metallia kirjoitti 9.6.2010 16:28
Hei !
Ajattelin kirjoitella tänne jos täältä saisin vertaistukea?
Mun tilanteeni on mahdoton. Kaikki mun ihmissuhteeni menevät pieleen enkä jaksa tätä enää. Tiedän kyllä miksi ne menevät pieleen ainakin osittain.. En viitis kirjoittaa tänne koko elämänkertaani, mutta jotku sanoo tietty, että kavereita tulee ja menee, mutta kun niitä on useita kenen kanssa mennyt välit poikki niin ei se ole enää sitä, että niitä tulee ja menee. Nytkin olen menettänyt 3 tärkeää ihmissuhdetta lyhyen ajan sisään. On ihan toivoton olo mulla nytkin. Mulla on suunnitelmia tulevaisuuteni suhteen ja ne on aika ikäviä... Voin kyllä kertoa niistäkin enemmän jos jotakin kiinnostaa? Mutta katsellaan nyt tuleeko ees yhtään vastausta.. niin turhaa tämäkin tiiän sen...
Kyllä saa vertaistukea! Itsellä mennyt niin monta kaveri ja myös seurustelusuhdetta pilalle
omien häiriöiten takia, etten edes niitä jaksa muistella! Eniten harmittaa ne parhaat ystävät
joitten kanssa tullut koettua lapsuudesta asti kaikkea! On helvetin paha ajatella, että olen
vaan tällainen täysin viallinen yksilö ka koittaa löytää ne hyvät asiat itsestä ja kelata että
mikään ei ole mun vikaa tai mun omaa valintaa!! Tottakai olisin valinnut täysin vakaan mielen ja
luonteen jossa ei ole "heikkouksia", mutta tällä on mentävä mitä on annettu! Mikään avun
pyytäminen ei ole turhaa, ja apua saa ihan varmasti, vaikka se joskus kestää ja oikeat henkilöt
ei aina satu kohdalle ekalla kerralla, eikä välttämättä tokallakaan kerralla. Mun tulevaisuus on täynnä kysymysmerkkejä ja epätietoisuutta, mutta jonkinlainen toivo on olemassa sydämmessä
ja siinä, että tämä yhteiskunta hoitaa meitä heikoimpia! Toivottavasti tästä oli edes jotain
apua ja toivoa tilanteeseesi!🙂