pitkään jatkunut masennus

pitkään jatkunut masennus

Käyttäjä jape aloittanut aikaan 07.11.2014 klo 07:06 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jape kirjoittanut 07.11.2014 klo 07:06

Entidä miten tästä suosta noustaan.Olen kärsinyt masennuksesta jo neljä vuotta.Minulla on paljon ongelmia.Olen ollut jakson sairaalassakin.
tuntuu ettei mikään tai kukaan pysty minua auttamaan.

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 08.11.2014 klo 14:01

Haluaisitko avata vähän enemmän sinun ongelmia? Tai miksi ylipäätään tänne kirjoitit, haluatko vertaistukea tms? 🙂
Helpompi kirjottaa sinulle takaisin jos vaan jaksaisit jotain kirjottaa enemmän.

Hyvää viikonloppua! 🙂🌻

Käyttäjä Siili76 kirjoittanut 09.11.2014 klo 12:23

Samoja mietteitä on täälläkin, tosin masennus on vaivannut jo viitisentoista vuotta. Se on niin kietoutunut persoonaani etten edes tiedä kuka olisin ilman sitä. Saati millaista elämäni olisi ollut terveenä.

Vaikka olen saanut toimintakykyäni merkittävästi parannettua viime vuosina, niin täydellinen tarkoituksettomuuden tunne ei hellitä mihinkään. Tällä hetkellä siis syön terveellisesti, liikun ja olen saanut vuorokausirytmini kuntoon, mutta yhäkään en näe mitään järkeä tässä elämisessä. Olen henkisesti lopussa eikä mikään kiinnosta, aivan sama mitä teen. Suoritan kaikkea mekaanisesti, mutten näe asioissa mitään mieltä.

Tsemppiä aloittajalle, koetetaan uskoa siihen muutokseen, vaikka se tuntuisikin etäiseltä.

Käyttäjä jape kirjoittanut 09.11.2014 klo 15:28

No kerronpa hieman.Olen syvästi masentunut.Ajatuskulkee huonosti.Suurin syy masennukseen on kun olen transvestiitti.Olen salannnut sitä 20 vuotta.Kesällä tulin kaapista ulos.Tulin siihen pisteeseen ajanko auton metsään vai panenko hameen päälle ja menen kauppaan.Eli valitsin jäkimmäisen.Hengissä ollaan.Masennuskin helpotti aluksi.Tuntui että elämä on ihanaa.Mutta kun tuli negatiivisia kommentteja en kestänyt niitä,kun heikko olen.Ajudun taas syvälle masennuksseen.En pidä itseäni minään.Inhoan itseäni.inulla ei ole yhtään ystävää.Kuitenkin veilä perhe.Lastentakia olen vielä hengissä.Vaimon kanssa menee huonosti.Tuntuu että tulen kohta hulluksi.Olen syönyt niin paljon lääkkeitä.😞