Raiskaaja syyllistää mut
Hei!
Tämä on niin paha juttu! Joku ehkä muistaa, kun kerroin lokakuussa tulleeni tutun raiskaamaksi talkoiden jälkeen. Olin humalassa etten osannut edes varoa enkä ollut puolustuskykyinen.
Nyt viime lauantaina ystäväni laittoi minut raiskaajani kanssa samaan pöytään selvittämään tilanne. 😯🗯️ Sain itsellenikin ennen kokemattoman hysteerisen itkukohtauksen. Mies väitti ettei mitään tapahtunut, että minä valehtelen ettei hän ole edes koskenut minuun. Minulla on muistipätkiä siitä yöstä, miten mies on mun päällä ja runttaa väkisin ja kuinka useaan otteeseen herään siihen, miten sen käsi tunkee mun haarojen väliin.
Nyt tämä mies kirkkain silmin väittää, että valehtelen. Raiskauksesta syyttäminen on niin vakava asia etten valehtele moisesta. Minuun ei saanut koskea! Miten mies voi kieltää kaiken. Se kieltää sen niin vakuuttavasti, että saisi mut melkein uskomaan. MUTTA YHDYNTÄ JA SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ TAPAHTUI. En ”huvikseni” mennyt nolaamaan itseni sairaalaan 2vrk:n päästä tiskille kertomaan, että mut on raiskattu.
En yhtään ihmettele, kun raiskattu salaa asian. Raiskaaja kieltää kaiken ja syyllistää. Kuitenkin kolmen päivän jälkeen hän myönsi mulle raiskanneensa mut.
Mä olen nyt henkisesti loppu tämän takia. Voiko raiskaaja oikeesti unohtaa? En unohda mun kiputiloja sen jälkeen enkä nöyryyttävää tutkimusta sen jälkeen. Eli olenko minä kuitenkin syyllinen omaan raiskaukseen? Mä en kestä!😟