tänään taas mennään. Mennään ku aropupu kämpässä. En tiä mikä mut pysäyttää, toivon että chatit, jotka on tänään ja jotka pakottavat mut pysyy tässä tuolilla ja kirjoittamaan. Yhtään ei helpota heti aamulla aloitettu lonkeron juominen, juu juon noi loput mitkä jäi uv:sta .
No mitä oon tehnyt tänään siis jo, jotain poikkeavaako, JUU. Yleensä nukun tähän aikaa ruususen unta, mut nyt mä oon jo leiponut isälle karpalohunajamuffineja ja kello ei oo ees 10:tä . En tiä millaisia muffineista tuli, mut hienon näköisiä ainakin ja kotona valtaa ihana tuoksu. Isäni ei tykkää makeesta, joten korvasin sokerin hunajalla, karpalohunajalla. TOivon suuresti että ne maistuu joltain ja ovat hyviä. Vois samalla ohjeella sitten tehä kuusenkerkkämuffineja, kun vaan tietää miten noi uppoo isään ja mitä marjoja vois kuusenkerkkään laittaa. Nyt en laittanut yhtään marjoja.
Näyttää tämä kirjoittaminenkin sujuvan enemmän kun ajattelee. Tekstii tulee ku mitäkin sontaa. Onneks se ei ole sitä sontaa.
Onneksi tämän päivän ruoka on valmista, tarvii va lämmittää. Se kastike oli tosi hyvää ja kun kypsensin soijarouheen paseeratussa tomaattimurskassa, ni se maku hävisi vallan ja näkökin. Vierastan vielä soijarouheen makua, en o oikee saanut siitä mitään muuta kun pahaa ruokaa. Nyt ekaa kertaa onnistui jokin, tosin siinä oli lihaakin joukossa, joten se ei ollu vegee.
Mä tosiaan ihmettelen, jos joku jaksaa lukea tämän kirjoituksen alusta loppuun ja ymmärtää ees tästä jotain. Kiitos siitä jo nyt.
Vessast/kylppäristä pitäisi saada kukat pois, että pääsisin suihkuun taas itteäni testaa. Testaamaan lähteekö taju vai ei. Muuten kävisin suihkussa, mutta toi hiuksien pesu on tuottanut tuskaa. Kädet ei oikee kestä ylhäällä kauan, ettei voimat lähtisi. Ja kun kurotan lattialta pesuaineita, ni noustessa pää menee kun vuoristorata ja hengästyn. Juu on tota ylipainoo, mut se ei riitä selitykseksi, vaan raudanpuute. Se tekee salakavalia oireita, vaikka arvot olisikin viitteissä.
EI muuten menkatkaan alkanut vielä, mistä viime yönnä puhuin. Enemmän tressii. Raskaana EN OO, tai sit olen joku Pyhä Maria, joka tulee ilman yhdyntää raskaaksi. No ootellaan tässä sit ihan rauhassa. Mä en halua mitään hormoonikierukkaa, koska en tarvii ehkäsyy ja mitään hormoonihoitoo en halua. Mul on ihan tarpeeksi pillereitä dosetissa jo. Onneks mulla on yks primolut paketti kaapissa, että saan sen otettuu heti ku lääkäri antaa luvan. Yksin EN ala tohtoroimaan, vakka tiedän kuvion.
Mut taidan lopettaa tämän jaarituksen ja siirtyy chattiin "kiusaa" toisia tässä olotilassa. Kiitos jos jaksoit lukea loppuun ja anteeksi.