sairauden pelko

sairauden pelko

Käyttäjä myself aloittanut aikaan 28.11.2010 klo 15:57 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä myself kirjoittanut 28.11.2010 klo 15:57

Tämä on ensimmäinen kerta, kun koitan avautua täysin ulkopuolisille. Asiasta en voi läheisillenikään puhua ja ainoa ihminen kenen kanssa asiasta pitäisi pystyä puhumaan ei vastaa viesteihini ja kuvittelee minun olevan vain jotenkin sekaisin päästäni tämän asian vuoksi.

Eli tapailin 3kk erästä miestä. Hän oli erittäin kohtelias, hyvännäköinen ja muutenkin juuri sellainen millaista olen etsinyt. Hän kuitenkin lopetti tapailumme, sanoi ettei halua vielä sitoutua ja ettei suhteellemme löytyisi aikaa.
Olimme muutaman kerran yhdynnässä, eikä ehkäisyä tietenkään ollut. Itse tiesin että olen puhdas, minulta kun on testattu kaikki mahdolliset testit vasta eikä vakavia seksisuhteitakaan ole ollut elämäni aikana kuin muutamia. Yhdenillan juttuja en ole koskaan harrastanut.
Kun mies päätti tapailumme, hakeuduin klamydiatesteihin ilman mitään oireita, halusin siis saada vain varmistuksen siitä ettei mitään olisi tullut, koska klamydia on salakavala eikä aina oireile ja silti voi saada aikaan pahojakin saurauksia. Olen ollut aina näiden asioiden suhteen tarkka.
Tulos oli shokki, positiivinen. En ollut uskoa korviani, minulla kun ei ole koskaan ollut yhtään mitään sellaista. Itkin ja valvoin öitä sen vuoksi. Uni ei tule vieläkään.
Ilmoitin asiasta miehelle, hän pahoitteli asiaa ja sanoi ettei ollut tiennyt koko asiasta.
Koitin puhua asiasta jotta saisin mielenrauhan. Sain tietää, että hän oli ollut vuosi sitten Thaimaassa..(saanut sen sieltä? En tiedä.) Ja että oli hoitanut reissun jälkeen klamydian pois.
Nyt sitten pelkään, että olen voinut saada jotakin muutakin, pelkään HIV:tä. Unta en saa eikä ruokakaan maistu, olo on jotakin aivan kamalaa.. Passitin miehen otattamaan kaikki testit, hän lupasi näin tehdä, mutta nyt kun olen asiasta kysellyt että onko hän tehnyt niin, en ole saanut mitään vastausta.
Koitan ajatella ettei sen oloinen, hyvännäköinen ja kohtelias mies voisi mihinkään prostituutioon saati suojaamattomaan seksiin ulkomaalaisen kanssa ryhtyä, mutta nykyään kun ei mistään voi olla täysin varma. Pelkään ja haluaisin kysyä asiasta häneltä, mutta kun en ole saanut muihinkaan kysymyksiin vastauksia, olo on todella epätoivoinen enkä tiedä mitä tämän asian kanssa voi tehdä. Voin vain odottaa hänen tuloksia, jos niitä on koskaan otettukaan.
Olen lukenut internetsivuilta kaikkia mahdollisia HIV:n oireita ja niitä kun tarpeeksi lukee, tuntuu että itselläni on juuri nämä oireet. Flunssaa on pukannut viimeiset 5 viikkoa, mutta sehän voi tulla pelkästä stressaamisestakin. Voi olla että olen luulosairas ja ehkä hieman olenkin, enhän tiedä mitään varmasti mutta silti tämä olotila on jotakin käsittämätöntä. En tiedä mikä avuksi, toivon vain että joku täällä voisi auttaa minua.. ☹️

Käyttäjä Mepa kirjoittanut 29.11.2010 klo 12:34

Hei,

Älä jää odottelemaan että mies menee testeihin, hänhän voi valehdella käyneensä. Rohkeasti vain testeihin, pyydä kaikki mahdolliset, myös kuppa, jos mies on kerran ollut thain kanssa. Itse käyn vuosittain sukupuolipolilla, siellä kohtelu on asiallista ja mielestäni kannustaa ihmisiä käymään testeissä. Rohkeutta sinulle.