Ihan totta, ajattele!
Minä tiedän, että on julkinen puoli ja se ikioma pimeä puoli, toista pidetään piilossa ja toinen leuhottaa maailman tuulissa ja ihmisten edessä.
Olisiko mitenkään mahdollista lähentää näitä kahta toisiinsa, sanoa joskus ihan suoraan julki, vituksensa ja pahan olonsa, eikä pantata sitä omien seinien sisään.
Ei silti, olen itsekkin osannut ja jotenkin tiedän tuon tunteen...tai no, mitäpä sitä kiertelemään, muutama arpi on muistona, niistä pimeistä päivistä, jolloin elämä murjoi, vitutti ja tuntui, että kaks metriä multaa naaman päällä olisi parasta, mitä toivoa.
Mutta, elämän tilanteet muuttuu ja niitä voi jopa itsekkin hiukan sorvailla, vaikka kuinka tylsillä vehkeillä, mutta muutokset on mahdollisia, vaikka kuinka seinät kaatuis päälle ja valoa näkyisi pienenä pisteenä, kilometrien päässä.
Suurimmaksi osaksi me ryssitään itse, omaa elämäämme pois raiteilta, tehdään huonoja valintoja, osaksi ihan vääriä, eikä luonto anna periksi myöntää, että ite, ihan ite... sitten pohjalla kyyhöttäessä ei ole enää voimia, mutta silloin pitäisikin kerätä ne viimeiset voiman rippeet, nousta ja muuttaa, mitä muutettavissa on.
...joten jaksa ja katso eteenpäin.