3: 38
Heräsin taas kesken unien, enkä saa unta. Sit posteljooni pelästytti mut ilmeisesti. En tiä uskaltaako tässä enää nukkuu, vai riittääkö tä pari tuntia. Oikeastaan heräsin janoon, onneks oli pullollinen mehua vieres. Päivällä saanki jua ton mansikkamehun pois.
Suunnittelin, jos pääsisin jotenki suihkuun tänään. Jostain tarviin hiuspesuaineet, ku ne ovat lattialla. Mulla oli toi kassi pakattuna mm. Hiuspesuaineet, jos ne saan otettuu. Uusi saippua mulla onki keittiön pöydällä. Jollen muuten ni sit ilman hiusten pesuu, suihkuun. Pitää va ekana kehittää, miten alishousut saa jalasta ja jalkaan takas. Mut kai mä siihenki jonkun keksin, jollei muuta ni jumpataan vähän.
Mun tosiaan pitäis olla nukkumassa. Olin klo 01 vielä hereillä, ku tyttö soitti. Ei mul kyl ole mitään muistikuvaa, mist puhuttiin ja mitä sanoin. Pitää päivällä kysyy.
Päivällä yritän olla aktiivisempi ylhäällä olija. Sisko haluaa et virkkaan hänelle pienen laukun. Olen joskus tehny hänelle semmosen ja se on venähtänyt nyt. Mun pitäis noi puuvillalangat kuvata siskolle, että saa ite valkata tällä kertaa värin, ettei ole porkkanan värinen.
Sit ajattelin katella vähän tallennuksia, kun niitä kerta on tullu roima määrä ja samalla neuloo lapasia. Olla ja istua niin kauan kun pystyy. Sitten tulla vasta sänkyyn lepämään. Juua teetä ja nauttia puhtaasta ihosta.
Mut kerron sit miten mun ajatukset onnistuu. Siinä voi tulla niin paljon mutkia matkaa... mut ne mutkat on ratkaistava itse tai uskaltaa pyyrää apua. Olen joutunu viikon aikana pyytää monelta ihmiseltä apua, jopa sellaisilta joita pelkään. Mun oli kohdattava pelkoni puhelimessa ja ovea avaamassa. Mun on pitäny kertoa tarinani monelle ihmiselle, tarinaa jonka alkua en itsekkään ymmärrä enkä tiedä. Mut onneksi on tukinet, jonne voin kirjoittaa, olkoon yö tai päivä. Kyl ne joskus julkastaan sitten.
Kello on yli 4 jo. Vois 5 asti koittaa nukkuu ja jollei onnaa, nousta.