Sekasin

Sekasin

Käyttäjä Päänuppisekasin aloittanut aikaan 28.12.2019 klo 23:53 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Päänuppisekasin kirjoittanut 28.12.2019 klo 23:53

En jaksa alkaa selaamaan ketjuja läpi, joten tein uuden. Pahoittelut jos tälläinen keskustelu jo löytyy täältä. 

Tuntuu, että on pää aivan sekasin. Ajatuksissa on kaksi ihmistä jotka puhuu toisilleen, keskustelee ja väittelee. Välillä tajuan itsekin tämän olevan vaan mielen tuotosta ja ajatukset väistyy. Hetkeksi, kunnes tulevat uudestaan. 

Kuvittelin tänään savupiipusta nousevasta savusta, että se liikkuu mielentilani ja sydämen sykkeen mukaan. Okei, tajusin kuitenkin hyvin pian ettei näin ole, vaan savu nousi omia aikojaan. 

Ajattelen myös kokoajan, että puhelintani tarkkaillaan, joko itse puhelimesta käsin tai joku on asentanut kotiini kameroita. 

Lisäksi aina kun auto kulkee kotini ohi, luulen sen olevan exäni. Tämä menee ohi kun palautan itseni maan pinnalle ja mietin ettei kaikissa autoissa voi olla yks ja sama henkilö aina. 

Kaiken lisäksi koen ihmeellisiä asioita. Yksi päivä laitoin kaapin oven kiinni, enkä hoksannut että kissani tassut oli välissä. Näin ne, mutta en hoksannut enkä sisäistänyt asiaa. Ovi osui kissaani jonka johdosta maukui kovaa. Tämän seurakseni mulle nousi valtavan voimakas itku. Tällaisia itkukohtauksia on sattunut syksyn/talven aikana jo kolme. Normaalin itkun tunnistan, mutta tämä on jotain käsittämättömän uutta. En tiedä mitä mulle on tapahtunut? 

Mietin vain, ollaanko tässä jo psykoosin puolella vai esivaiheessa?  Muilla tällaisia kokemuksia?