Psykiatrinen hoitaja terveyasemalla

Psykiatrinen hoitaja terveyasemalla

Käyttäjä Kirzikka aloittanut aikaan 25.09.2013 klo 22:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 25.09.2013 klo 22:28

Perjantaina olen ekaa kertaa menossa juttelemaan psykiatrisen hoitajan kanssa terveysasemalle.. Jännittää tosi paljon ja tunnen suurta syyllisyyttä etten pärjää itse ja monella tuntuu olevan asiat vielä huonommin kuin itsellä..
Mun rakas koira kuoli hiljattain ja se oli melkoinen shokki ja on todella vaikea päästä asian yli. Töihin ei voinut mennä kun voin silloin tosi huonosti, itkin ja en syönyt tai tehnyt mitään. Onneksi lääkäri kirjoitti 2 päivää sairaslomaa, sen jälkeen työ on ollut parasta lääkettä.. Lääkäri myös ehdotti puhumista psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa. Jo ajan varaaminen jännitti melkoisesti mutta sain kuitenkin varattua mutta nyt mietin perunko ajan vai jätänkö vain menemättä..
Kärsin myös kroonisista kivuista selässä ja jalkoja myös särkee joskus. Kivut vaikuttaa aika paljon mielialaan kun joka päivä särkee. Vaikka fysiatrilta sain uudet lääkkeet niin kipu on silti päivittäin läsnä.
Lisäksi isän monet sairaudet painaa mieltä melkoisesti..☹️

Käyttäjä Vaeltaja-ihmettelijä kirjoittanut 26.09.2013 klo 10:04

Hei Kirzikka!

Mene ihmeessä juttelemaan psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa, koska sinulla tuntuu olevan paljon asioita mielessäsi ja koska olet jo varannut ajankin hänen vastaanotolleen. Jos jostain syystä päätät olla menemättä, ilmoita hänelle ajoissa peruutuksestasi; älä siis jätä menemättä, jos et ole perunut aikaa.

Usein jo se, että puhuu jollekin ulkopuoliselle asioistaan, selkeyttää elämää. Me tarvitsemme toista ihmistä huoliemme ja murheittemme kuuntelijaksi. Ei meidän tarvitse kaikkea yksin kantaa.

Kaikkea hyvää syksyysi, Kirzikka!

Käyttäjä häiskä2 kirjoittanut 26.09.2013 klo 19:57

Hieno kun sait varattua ajan. Itse olen pähkäilyt ajan varausta pitkään. Puhuminen todella auttaa. Haleja sinulle.

Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 26.09.2013 klo 23:01

Päätin mennä huomenna hoitajan vastaanotolle, turha näitä asioita yksin päässä miettiä kun voi jonkun kanssa keskustella 🙂 Jännittää vaan kovasti mennä keskustelemaan. Toivottavasti tulee hyvä käynti 🙂

Hyvää syksyä kaikille !! 🙂🙂