Positiiviset asiat

Positiiviset asiat

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 20.06.2018 klo 14:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 20.06.2018 klo 14:27

Moi kaikille!

Olen kyllästynyt nyt siihen (vaikka toki olen joskus itsekin samaan syyllistynyt) että täällä niin usein jotkut ihmiset jopa kerskailevat sillä että aikovat hypätä talon katolta tai hukuttautua. Olen itse miettinyt nyt viime aikoina että jos aion tehdä itsemurhan niin sitten teen sen enkä venkslaa sitä täällä. Yritän täällä enemmänkin auttaa ihmisiä elämään kuin kuolemaan. Eli tässä ketjussa olis kiva jos ihmiset kertoisivat positiivisia asioita elämästään ja yrityksestään elää. Muihin ketjuihin voi sitten kertoa siitä itsemurhasta mutta ei pliis tähän. Ei mulla muuta, hyvää juhannusta!🙂👍

Käyttäjä star-crossed kirjoittanut 21.06.2018 klo 00:15

En ole ihan varma, että tarkoitatko tällaisia asioita, mutta juuri nyt minua ilahduttavat:

Ostin juhannuksen kunniaksi Dumle totally bananas -karkkeja. Hyviä ovat! 🙂👍

Innostuin pitkästä aikaa lukemaan.

Juhannusiltana näyttäisi olevan hyvä sää. Tuuleekin niin paljon, että hyttyset eivät pääse kiusaamaan.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 21.06.2018 klo 09:38

star-crossed kirjoitti 21.6.2018 0:15

En ole ihan varma, että tarkoitatko tällaisia asioita, mutta juuri nyt minua ilahduttavat:

Ostin juhannuksen kunniaksi Dumle totally bananas -karkkeja. Hyviä ovat! 🙂👍

Innostuin pitkästä aikaa lukemaan.

Juhannusiltana näyttäisi olevan hyvä sää. Tuuleekin niin paljon, että hyttyset eivät pääse kiusaamaan.

Juuri tuollaisia asioita tarkoitin. Voi olla ihan pieniäkin juttuja esim. nuo dumlet. Kun ei tämä elämä loppujen lopuksi ole helppoa kenelläkään, niin yritetään löytää juuri tuollaisia pieniä hetkiä kun elämä näyttää hyvät puolensa.

Toivottavasti eivät hyttyset härnää Juhannuksena. Hyvää Juhannusta sinulle! 🙂

Käyttäjä September kirjoittanut 21.06.2018 klo 10:42

Onhan noita hyviä asioita elämässä paljonkin. Mulla on kaikki ulkoiset puitteet kunnossa - on perhe ja kolme täysjärkistä lasta, hyvä työ, koti, taloudellinen tilanne hyvä, ystäviä ja fyysinen terveys.

Tällä hetkellä elämä ei mene eteenpäin, joten täytyy yrittää löytää päivistä jotain pieniä hyviä hetkiä. Eilen istuin hetken rannassa esikoisen ja kuopuksen kanssa jätskillä. Siinä oli hetken hyvä olla. Ehkä juhannuksena mökillä olisi vielä muutama hyvä hetki ennen kuin loma loppuu ja täytyy taas jaksaa ja jaksaa loputtomiin.

Hyvää juuri nyt on myös, että hypomania/mania oireet on vakiintuneet masennukseksi. Olo on selväjärkinen eikä hulluuden partaalla, vaikka ajatusmaailma onkin vääristynyt.

Käyttäjä star-crossed kirjoittanut 21.06.2018 klo 23:02

Tämän päivän ilonaihe: kesän ensimmäiset mansikat. ☺️❤️ Ja huomenna sitten uusia perunoita ja grilliruokaa.

Hyvää juhannusta!

Käyttäjä Katarr- kirjoittanut 26.06.2018 klo 11:54

Päivän positiiviset

Mikään paikka ei särje, eikä suunnatonta alakuloa ole. Hyvä päivä siis.
Ihana ilma, ei liian kuuma, eikä kylmä.
Vapaapäivä töistä, saa vaan olla, jos muu ei huvita. Koira tuhisee jalkopäässä.
Sain hoitopaikan itselleni.
Hyvä sarja HBO:lta pyörimään ja aivot narikkaan.

Hyvää viikkoa kaikille 🙂
🙂👍🌻🙂🌻

Ryhmänpaineena positiivisuus hyvä!

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 26.06.2018 klo 13:55

Moi.

Jotain positiivista: olen jaksanut lukea ja katsoa elokuvia. Olen myös kuunnellut klassista musiikkia mikä helpottaa paljonkin.

Runoja on ihan kiva lukea. Käynyt myös kavereilla. Luojan kiitos mulla on kavereita.

Jalkapalloa teeveestä.🙂👍

Turha tässä kai on synkistellä kun luonto on rehevää ja keskittymis kyky ihan ok. Mukavaa keski-kesää!🙂

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.06.2018 klo 15:25

Mulla menee kans hyvin, kiitos lääkityksen.🙂👍

Käyttäjä cheeta kirjoittanut 26.06.2018 klo 16:11

+ jaksanut käydä hölkkälenkillä 🙂

+kävellyt paikoilla ,joissa ihmisiä kulkee paljon 🙂

+olen taistellut väsymystä vastaan,enkä nukkunut päikkäreitä 🙂

+ maistellut kesän ekat mustikat 🙂

Käyttäjä Cherry77 kirjoittanut 26.06.2018 klo 16:32

Netflixistä Bloodline, ihanat maisemat. Vaikka rankka aihe ei silti liian ahdistava.

Käyttäjä ainaeijaksa13 kirjoittanut 30.06.2018 klo 21:21

Näin tänään erästä ihanaa ystävääni ja ilahdutin häntä kovasti viemällä hänelle mansikoita ja erään hauskan tehtävä kirjan. Olen iloinen että olen saanut häneen tutustua ja oli ihana häntä ilahduttaa, se teki minut myös iloiseksi.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 01.07.2018 klo 20:46

Kotona ei ole ollut aikoihin näin siistiä. Sain kierrettyä vanhasta vanhasta tietokoneestani windowsin päivitysten yhteydessä vanhentuneen äänikortin (tai mikä ikinä se onkaan) kytkemällä kaiuttimet kännykkään, ja nyt voin taas kuunnella musiikkia sisällä. Suden aikaa, pidin tänään erityisesti Päiväperhosesta. Olen yksin, mutta en ehkä kuitenkaan yksinäinen.

Terapeutti on ehkä saanut puhuttua minut ympäri siihen että on pakko höllätä töiden suhteen, toivon sen vähän kerrassaan helpottavan. Piti käydä hoitamassa yhtä asiaa siellä äsken, mutta ensi viikolla en_aio_tehdä_ylitöitä.