Persoonallisuushäiriöinen?
Epäilen vahvasti olevani epävakaa pershäiriöinen. Elämä on yhtä taistelua ja epäonnistumisia tuhansittain takana päin. Mulla on todella vaikea lapsuus+muita traumoja kymmenittäin…
Olen ollut ahdistunut 20-vuotta. Joka päivä ahdistus hiipii mitä erilaisimmissa tilanteissa. Joskus olen varma, etten kestä enää. Mielialat heittelee häränpyllyä, enkä koskaan tiedä miten reagoin asioihin. Haluan vähintään kerran päivässä kuolla. Tuntuu, kun mulla olisi monta minää, jotka aktivoituu päivän aikana. Kuulostaa varmaan tosi oudolta. Työelämässä sinnittelen ja vedän taas jotain roolia, eli esitän normaalia. Sekin käy voimille.
Olen niin väsynyt jatkuvaan taisteluun. Aion hakea psykoterapiaa monen vuoden miettimisen jälkeen. Myöntääköhän Kela tukea p.häiriöisten terpiaan miten helposti? Tietääkö kukaan?
Kaipailen vertaistukea. Kuulostaako tämä persoonallisuushäiriöltä? onko tällaista kellään muulla vai olenko ainoa omituinen🙂? Miten muut olette selviytyneet pitkään jatkuneesta ahdistuksesta ja päivittäin vaihtuvasta mielialasta?