Pikemiten aiheet

Pikemiten aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 17:55

Aiheet ovat olleet katoavia ajatuksia ja tekoja joita tehdään.

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2019 klo 09:19

Huomenna Tallinnan risteilylle. Ei ole paljoa rahaa mutta lähen silti. Yritän nauttia lomasta kuin sitä vielä piisaa. Edessä on rankka vuosi ammattikoulua, minusta tulee 3 v.den kuluttua Merkonomi, jos jaksan käydä koulun loppuun.

Tänään pitää tehdä vähän kotihommia, etten lähtiessäni kadu kuin jäi ne tekemättä. 😈

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2019 klo 19:45

Kävin lenkkisaunassa pitkästä aikaa, oli hyvät löylyt, ja runsaasti vettä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2019 klo 22:09

Olin Tallinnan risteilyllä, nautin todella, otin paljon valokuvia vaikka olin yksin. Laivalla hyvä tunnelma ja kulkuyhteydet hyvät maissa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2019 klo 14:41

Kävin pyörälenkillä vaikka en olisi millään jaksanut, kävin aamiaisella, ja psyk.pol.lla. Otin päikkärit jälkikäteen. Nyt pitää laittaa ruokaa ja syödä.

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2019 klo 16:58

Ehkä lokakuussa uus psyk. pol.n aika.

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2019 klo 19:09

Aika kuluu aika hitaasti. Välillä tuntuu etteivät tunnit etene ollenkaan.

Käyttäjä kirjoittanut 12.07.2019 klo 10:30

On kiva perjantai, vielä ei kiirettä mihinkään, vähän nuha vaivaa. On tänään otettava pyörä taas esille ja käytävä ajelemassa kaupalle. Mietin mitä syön viikonloppuna. Sain taas pedin pedattua aamulla, mistä on tullut jo tapa. Suihkuun pitää tänään mennä, en ole vielä käynyt.

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2019 klo 08:22

Olen pari päivää jo kärsinyt uupumuksesta, väsyttää en oikein jaksa tehdä mitään.👿

Tänään paistaa aurinko, tulee hieno päivä, pitäisi jaksaa lähteä ulos. 😈

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2019 klo 11:07

En kyllä jaksa tehdä mitään tänään, jos en mene suihkuun nyt.

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2019 klo 14:11

Puhelin hajosi, piti viedä korjattavaksi, 2 viikkoa vara puhelimella, joka on peruspuhelin. 😈

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.07.2019 klo 16:11

Mä ostin suosiolla uuden puhelimen. Kun ei menny takuuseen.

Käyttäjä kirjoittanut 14.07.2019 klo 05:02

Suonenveto ei laskenut minua takaisin sänkyyn kuin heräsin aamulla aikaisin. Mieleeni muistui että vastaavaa on tapahtunut aikaisemminkin. Pimeitä ajatuksia raittiudesta päässäni, aivankuin olisin halunnut jotain muuta, mutta en halunnut. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 14.07.2019 klo 12:42

Otin päiväunet. Nyt pitää päättää mitä söisin tänään, silliä ja uusia perunoita vai herkkusienikeittoa vai tomaattikeittoa.👿

Käyttäjä kirjoittanut 14.07.2019 klo 18:59

Onnellisuus on hyvä mielentila, eikä sitä ole syytä vaihtaa huonompaan. Tänään olen onnellinen siitä etten sairastunut pahemmin, ja pärjään tälle vuotavalle nenälleni. 👿

Olen onnellinen siitä että minulla on asunto ja ruokaa, voin käydä suihkussa koska haluan, ja pukea puhtaat vaatteet päälleni. Ja syksyllä pääsen ammattikouluun lukemaan merkonomiksi. 👿

Olen onnellinen siitä että puhelimeni hajosi kuin siinä oli takuu voimassa, ja minun ei tarvitse huolehtia siitä millä sen korjauksen maksan. 👿

Olen onnellinen siitä että saan kokea elämäni aikana mukavia asioita, ja pääsen sukuloimaan kummitätini luokse lähiaikoina. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2019 klo 10:23

Olin polkupyörä ajelulla, kävin aamiaisella ja ruuanhaussa, sain aika kivasti kaikkea. Nyt voin jopa leipoa sämpylöitä, tai pullaa. Munia tosin täytyy käydä hakemassa kaupasta. 👿