rakastunut...YSTÄVÄÄN!?!
Auttakaa nyt herranjumala joku….olenkohan tulossa hulluksi! Mä olen rakastunut mun frendiin…miten helvetissä tää nyt voi mennä näin, yli kymmenen vuoden ystävyyden jälkeen, huomaan yht´äkkiä, että mun tunteet sitä kohtaan käy vähän liian ylikierroksilla.
Välillä se antaa viitteitä että ei senkään tunteet oo ihan kaverillisia pelkästään, mut mä luulen et se heittää vaan läpällä sitä juttua. Sillä on sitä paitsi perhe ja kaikkea.
Mut siltin se on mustasukkainen mun yhdestä kaverista, tai siis musta sillon kun teen jotain tän toisen kaverini kanssa ja se ei peittele sitä mustasukkaisuutta yhtään. Tai olen huomannut sitä mustasukkaisuutta muidenkin kamujeni kohdalla, mutta varsinkin tämän yhden tietyn, mä en sais oikeen olla tekemisis sen kanssa tai jotai..
En uskalla kysyä/sanoa suoraankaan mitään, koska pelkään että koko ystävyys menee sen kysymyksen mukana. Ja kerrottakoon tähän nyt tällainen pieni selvennys…ollaan molemmat naishenkilöitä.
Mitä mä teen..onko jollain samankaltaista tilannetta tai ollut sellaista, vinkkejä otetaan vastaan miten asian saisi purettua, onko muuta mahdollisuutta kuin puhua suoraan? Tiedän että se on paras vaihtoehto, mutta jotenkin en halua sitä tehdä….tai uskalla!😯🗯️
Kiitos ja hyvää kesän jatkoa kaikille..🙂🌻