Rankaisen itseäni viiltelemällä

Rankaisen itseäni viiltelemällä

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 25.05.2015 klo 20:51 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 25.05.2015 klo 20:51

Eli otsikossa se tulikin, kun olen tehnyt jotain pahaa nii sit alan viiltelee itseäni ja olen kohta koukussa siihen taas.. apua en saa vaan haettua, tekisi mieli kuolla pois kun on nii paha olo tuon rankaisun jälkeenkin.. ☹️ Itkukaan ei tule ulos ollenkaan ☹️ En tiiä mitä mä teen kohta, tekisi mieli tappaa vaan itsensä..☹️

Käyttäjä Mapsu kirjoittanut 26.05.2015 klo 15:43

Voi, suosittelen että yrittäisit hakea apua. Minkä ikäinen olet? Onko sinulla ketään kenen kanssa jutella?
Mielestäni siitä pitäisi nyt lähteä, että pääset jonnekin keskustelemaan. Keskustelen mielelläni täällä sinun kanssa, mutta mielestäni paras apu olisi henkilökohtainen kahdenkeskinen juttelu jonkun kanssa.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 26.05.2015 klo 18:57

Minäkin suosittelen sinua hakemaan apua. Olen myös kuullut että kylmä vesi auttaa viiltelyyn.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.05.2015 klo 20:00

Oon 24-vuotias naisen alku, kyllä mä oon käyny juttelemassa mut nyt en oo enää, ku se on taas tällä hetkellä nii vaikeeta hakee sitä apua. Saa nähä millon teen itelleni tosiaan jotain. Kesä ja t-paita kelit tulossa, nii hävettää nuo arvet mut ei voi mitään.. Pitäs jaksaa hoitaa diabetestakin vielä tai sit makaan teholla koomassa, jos en hoida..

Käyttäjä arka kirjoittanut 28.05.2015 klo 08:26

Hei Tyttönen vaan!
Minullakin on vaikeita itsemurha-ajatuksia mutta yritän jaksaa elää ainakin tämän päivän. Rohkaisen sinuakin taistelemaan, olet tärkeä. Mitä puuhailet päivisin? Onko mitään mikä rentouttaa sinua? Kirjoita tänne lisää itsestäsi.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 28.05.2015 klo 13:16

Yleensä oon vaan päivät pitkät kotona, mut nyt on oma hommansa tossa, ku parvekkeella kasvaa kukkia ja mansikka. Niistä pitää huolehtia näin lämpösellä ja aurinko porottaa iltapäivästä just tohon partsille, nii kuivaa äkkiä. Nyt en oo viilelly pariin päivään, ku päätin et pakko saaha nuo ruvet parantuu ennen t-paita kelejä. Ens viikolla ois hampaan juurhoitookin ja sekin jännittää vähän. Toisaalta pelottaa ja toisaalta uskon, et tolla tuo hammas saadaan kuntoon. Mut en tajua, et mikä ihme siinä avun hakemisessa on nii vaikeeta?

Käyttäjä Mousse kirjoittanut 02.06.2015 klo 22:53

Kävitkö jo hammaslääkärissä?
Tuota minäkin olen usein miettinyt miksi avun hakeminen on niin vaikeaa.
Nyt onneksi käyn säännöllisesti mtt:lla juttelemassa.
Tunteiden kesto ja kohdentaminen on vaikeaa. On helppo purkaa itseen se kaikki viha tai rauhoittaa ahdistusta.
Tämä keino on huono. Hae apua.☺️❤️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 03.06.2015 klo 17:11

Kävin joo eilen siellä hammaslääkärissä ja nyt on juurhoito loppuvaiheessa, eli enää tarvii vaan täyttää lopullisesti tuo hammas. Hampilääkäri sano, et oon sitkee sissi, ku jaksoin pitää suuta auki n.90 min ja en valittanu yhtään. Taas on pyöriny päässä im-ajatuksia ja tiiä kohta, jos vetäsen nuo opamoxit, montako niitä onkaan, ainakin yli 20 kpl. En vaan jaksa enää elää.