Jp ja keskustelua ❤
Sain vihdoin noi 2 kukkaa juurtumasta multaan. Se vei tosi paljon voimia multa. Vaikka työ olikin pieni.
Mun on myönnettävä, et toivoin poikaa, koska en ollu ikin oikee tytön kans ollu. Siskolla oli poika (halus tyttön) ja hoitomuksuni oli poikia. Pelkäsin tyttöö. Mut sit äiti ja tuttava toivat punaisen samettihameen, tajusin että saan pukee hänet prinseksaksi. Tyttö on lapsuuden viettäny mun vanhemmillani. Joskus ennen yläastetta tuli kotiin vasta pysyvästi, mut yläasteen jälkeen muutti melkein pois jo. Ne kotona olo vuodet oli yhtä helvettiä. Tytöllä oli kaameet kasvukivut yhdistettynä migreeniin. Koulunkäynnistä ei oikee tullu mitään. Mut jotenki hän suoritti peruskoulun. Amiksen eka vuosi meni kans päin mäkeen, yli 200 poissaolo tuntia, mut silti kaikki paitsi ruotsi suoritettiin kesäloman ekalla viikolla. Tä lukuvuosi on taas ollu vaikea. Tuntuu et on pelkkää rääkkiä hänen koulutyö, mut hyvin saa suoritettuu. Mitään erivapauksia hän ei saa.
Olen koko tytön elinajan sairastanut. Ennen jo syömishäiriöö ja synnytyksen jälkeen kun tyttö alkoi sairastaa, niin mä väsyin ja jouduin polin asiakkaaksi.
Jotenki tuntuu et olen samassa tilanteessa kun silloin. Yhtä väliinpitämätön, väsyny, jaksamaton ym.
Ajatukset katkee, musiikki soi korvissa...
Pesukone ei täyttyny, joten ei ole päällä. Pitäis mennä vuoka pesee. Et saa ruuan tehä tos muutaman tunnin päästä. Voi olla etten jaksa muuta tehä tänään enää. Oon pettyny itteeni jos näin on. Olen va nii penteleen väsyny. Kai se eilinen kävely oli liikaa mulle, tai en tiä.
Haluaisin olla va normaali, enkä tämmöinen. Maha huutaa ruokaa ja mä juon sprite zeroa et se olis hiljaa ja kun juon limua, menee maha sekaisin. Mä en va pysty syömään ees smoothieta.
Olin eilen yhes chatis tääl. Lähdin pois, kun alko ahistamaan. Tuntu pahalle kun yks kirjoitti jotain, mikä satutti mua. Ei hän sitä mulle kirjoittanu, vaan yleisesti. Mut siinä huomasin et ei voi kaikkia yleistää. Ei tyttö rahan takii lähteny. Olisin pystyny ihan hyvin hänet elättää.
Vitsi ku alko ahistaa tä kirjoittamani viesti. Ehkä on parempi et meen tekee jotain muuta, etten ala riehuu täällä luurin toisella puolen.