Puhutaan seksuaalisuudesta
Aloitin nyt tällaisen viestiketjun, koska olen miettinyt seksuaalisuuteen liittyviä asioita tässä lähipäivinä. Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä te muut ajattelette aiheesta.
Sanotaan nyt suoraan. Mulle tuli mieleen, että en ehkä olisi vielä menettänyt neitsyyttäni, ellei seksuaalisuus olisi aina ollut minulle täynnä paineita oleva asia.
Kavereiden ja minua hoitaneitten psykiatrian ammattilaisten puheet saivat minut uskomaan, että olen outo, jos minulla ei ole samanlaisia seksuaalisia kokemuksia kuin muilla ikäisilläni.
Samoin esimerkiksi elokuvat (suomalaiset eritoten) ovat aina olleet arka paikka. Niissä näytetään seksi niin suoraan, että se on jo ahdistavaa.
Monien mielestä seksin korostaminen on ok. Itse olen sitä mieltä, että jos seksiä tungetaan joka paikkaan, siitä lähtee kaikki romantiikka pois.
Mitä romanttista siinä on, jos joka paikassa ja kaikkien kanssa harrastetaan seksiä? Tai siinä, että joku kolmas osapuoli (vaikka se kolmas osapuoli olisikin tv-katsoja ruudun toisella puolen) todistaa kahden ihmisen seksuaalista kokemusta?
Huoh. Vähän helpotti kun sai purkaa tänne turhautumisensa. Mitä mieltä te olette?