Soroppi ❤
Päivällä meni selkä. Kipeyty yhtäkkiä niin kipeeksi ettei sohvalta tai wc-pytyltä pääse ylös ilman sisäistä huutoa ja tuskaa.
Mulla ei ole mitään iloa olohuoneessa enää, katon tän yhden ohjelma ja painun sänkyyn sitten. Saa nähä miten siellä menee. Meinaan nyt en saa mitään otettua jos ei ole käden ulottuvilla. Puhelinki oli vessas pyykkikorin päällä. Oli se taiteilua saada se taas mukaan.
Tyttö tuli ja toi mulle vähän sokeria, limua, leikkrlettä, leipää ja margariinia. Mut tällä hetkellä ei tee mieli mitään syä een.
Soitin äitil ja sanoin et jos aamul klo 8 on selkä kipee, soitan tk:hon. Mä en silloin mitään fyskaria tarvii va suoraan kotain nappeja. Äiti ehdotti häneltä yksii pillereitä, mut sanoin että en uskalla ottaa ilman lääkärin määräystä, kun menee kolmio lääkkeitä nyt jo 4x pvä.
Tytöl taisi tehä pahaa kattoa mua. Vaikka yritin olla näyttämättä hänelle. Muutenki hän näkee.
Isän kerhotkin on suunniteltu. Aloittaa loppu kuusta 1x vko muistikeskuksessa. Katotaan miten se menee, jos menee ollenkaan hyvin. Täällä kotopuoles alkaa joskus kerho. Isä alkaa siellä sit käymään satunnaisesti tai osan aikaa va. Näin äiti mulle sano. Tä helpottais mua valtavasti.
Sit isäl on jo loppu vuodeks intervallit vissiin katottu.
Isän tarkistusaika silmälääkäriinki tuli. Mut vielä ei ole varma et isän silmä leikataan ja et siihen näkö tulisi.
Mulle soitettiin hammaskirurgiselta. Pitäis kuulemma viisaudenhampaita poistaa. Sanoin et ootte hiukan myöhässä, et ne on kaikki viety joskus 2000 luvun alussa. Sit se kysy missä ja kerroin. Sano et nii näköjään onki, mitähän se lääkäri on sekoillut 😂
Mun pitäis äkkii soittaa tosta väliaika paikasta. Että aika hammaslääkärille tiedossa. Ekana kyl soitan ja hoidan ton selän ja sit suun.
Mul piti huomenna olla hoitaja, mut peruin sen. Maanantai lääkärille mun on PAKKO mennä.
Mut nyt alkaa paikat sattuu täs asennos, joten on keksittävä toinen asento.