Pitäisikö taloyhtiön ilmoittaa etukäteen remonteista kaikille?
Ei sinänsä kuulu mielenterveyteen mutta samalla kuuluu. Asuntoyhtiössä missä asun niin alakerran ilmoitustaululle tuli lappu että tulee jokin julkisivuremontti. Minulle ei ole ilmoitettu mitään kun en käy niissä taloyhtiön kokouksissa. En vain pysty menemään sinne kun muutenkin tuntuu miten täällä kytätään jokaista menemistäni. Moikkailen toki kaikille mutta muiden ilmeistä näkee sen mitä normaaleilta ihmisiltä aina kun minua katsovat. Sellaista peiteltyä halveksuntaa.
Eikö kaikille silti pitäisi ilmoittaa remonteista reilusti etukäteen? Nyt oli vain lappu ilmoitustaululla että julkisivuremontti tulee ensi kesänä. Tuli aika ahdistava olo kun ei tiedä mitä sekin maksaa. Tuli vain mieleen että onko minut jätetty tahallaan paitsioon kaikesta. Jos toivovat että muuttaisin pois kun tarpeeksi kyttäävät ja muuta.
Olen sairaseläkkeellä joka ei niin iso ole mutta kun sain asuntoni maksettua ennen kuin sekosin ja jouduin jäämään eläkkeelle sekä asun yksin niin pärjäilen jotenkin. En juo enkä polta niin säästyy siinäkin. Lääkkeisiin menee tosin tänä vuonna satasen verran kun hallitus päätti pienentää lääkekorvauksia. On muitakin sairauksia kun tämä hulluus. Auto tosin on mutta sitä tarvitsen kun muuten on hankalaa liikkua monessakin mielessä. Tiedän että monella on vaikeampaa kaikin tavoin ja varsinkin taloudellisesti mutta omat asiat ahdistaa tietysti aina eniten.
Eli sitä vain pitäisikö kaikille ilmoittaa hyvissä ajoin tulevista kustannuksista vaikka ei kokouksissa käykkään?