Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.01.2020 klo 00:01

Hei, Saloka! Mä vaihdoin eilen rautavalmistetta. Nyt syön Obsidania. Se on määritetty lääkkeeksi ja on pari kertaa kalliimpi kuin suurin osa muista rautalääkkeistä. Mäkään en vielä tiedä, miten vatsa siihen suhtautuu. Muistelen, että joskus aiemmin se olisi sopinut.

Ostin tänään kaupasta itselleni leikkotulppaaneja.

Kun luet tätä, on jo torstai... Minkälainen päiväsi ja väsymyksesi silloin on?

Käyttäjä Joie kirjoittanut 16.01.2020 klo 10:49

Linssit käsittääkseni on kanssa hyvä raudan ja proteiinin lähde. Olen huomannut, että kun koittaa muistaa aina sosekeittoa tehdessä lisätä siihen punaisia linssejä, keitosta tulee paljon täyttävämpää. Mut kerran erehdyin ostamaan vihreitä linssejä. Niissä keittoaika oli pidempi ja lopputulos maistui pahalle. Mikäköhän ero niissä on? En tiedä edes mistä linssit tulee; onko sekin joku pensaskasvi? Ehkä ne vihreät on raakoja. 😄

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.01.2020 klo 13:24

Kiitos kaikille kommenteista ❤ niitä oli ihanan paljon.

Teen kohta lähtöä, isää hakemaan kirjastosta. Vien samalla noi pari lainattua kirjaa. Kaupassakin vois men hakee smoothie ainesta.

Millään en ois halunnu nousta. Mut pakko se oli. Katoin äskö eilisen pelin, jonka unohin. Kroppa on ihan jumissa. Vielä on rauta sopinu.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.01.2020 klo 13:30

Mä tein porkkanakeittoa, johon lisäsin punaisia linssejä. Sen olisi pitänyt maistua hyvältä! Jouduin lisäämään siihen vielä perunaa... en tiedä tekikö se keitosta pahaa, mutta en mä sitä pystynyt syömään. 🙁

Oon saanut miehenkin sairastutettua... Nyt meitä on kaksi. Mä tosin alan jo luultavasti toipumaan. Huomenna tapaan hoitajan. Nukuin reilun puoli tutia, mutta edelleen/taas väsyttää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.01.2020 klo 16:38

Oon tulosta asti aivastellu vaan. Mitä tämäkin taas on.

Jp, se ehkä vaatii totuttelua, se linssien syönti. Harmi et miehesikin on kipeenä nyt. Pikaista paranemisia.

Isän kans meni ihan hyvin.

Tytön lääkäri soitti hänelle ja sano et hänel on elinikuinen "sairaus". Lääke ei vie sitä pois, mut lievittää oireita. Tyttö soitti ja itki mulle.

Ohuet sukat pääsen päättelee seuraavalla kerralla. Nyt on niin kylmä et peitto on korvis.

Söin tänään loput makaronilaatikosta. Huomenna tarvii keksii jotain muuta.

Nyt oon vuorokauden ajan syöny tota rautaa. Maha ei ole reagoinu mitenkään. Ehkä toi sopii mulle. Toivon ainakin. Tosin otan sen ruuan kanssa, en tyhjään mahaan.

Vois ottaa pikku levot, et jaksaa taas illan. Kohta tarvii isälle soittaa....

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2020 klo 18:51

Minä kävin ulkona tänään syömässä, oikein ravintolassa. Kyllä oli hyvää ruokaa. 😁

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.01.2020 klo 22:19

Siirryin sänkyyn 17 aikoihin. Ja nyt ajattelin luovuttaa ja mennä nukkumaan. Aivastellen edelleen ja nenä puoliks tukkees.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.01.2020 klo 15:26

Pikemiten, mä en muista koska oisin ravintolas syöny. Oli varmaan hieno kokemus.

Tyttö tulee töiden jälkeen tänne. En tiä tuleeko va käymään vai koko vkl:ksi

Tyttö on ihan rikki. Miettii päivystystä jo.

En tiä miten auttaa häntä. Kävin kaupan kautta ja ostin hyvää päivää-limun, soijakaakaota. En osannu ostaa muuta.

Ruokaakin pitäis tehä. Teen sen myöhemmin, jos saisin vaik tytön syömään.

Kaikki tuntuu olevan sekaisin.

Käyttäjä kirjoittanut 17.01.2020 klo 19:26

Heijuu Saloka. Toivottavasti tyttö voi jo paremmin. Ja tilanne selkenee.

Menen Lauantaina Tallinnan Risteilylle, tyttöystäväni kanssa. 😁😁

Käyttäjä Zirkoni kirjoittanut 17.01.2020 klo 20:47

saloka kirjoitti:
Pikemiten, mä en muista koska oisin ravintolas syöny. Oli varmaan hieno kokemus.

Mikä elinikäinen sairaus sun tyttärelläsi siis on? Voimia. Varmasti kun alkujärkytys asian kuulemisesta hellittää niin tilanne tasoittuu ajan kans. Monen asian kans oppii elämään, vaikka ois vaikeekin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.01.2020 klo 23:08

Tyttö oli pari tuntia. Puheltiin ja lopuksi makasi sylissäni. ❤ huomenna hänen pitäis päivystykseen mennä.

Oon miettiny asioita. Erinlaisia. Mihinkään se ei johda.

Juomiset ja syömiset on ollu heikkoja tänään. Ei o va tehny mieli.

Nukkumassa pitäis olla jo, mut joku saa valvomaan. Ehkä pitäis yrittää nukkuu ees hiukan...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.01.2020 klo 11:47

Tuntuuko sinusta, että sait lohdutettua tyttöäsi? Minusta se kuulostaa siltä.

Mulla ei ole kuumetta. Väsyttää kuitenkin. Paljon. Yritän mennä nukkumaan. Hyvää päivää sinulle, Saloka!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.01.2020 klo 13:10

Zirkoni kirjoitti:

saloka kirjoitti:

Mikä elinikäinen sairaus sun tyttärelläsi siis on? Voimia. Varmasti kun alkujärkytys asian kuulemisesta hellittää niin tilanne tasoittuu ajan kans. Monen asian kans oppii elämään, vaikka ois vaikeekin.

En saa sanoa. Tämä on tytön tahto.

Pikemiten, miten laivareissu meni?

Olen tämään ollu taas se roskakori, jolle jokainen purnaa. Ja jos teen päätöksen olla koyona ja levätä, ni se on väärin. En sais ikin levätä, jos muilta tai äitiltä kysyy.

Tein aamupäivä smoothien, josta tuli ihmeen hyvää. Huomenna taas eri makuista.

Alan taas väsyy. Hetken jaksoin kutoo, mut nyt on ku olis maratonin juossu. En jaksa ees puhelinta kannattaa.

Taidan va olla henkisesti loppu.

Kukat tarvis hoitaa, mut vielä ei jaksa. Olen miettiny niiden tappamista. En jaksa hoitaa niitä enää. En jaksa iloita niistä enää. Mut en haluis tappaa tai heittää roskiin niitä.

Taidan jatkaa makoilua, jos sais voimia...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.01.2020 klo 20:09

Jardin Prive kirjoitti:
Tuntuuko sinusta, että sait lohdutettua tyttöäsi? Minusta se kuulostaa siltä.

Mulla ei ole kuumetta. Väsyttää kuitenkin. Paljon. Yritän mennä nukkumaan. Hyvää päivää sinulle, Saloka!

Ilmeisesti sain vähän hänen taakkaa pienemmäks. Tänään on ollu kuulemma parempi päivä. Hän on kiittäny mua olemassa olostani ja siitä et oon tässä. Kertonu että rakastaa mua. Ehkä mä oon jossain tehny oikein.

Tyttö ei joutunu sairaalaan. Lähete meni nuorisopolille takas, ja pyyntö lääkitykseen. Sellaiseen lääkkeeseen, mikä sopii hänelle.

Oon koittanu jua tänään enemmän. Heräsin aamulla 5:ltä kovaan janoon ja join 800ml mehua. Ens yönnä sitä ei pitäis tulla kun oon litran enemmän juonu nyt illalla.

Sain iltaa kohen sen armottoman väsymyksenki pois. Nyt jaksaisin vähän enemmän, mut pitää nukkua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.01.2020 klo 23:15

Vieläkin hereillä. Maha on omituinen. Epäilen ettei noi rautapillerit sovikaan mulle. Mitä mä sit teen?

Tyttö meni poikakaverin luokse yöksi.

Pitäis nukkuu,mut...

Huomenna teen makaroni jauheliha mössöö. Ehkä kasviksii joukkoon. Tai tekiskö erinlaista jauhelihakeittoa.