Sairaus josta ei ole tarkkaa tietoa..
Mä en enää jaksa…☹️ Mä olen 25 vuotta ja viimeiset 8 vuotta mulla on ollut ongelmia selän kanssa.
Nyt viimeisen puolentoista vuoden aikana, vielä enemmän. Mä olen rampannut lekurissa…joo, saikkua ja särkylääkettä. Viime kesänä alkoi jalat puutua ja menin taas kerran lekuriin..ja koska olen töissä, käyn työpaikkalääkärillä, joka on yksityinen lääkäriasema. Taas kerran sain lääkkeitä ja saikkua, no joo..sen verran tuli edistystä, että otettiin röntgenkuvat, joista ei löytyny mitään ja sitten lääkäri tokaisi että magneettikuva olisi hyvä ottaa, mutta se ei kuulu teidän työterveys huoltoon, eli joutuisin maksamaan sen itse…700😮
No mä en tod tienaa sellaisia summia, joten se oli mahdotonta. Selkä tuli taas pienellä levolla ja lääkkeillä paremmaksi…kunnes meni pari kk:tta ja taas. Sitten määrättiin fysioterapeutille..joo..eipä auttanut.Taas kitkuttelin lääkkeillä töissä siihen asti ettei jalat enää kunnolla kantanu ja kun alkoi jo kädetkin puutumaan menin lekuriiin. Määrättiin hierojalle, jota olin itse kysynyt lähes tuon 8 vuoden ajan joka kerta, ja aina sama vastaus: EI MISÄÄN NIMESSÄ!
Ja sehän ei taaskaan kuulunut meidän työterveyshuoltoon, joten maksan itse, eikä ole halpaa voin kertoa, mutta pakko se on että pystyy ees jotenkin olemaan ja elämään.
Nyt sitten kun menin sinne hierojalle ja keskustelin hänen kanssaan asioista ja hän kyseli minulta varmaan enemmän kuin yksikään lääkäri jolla olin käynyt, hän antoi aika vakavan diagnoosi ehdotuksen…MS-TAUTI😟
Tosin eihän hän ole lääkäri, mutta olihan mulle jo kesälläkin tosta puhuttu, kun sitä magneetti kuvausta ehdotettiin.Jotenkin pisti miettimään et mitä pitäis tehä..☹️
Mulla on ollut muutenkin suhteellisen raskas alkuvuosi ja nyt pyörii vielä toikin päässä, vaikka kuinka yrittäis itelleen hokea, et älä ajattele kaikkein pahinta.
Ja nytkin vaikka mulla ois kuinka paljon vielä lisää kerrottavaa, joudun lopettamaan tän stoorini tähän, koska jalat puutuu ja on pakko nousta tästä tuolista ylös.☹️
Saa pistää kommentia ja toivottavasti joku ymmärtää tän pelon mikä mulla on ja sanois mulle jotain järkevää.😯🗯️
Kiitos kaikille jotka luitte