Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.12.2019 klo 19:58

Maha on ku pesukone taas. Mistä se nyt kiukustui.

Onneks kohta pääsee kokeilee nukkumista. Viime yönna heräsin n. 3 aikoihin ja valvoin 2-3h. Oli tuskaa. Ei kiitos enää.

Oon tos välillä tehny rivin kaks sukan kantapäätä, sit pistän pois. Jaoin huomiseksi yhden langan. Jos tekis pitkävartiset miesten sukat.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2019 klo 08:46

Äiti pakottaa sanoillaan mut lähtemään isoon kauppaan, mis on ihmisii ku meren mutaa. Mulla ei o kauppaan enää asiaa, eikä apteekkiin.

Oon nii väsyny sen käskyttämiseen ja jollen tottele vetää se kuolemankortin esiin tai jonku muun.

No enemmän lonkkuu menee, kun kotiin tuun. Saan kaikki sen hälinän ja ihmispaljouden pois silmistäni.

Ei äiti kyl ymmärrä yhtään mun sairauksia. Ennemmin nauraa niille. Mähän oon terve ku pukki.

Mut jos musta ei n. 12 mennes kuullu, olen kai kuollu siihen suureen ahdistukseen, minkä äiti mulle järjestää.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2019 klo 10:18

Hei saloka.

Kuinka monet sukat aiot tehdä?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2019 klo 11:43

Moikka pikemiten. Teen niin monet sukat kun jaksan ja ehdin vuoden aikana.

Alkaa mahakipu ja selkäkipu hellittää. Hiki laskeutuu ja väsy painaa. Ostin rauta-pillereitä itelleni kokeeks, jos ne sopis mun mahalle. Parin kk:n päähän pitäis labra tilata. Sit pitäis soittaa tk:hon ja kysyy millaisia näytteitä otetaan.

Mut nyt mä aloin juhlii yksinäistä vuodenvaihdetta. Erittäin kamalalla lonkerolla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2019 klo 15:53

5 juotu, eikä muussa tunnu ku vessas saa ravata. Onneks näin.

Soitin tk:hon ja kysyin labroista, et tarviiko olla ravinnotta yms. On veri ja pissanäyte, joten tarvii hakee pissanäyte putkilo joku päivä. Yritin maaliskuun alkuun varata labraa, mut ei onnistunu vielä. Harmitti. Tosin en tiä voiko menkkojen aikana pissatestii ees tehdä. Täytyy varmaan varmuudeks oottaa puolel kuulle.

Tyttökin soitti. Oli iloisen kuuloinen. 2 kaveria hänen kanssa. Tulevat tännepäin viellä tänään.

Mulla on yksinäinen olo taas. Olen liikaa lukenut toisten seurallisuudesta ja ystävyydestä. Ei sais nettii lukea. Mulla on ruokaa kaapeissa, mut mitään ei tee mieli syä. Ei ees käsitöitä tee mieli tehä. Juon aina silloin tällöin ja täytän lasin ku on tyhjä. Olen mä 10 kerrosta resoria tehnyt. Mut nyt jotenkin tökkii tekeminen. Keksisin sentään, millaisen sukan teen loppujen lopuksi. Kaksvärisen.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2019 klo 20:06

Hyvää ja parempaa uutta vuotta jokaiselle ✨❤ ~ flunssassa meni loppuvuosi ja tämä uuden alku. .. Voimia antavaa vuotta 2020!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2019 klo 21:42

keskustelua kirjoitti:
Hyvää ja parempaa uutta vuotta jokaiselle ✨❤ ~ flunssassa meni loppuvuosi ja tämä uuden alku. .. Voimia antavaa vuotta 2020!

Samoin sinulle, terveyttä ensi 2020 vuotta ja hyvää uutta vuotta.

Ekana ei noussu päähän ja nyt yhtäkkii nousi. Toi on 12 lasillinen, eli 6:s litra kun juon. Hullua kai tä jo on.

Tyttö on jossain kotibileis. Juonu, mut ei nii kännis. Tietää et pitää kyetä kotiin vielä. Muut siel on kännis ja hä hoitaa yhtä känniläistä.

Omat ruuat on koostunu melkein 2 pkt nakkeja ja 1 pikku pitsa. Ei o oikee nälkä o ollu.

Räiskinää kuuluu nyt vasta. Mitään ei näy.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.01.2020 klo 11:44

1.1.2020

Uusi vuosi, uusi vuosikymmen.

En o pahasti krapulassa. Hiukan päätä sattuu, mut ei ni et pitäis purkille mennä. Yöllä huomasin että harhat oli pois. Ötökät lähteneet. Mut aamulla ne alko palata taas.

Äiti haluis taas huomenna bussi täytettä. Kysyis tyttöö tai menis yksin. Hän pääsee yhdellä ja samalla bussilla määränpäähän. Vai vetääkö taas kuoleman kortin esiin.

Mun pitäis keksii jotain syötävää tänään, tai sit teen va hampparia ruuaksi. Ostin eilen 4 avokadoa, jotka ei ole vielä kypsiä. Sit ku on kypsii, pääsen tekee smoothieta taas. Mansikka-banaani.

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2020 klo 12:02

Hei saloka.

Minä ostin kaupasta banaani-mansikka-smootieta. Hyvältä maistui. Ja hyvää uutta vuotta 2020.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.01.2020 klo 18:54

Kiitos pikemiten, hyvää uutta vuotta sullekkin.

Tulin jo varmaan 2h sit jo sänkyyn. En jaksanu enää ku ei telkast tuu mitään ja en jaksa tehä oikee mitään. Tulin sit pötköttelee ja kerää voimii, et jaksaisin huomen ryhtyy tappaa imurilla noita kivejä ja villakoiria. Se riippuu siitä, jollei mun tarvii mihinkään mennä. Mun kämppä on ihan pölynen ja kamala. En o va ehtiny enkä jaksanu siivoo. En o sellane duracell mikä äiti on. Haluaisin kyl olla.

Rautalääkkeen aloitus sai mahan vähän reagoimaan närästämällä. Muuten en o viel mitään huomannu. Tosin toi annostuskin on aika pieni. Mulla rautavarastot viitteen sisällä, mutta laskusuunnas. 2kk päästä kontrolliin, mut epäilen kun lääkäri kuulee että mitä rautaa syön, ni se pitää sitä pilipalitablettina.

Toivottavasti tyttö saa nukuttuu ensi yönnä. Hä on nii poikki ollu tänään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.01.2020 klo 10:44

2.1.2020

Teen äitin kans lähtöö. Ei millään huvittais, mut ei huvita siivotakkaan.

Näin montaa eri painajaista mm. Äitistä ja exästä. Oli kaamee yö. En voinu niitä äitille sanoo, kun kyseli.

Koht tulee varmaan soitto, joten lopettelen...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.01.2020 klo 14:35

Ei siel kaupungis mitään ihmempää. Käytiin lankakaupassa myös.

H.lääkärilasku tuli, yli 80e. Ruokarahoista se menee. Pitää elää iisimmin tä tammikuu.

Mun maha on ihan sekaisin. Mahtaako johtuu raudasta tai mistä, en tiä.

Siirsin huomiseksi siivouspäivän. Ehin aamupäivällä pesee koneellisen pyykkii ja samalla siivoo. Toivon va, että jaksan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.01.2020 klo 17:57

Näpit ihan jäässä. Kroppakin aika jäässä. Mut kai mä pärjään.

Otin huomiseksi peruna-, porkkana-, kesäkurpitsa-, kyssäkaali-, parsakaali- ja kukkakaalisosetta sulamaan js samalla jauhelihaa. Teen niistä seoksen ja laitan huomenna uunivuokaan ja uuniin. Saa nähä millaista tulee. Ekaa kertaa teen. Pitää va maustaa hiukan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.01.2020 klo 21:41

Tukih. Kysy kuulumisia ja samalla sopisimme tapaamisen ensi viikoksi.

Sain vihdoin itteni lämpimäksi kun tulin sänkyyn. Mulla on paksu peitto. ❤

Huomen pitäis jaksaa ja kyetä siivoo. Oon yrittäny syä js jua, et saisin energiaa. Mut huomenna näkee, onko samanlainen päivä ku tänään.

Vois kohta ottaa iltalääkkeet ja alkaa nukkuu. Jos tulee taas painajaisyö....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.01.2020 klo 12:46

3.1.2020

Tein vuoden ekan smoothien. Aika paksua siitä tuli, mut oli juotavaa. Ja ihan hyvää oli. Nyt on vatta täyn.

Olen täs siivoillut. Koneet pyörii tuolla, et saan puhasta pyykkii ja astioita. On va hiukan ovela olla. On kipuja ja väsymystä.

Yö meni ihan hyvin, ei tullu painajaisia. Onneks.

Ulkona on karu ilma. Tuulee ja sataa. Ei o kiinnostusta mennä leipää ostaa, va teen joko ite tai sit oon ilman. Olisin nyt jo tehnyt taikinan,mut desimitat on pesus ja yks on kadoksissa. Täytyy siis oottaa iltaan ennen ku pääsee leipoo. Onneks se käy sit äkkiä kun on kone.

Ruokakin pitäis tänää tehä. Onneks sekin on suurimmaksi osaksi tehty. Vuoka tosin taitaa olla koneessa 😄 mut vois muuten mennä tekee se loppuun.