Raiskaaja ahdistelee
Hei!
Tämä on kaikelta kannalta nöyryttävää, pelottavaa ja ahdistavaa. Lokakuinen tuttu raiskaajani on ottanut mut kohteekseen. Se vahtii mun tulemisia ja menemisiä, mutta on pysynyt perjantaihin asti piilossa.
Perjantaina se ensin kehtasi soittaa, kun odotin pysäkillä paikkuria. Järkytyin, mitä se musta vielä haluaa. Sitten menin keskustaan ja nostin automaatilta rahaa ennen Hesaan menoa. Se mies ilmestyi kuin tyhjästä. Kehtasi pyytää mua sunnuntaina kahville. En osannut sanoa ei enkä myöskään lupautunut. Mulla oli hyvin tukehduttava olo. Luulin jo päässeeni siitä eroon. Menin ulos odottamaan bussia. Se ilmestyi taas. Se viittasi jutullaan ilkeän vihjailevasti lokakuiseen raiskausyöhön. Mä kivenkasvoisena itkua pidätellen sanoin etten halua puhua siitä, että muhun sattuu. Ensinnäkin se mies oli kännissä ja pelkäsin sen tarttuvan muhun kiinni. Se mies on saanut musta sairaan pakkomielteen. Mä en halua olla sen kanssa missään tekemisissä. En edes puhua. Eikä se mua kahville pyytänyt vaan se olisi taas halunnut kajota muhun. Mä en oikeesti kestä tätä. Mä pelkään. Sain lokakuussa epämielyttävää kohtelua miespoliisin taholta etten sinne halua mennä. Kukaan muu kuin seksuaalista väkivaltaa kohdannut ei voi mua ymmärtää. Mä menetän mun viimeisenkin halun elää tommoisen perverssin takia.
Tänään menen lääkäriin enkä tiedä, mikä purkaus musta ulos pääsee. Olen niin miesten taholta rikottu. Selittää sitä sitten kiltille lääkärisedälle, johon luotan. Hän on onneksi ottanut mut vakavasti ja ilman häntä en olisi terapiassa. Monesti mua jo rauhoittaa hänen rauhoittava ja empaattinen olemus. Silti mua pelottaa mennä sinne oman häpeän kanssa.