Raiskattu kolmen lapsen äiti.

Raiskattu kolmen lapsen äiti.

Käyttäjä Sussu32 aloittanut aikaan 07.10.2018 klo 15:40 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Sussu32 kirjoittanut 07.10.2018 klo 15:40

Minut raiskattiin 4 kuukautta sitten. Olen ollut 2 kk sairaslomalla. Tapahtumasta en ole vielä selvinnyt. Se tapahtui lomamatkalla. Poliisin tutkinta on nyt siellä päässä. Tein rikosilmoituksen heti kun päästiin Suomeen takaisin. Tapahtui päivää ennen lähtöä. Viimeinen päivä olin täysin shokissa. Itkin ja meinasin seota. Viilsin itseäni. Onneksi sain rauhoittavia poikaystävältäni. Hänkin oli shokissa. Olimme vuosipäivä matkalla. Kaksin ilman lapsia.

Viime viiko oli paha. Sai yhtenä päivänä 6 paniikkikohtausta. Itkin ja viilsin itseäni taas. Minun mielestä viiltely on tyhmää hommaa, enkä olisi uskonut että teen niin.

Olen ollut jonossa mielinterveys toimistoon. Apua olen saanut hieman, enemmänkin lääkeapua ja sairaslomaa työterveys kautta.

Kaiken tämän lisäksi äidilläni on rankat syöpähoidot ja menetin kolme ystävää jotka olivat läheisemmät työkaverit. He olivat käyneet esimiehelle sanomassa että olisin aivan kuin ollut päihtyneenä töissä. Päihtyneenä oloinen. Vieläpä sen jälkeen kun olin jo itse hakenut sairaslomaa kun raiskaus pyöri päässä ja olin sen takia poissa oleva enkö voinut keskittyä töissä. Kaksi heistä tiesivät raiskauksesta.
Jäin maanantaina saikulle ja torstaina yksi heistä soitti minulle ja antoi minun täysin uskoa että koko työpaikalla kiersi huhuja että olisin ollut päihteenä töissä, joku oli kertonut siitä meidän esimiehelle. Olin niin stressaatunut ja ahdistunut asiasta 4 päivää, romahdin. Seuraavan viikon maanantaina sain tietää että soittaja ja kaksi muuta ystävää olivat ne jotka olivat käyneet puhumassa pomolle asiasta. Ei mitään huhuja ollutkaan kuin heidän kolmen kesken. Mulla meni luottamus täysin heihin, en voi mennä takaisin sinne töihin. Nyt minun pitää muuttaa sen takia ja hakea uutta työpaikkaa kunhan olen työkykyinen..

Raiskaus on vaikuttanut minuun enemmän kuin olisin koskaan uskonut.
Tarvitsen vertaistukea.