Pettäminen

Pettäminen

Käyttäjä Grunt aloittanut aikaan 24.08.2008 klo 01:54 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Grunt kirjoittanut 24.08.2008 klo 01:54

Eli ongelma seuraava: olen elänyt muutaman vuoden avoliitossa, ja nyt kumppanini on aloittanut jonkin sortin biletys-putken, ja epäilen että avovaimoni pettää minua… Kerran hän on jo jäänyt kiinni, ja silloin kun puhuimme, oli hän todella pahoillaan, pyysi anteeksi ja sanoi rakastavansa minua.

Olin jo aikaisemmin ollut huolestunut hänen alituisesta juhlimisesta, mutta suoritin silloin juuri palvelustani, enkä pystynyt puuttumaan asiaan, enkä kyllä olisi kehdannut käskeä häntä ”jäämään kotiin ja odottamaan minua”.

Joka tapauksessa, odotin asioiden muuttuvan, mutta jo seuraavana iltana hän lähti baariin, ja putki on jatkunut koko ajan… Ja aina kun minä lähden hänen kanssaan, niin olemme tunnin tai pari jonka jälkeen hän ilmoittaa että on tylsää, ja lähdemme kotiin. Mutta aina kun hän lähtee yksin, niin se on aina pilkkuun asti, ja aamulla ilmoittaa, että meni vähän överiksi taas..

Kun yritän puhua hänelle asiasta, niin vastaus on joka kerta sama: ”haluatko erota?”, johon minä että en tietenkään, ja sen jälkeen asia on hänen puolesta käsitelty. puhuminen ei onnistu ilman ero-uhkauksia. En oikeasti tiedä mitä tehdä, nytkin vain istun ja odotan että tyttö tulee kyliltä takaisin…

Käyttäjä v 1959 jousimiesnainen kirjoittanut 25.08.2008 klo 14:36

Hei Grunt🙂🌻🙂🌻

Olet aika kiltti ja kotona viihtyvä ihminen . Älä anna tyttöystävän määrätä suhteesi laadun ja jos hän on alati menossa ja sinä katsot vieressä niin antaisin hänen mennä menojaan ja koska et voi estää vierivä kiveä menemättä.

Minulla oli aikanaan sellainen menoputki kaveri ettei koskaan viihdytty kotona kyllästyin jatkuvan menoon ja jätin itse menemättä ja kaveri jäi sille matkalle. Enkä ole katunut, löysin aivan upean miehen joka viihtyi kanssani kanssa kotona tai yhdessä mentiin metsään kävelemään tai yli päänsä hän viihtyi ja viihtyy edelleen minun seurassaan eikä tarvitse mennä ulos baarin etsimään kavereita.

Etsi ja löydä itsellesi sopivan kaveri rinnalle joka viihtyy sinun kanssa.🙂🌻🙂🌻🙂🌻