Psykoterapiaan paluu
Hei!
Mulla on jo vuosi psykoterapiaa takana. Ja nyt oli 5 viikon lomatauko. Mua pelottaa palata terapiaan samalla myös helpottaa toivottavasti. Mun elämänusko on viimeaikoina ollut enemmän kuin hukassa.
En haluaisi tuoda mun heikkouttani ja avuttomuuttani esille. Kuitenkin se paistaa läpi. Mun pitäisi tuoda julki mun uusi pelko. Pelko mennä yksin ulos. Niin on ollut juhannuksesta asti. Samalla mulle on iskenyt pelottava ajatus, jos jossain vaiheessa en kykene menemään kauppaan ja töihin. Kuitenkin äitinä mun on pinnisteltävä lasten eteen. Mulla ei ole niin väliä.
Miten mä mitään siellä kerron, kun mun ajatukset ja mieli on sekaisin? Mä olen oikeesti paniikissa. Sitten täytyy tunnustaa, miten ahdistuksen hetkellä kävin terkkarilla, joka pisti mut kiireellisenä lääkärille. Jos mä kuitenkin olen se todellinen hullu, joka kuuluu laittaa hoitoon.
Pelko on ikävä kumppani. Kumpa sitä pystyisi hallitsemaan. Se salpaa hengityksen ja jäykistää toimintakyvyttömäksi, kun se pahimmillaan iskee. Anteeksi tämä surkea ja levoton vuodatus.