Mulla on menossa toinen vuosi psykoterapiaa, sen pystyn sanomaan että tilanne nyt on parempi kuin vuosi sitten, toimintakykyni on parantunut ja olen pystynyt innostumaan joistakin asioista, alkanut tehdä itse ruokaa taas ja muuta pientä tekemistä. Vuosi sitten en saanut tehdyksi yhtään mitään. Minulla samoin että hyvin hitaasti on päästy käsiksi minun traumoihini, muutaman kerran nyt toisena vuotena on tehty vähän hypnoosin tapaista ja menty uudelleen ao. tilanteisiin, sen jälkeen olo on hieman helpottanut noiden asioiden suhteen ja olen tuntenut että pystyn antamaan anteeksi ja samalla osittain unohtanut ao. tapahtumat ja asiat. Olo on kuitenkin edelleen hyvin räjähdysherkkä, ei tarvita kuin joku pieni asia ja taas lähtee paha olo käyntiin ja tuntuu että kaikki mene päin he......ä ja tuntee itsensä aivan mitättömäksi epäonnistujaksi. Kuitenkin nämä räjähdykset ovat harventuneet, nyt joulunpyhinä on kyllä vaikeaa, ensi viikolla alkaa kuitenkin terapia edes 🙂
Mietin samaa että miten olet sanut noin pitkän terapian, mulla pitää anoa vuosi kerrallaan ja kolme vuotta maksimi, myös murehdin mitä jos ei se riitäkään ja jää pahasti kesken 😞