitten vaikka itse mieluummin juttelemaan.

Ennen oli sellainen fiilis, että ahdisti se, että kelvannut miehenä kenellekkään ja että mielenkiintoiset naishenkilöt eivät ole kiinnostuneita minusta. Se ahdisti todella paljon. Nyt ei haittaa enää laisinkaan.

Olen innostunut erittäin paljon urheilusta ja se onkin suurimpia asioita elämässäni. Nyt huipentuu NHL-kausi ja kesällä taasen alkaa futiksen MM-kisat. Jokainen ottelu tulee katsottua, kuten aina ennenkin.

Mieluummin seuraan otteluita ja joukkueiden edesottamuksia kuin vaivailen päätäni naisasioilla. Koska vaikka parisuhde olisikin varmasti loistava juttu, niin kyllähän elämäni paljon surkeampaa olisi naisen kanssa. Se on fakta. Nyt saa nauttia siitä vapaudesta ja tehdä niin kuin itse parhaaksi näkee.

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2010 klo 08:52

Hei J88, myös minä odotan MM-kisoja tosi paljon, samoin kyllä poikakaverinikin joka otti kesäloman niiden ajaksi. Mikä oikeastaan harmittaa, koska olisin rauhassa halunnut katsoa pelejä ilman sitä pelkoa, että se haluaa seksiä puoliajalla.
Minä veikkaan, että Argentiina voittaa mestaruuden. ketä sinä?

Käyttäjä J88 kirjoittanut 27.05.2010 klo 15:10

Paha kysymys, todella paha kysymys.

Yleensä veikkaan, että joku tai jompikumpi.

Hollannista tykkään itse erittäin paljon, tai siis sen pelitavasta, ja onhan siellä jokunen suosikkipelaajakin (Nistelrooy, mm.).

Espanjalla on myös todella kova jengi, ainakin paperilla. Brasilialla ei niin kovaa porukkaa ole näissä kisoissa, mutta eiköhän sekin pitkälle pääse.

Argenttiinaa en uskalla veikata välttämättä edes kympin sakkiin, siksi ailahtelevia ovat suorituksen olleet Maradonan ollessa peräsimessä. Hyvä kun kisoihin asti pääsivät. Ja Maradona jättää vielä Gambiasson ja Javier Zanettin pois kisoista. Ei herra jumala sentään. Ei voi millään ymmärtää näitä päätöksiä.

Ja Diego Militto ei varmasti saa paljoakaan peliaikaa, sääli, sillä mies onnistui loistavasti Serie A:ssa ja varsinkin sen päätöskierroksella, Italian Cupin loppuottelussa ja Mestareiden liigan finaalissa.

Ja Lionel Messin täytyy pystyä parempaan maajoukkueessa, mikäli Argentiina aikoo kultaa huuhtoa. Mielestäni paljon on epävarmuutta ja sekoilua joukkueessa.

Käyttäjä jokujossakin kirjoittanut 27.05.2010 klo 21:36

Hei J88,

Pakko laittaa tähän vain muutamalla sanalla ihan poikkitaiteellinen veto MM-kisojenne väliin. Olen kovin ilahtunut lukiessani tekstiäsi. Siitä huokuu sellainen levollisuus...olet tainnut tehdä elämässäsi ratkaisuja oikeaan suuntaan. Hyvä hyvä!!!

Iloa onnellisuutta ja sinnikkyyttä matkaasi kohti tavoitteitasi

t. jokujossakin 🌻🙂🌻

Käyttäjä J88 kirjoittanut 30.05.2010 klo 03:57

Niin no en tiedä mistään oikeista ratkaisuista mitään, mutta kyllä tänään esim. baarissa oli sellainen olo, että oikein paskaa teki.

3 sellaista naisihmistä, jotka tunnen mm. rippileirin, entisen työpaikan 3:n vuoden takaa ja kuntosaliharrastuksen myötä, oli siellä. Koko ajan oli sellainen olo, että menetän kaikenlaista. En edes halunnut ottaa näihin naisihmisiin kontaktia tällaisena ihmisenä.

Olen jo monia vuosia ollut kiinnostunut näistä naisihmisistä. Monta vuotta sitten minun piti kertoa edes jollekkin näistä omista tunteistani häntä kohtaan, mutta järki sanoo ei. Ja sitä kuuntelen. Tällaisena ihmisenä en halua tutustua kehenkään naisihmiseen tavalla, joka viittaa seksiin tai parisuhteeseen. Tällaisena ihmisenä haluan vain pysytellä erossa sellaisesta.

Mutta se tuottaa tuskaa. Koska menetän jotain, mistä itse haaveilen. Ja haaveilen ainoastaan sen takia, että koska en halua kokea sellaista tällaisena ihmisenä. Joka viikonloppu näen tämän yhden yksin baarissa, etsien seuraa. Kysyn häneltä kuulumisia, mutta jätän jutun siihen. Ihan sama, mitä hän ajattelee. En tällaisena ihmisenä halua enempää.

Joka kerta, kun jätän asian siihen, tulee todella paska fiilis ja olo. Mutta toisaalta haluan, että voin joka kerta uudelleen yrittää. Joka kerta voin löytää kyseisen ihmisen uudelleen samasta paikasta. Haaveilen siitä, että voisin olla hänen kanssa yhdessä. Mutta tällaisena ihmisenä en halua. Haluan, että tämä nainen löytää jonkun miehen itselleen, jotta pääsisin tästä ympyrästä eroon. Joka kerta sama juttu. Mutta siinä on juuri se jännitys. Löydät etsimäsi ihmisen aina uudelleen.

Odotat sitä, että löydät hänet uudelleen. Menetät ja saat takaisin. Haaveilet paremmasta, mutta todellisuudessa et halua.

Onneksi nuo Stanley Cupin finaalit alkoivat, voi taas keskittyä siihen. Futis alkaa, toivottavasti pitäisi nämä ajatuksen poissa.