Sekaisin ja rikki, niin rikki...
Onko kellään muulla samaa tunnetta? Vaikka kuinka taistelet ja teet töitä sen eteen vuodesta toiseen että elämä järjestyisi niin aina matto lähtee jollain tavalla alta. Heti kun pieni valon pilkahdus näkyy tunnelin päässä ja on ollut tasaista jonkun aikaa ja ajattelet hah ehkä elämä ei olekaan hassumpaa, niin heti seuraavana päivänä tai viikon sisään tuosta tunteesta kaikki romahtaa…
Ihmisten kommentit siitä ettei tarpeeksi töitä parantumisensa kanssa. Ihan kun sitä olisi valinnut tämän, ihan kuin sitä haluaisi olla näin sairas. Tyhmähän täytyy olla jos haluaa sairaana pysyä. Noilla ihmisillä ei oo mitään tietoa mitä taistelua me käydään läpi päivittäin.
Oli se sitten kela,sossu, oma pää, koulu, työpaikka niin kaikesta pitää jatkuvasti taistella. Tapella. Ideaali tilanne sairaalle ihmiselle että tässä maassa täytyy taistella jatkuvasti omien PERUS oikeuksiensa puolesta. Ihmisiä ei kiinnosta. Kukaan ei välitä. Miks välittäis, ei hän heillä ole ongelmaa. Paitsi me. Me ollaan heille kasa paskaa.
Ystävät jättää…”ystävät”. Kellään ei ole aikaa nähdä kuin pienen hetken. Aina kun heille sopii. He puhuvat vain ja ainoastaan mikä heidän elämässä on vialla.
Empä muista kuka olis multa kysyny Miten mä voin? Mitä mulle kuuluu?
Oon niin yksin. Niin yksin että tuun kohta hulluks(sori sana valinta!!).
Mikään paikka ei oo kesällä auki, mä en pääse puhumaan kellekään, Kukaan ei oikeasti välitä musta. En oo 1,5 viikkoon puhunu kun kaupan kassan kanssa.
Mitä mun elämälle tapahtu? Millon siitä tuli tällasta että jokainen päivä on jatkuvaa taistelua? Millon on aika sanoa että nyt riittää mä en enää jaksa? Mulla ei oo oikeesti enää voimia. Nobydy cares anymore.
Kesä aika on yks suurimmista helveteistä tässä maan päällä. Kaikilla muilla on joku ystävä tai sukulaiset joita voi tavata ja nähdä. Joiden kanssa voi mennä tapahtumiin, joiden kanssa voi pitää hauskaa, joilta saa tukea kun elämä ei ole järjestyksessä.
En tiiä…
Mulla on ihana paras ystävä joka ikävä kyllä asuu yli 400 km päässä. Hän on mulle todella tärkeä. Mutta tarvin ihmiskontaktia, fyysistä. Että voi nähdä esim.kahvilassa ymv.
Että olis edes joku täällä…
Kirjotan tän purkaakseni oloa, mutta ei se mitään ratkasua tuo. Ystäviäkin oon yrittänyt hankkia. Tuloksetta. Kaikilla on omat ympyränsä ja piirinsä. Jos et oo töissä tai koulussa, oot yhteiskunnon ulkopuolella. En oikeesti tiiä kauanko enää jaksan.