Poikani poistui kotoaan

Poikani poistui kotoaan

Käyttäjä Aisha aloittanut aikaan 26.10.2017 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Aisha kirjoittanut 26.10.2017 klo 12:31

Poikani, 19v,poistui kotoaan tiistaina 24.10, koska isän kanssa oli riitaa.Poika ei ole ottanut yhteyttä, ainoa tieto on, että hän on jonkun kaverin luona.Riita alkoi siitä, kun isä otti kuulokkeet pois, ettei hän voi kuunnella musiikkia.Poika kertoi olevansa masentunut ja mujsiikki on ainoa ilo.Isä on ottanut häneltä matkapuhelimen pois.

Poika muuttui tänä vuonna.Olin kaksi viikkoa hänen kanssa kahden, isän ollessa ulkomailla-Poika oli kiukkuinen, vaati rahaa, läpsi, löikin minua käsiin. Isovanhemmilta hän kävi hakemassa melkein joka päivä rahaa.Kerran hän tönäsi mummoa ja kylki meni kipeäksi-Vaarilta hän puolipakolla pakotti antaa rahaa.Kävin ensiavussa tänä aikana muusta syystä ja olin 2pv. isovanhemmilla ja sitten poika potki ovia, hakkasi ikkunaa yms.
Lopulta isä kutsuttiin ulkomailta hakemaan poika pois lomalle vähäksi aikaa, kun on koulustakin pois jouluun asti.Oli kuin saatana olis pyrkinyt sisälle, kun poika hakkasi omakotitalon ikkunaa ja ovea.Hänen kaverit on päihdeihmisiä.

Veljeni oli tällä välin suuttunut poikaani niin, että uhkassi mennä poliisille.Hän tuli kotiini ja huusi raivopäisesti😋oikasi ei saa pyytää rahaa isovanhemmilta enää.Minä ja isovanhemmat olemme kuulemma hänen puhtaan uskonelämänsä este.Me joudumme helvettiin, koska me teemme sapattina kotitöitä.Veli on Jumalan mies ja niin vastaan toisuskovia, että helpolla soittelee viranomaisille.Minua veli haukkui vainoharhaiseksi, mielisairaaksi, joka ei saa poikaa kuriin.Hän paiskasi raivona ulko-oven kiinni.Tämä sama toistui sitten myös mummoa ja vaaria kohtaan, sillä hän on lähdössä katseleen naista Aasiasta ja rahat on lopussa.Hän haluaa talon omana poikana sitten saada rahaa Aasiaan.

Täällä oli kovat riidat ja sitten mieheni tuli ulkomailta ja kaikki johti siihen, että hän löi minua nyrkillä olkapäähän wc:ssä,Poika on mielessäni ja tiedän en pärjää hyvin hänen kanssaan kahden, jos hän ei lähde ensi viikolla isänsä kanssa isän kotimaahan joksikin aikaa.Isä on itkenyt eilen paljon ,ikäväi poikaansa-Uskon hänen tulevan takaisin ja kaiken ratkeavan.Pojalla on huonoa kaveripiiriä, joille hän hakee rahaa vanhuksilta.Toivon, että poika tulee takaisin ja ratkaisut löytyvät.Emme haluaisi nuorta miestä heti viedä viranomaisten kirjoihin, mutta voi olla että täytyy hakea apua sieltä vielä.Itse oon ollut kuumeessa monta päivää, nyt kuume laskenut ja pääsen vähän ulos….On satanut lunta, keltaisten lehtien päällä lehmuksissa on lunta.

Käyttäjä Koje kirjoittanut 27.10.2017 klo 15:51

Kuulostaa siltä että hoitoo saatava osastolle. kuulostaa että poika käyttää päihteitä voin olla väärässäki ,mutta sitä se ei tuu lähipiirille sanomaa niin parempi saada osastolle kun sen on helpompi avautua siellä ongelmista ja saa hyvin apua ihan vaan vinkkinä kun itsekkin nuorena osastoilla pyörin ja ihan hyvään kuntoon tulin ja moraalisesti tasainen sen väkivaltasen käytöksen pitää kitkeä pois. Suht samanlainen kyllä olin ite vaikken päihteitä käyttänykkään mutten koskaa rahaa ruinannu sen takia kuulostaa vierotus oireilta tuo käyttäytyminen.🙂 ei tarvi vielä huolestua meet vaikka kysymää apua joltai psygologilta ja pyydät kotikäynille aluksi jututtamaa poikaa

Käyttäjä Koje kirjoittanut 27.10.2017 klo 16:01

Viranomaiset on viimenen keino ne vie vaan pojan pakolla sitten hoitoo jos poliiseja meinasit. Oikea keino ois että menet puhumaa ammatti auttajille ensin ja suunittelette heidän kanssaan mitä tehdä .