Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.12.2019 klo 22:07

Ilta laskeutui meidän kotiin. Naapureiden äänet ja kellon raksutus vaan kuuluu.

Isällä kaikki hyvin, nukkuu.

Äitillä kaikki hyvin.

Tytöllä kaikki hyvin

Mulla hyvin, paitti kipuja.

En tiä millainen yö tulee, mut toivottavasti ei pitkä.

Hyvää yötä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2019 klo 23:16

Kiitos Saloka  🍊🍒🍓🍎

...vitamiinia ei kai koskaan tule liikaa syötyä, hedelmistä saa sopivan määrän.

Kyllä se aurinkokin sieltä taas esiin tulee kun päästään tämä pimein aika ohi...

Sain virtapiikin kun poika kävi kumppaninsa kanssa, viikko meni aikoessa, nyt ei ihan niin kauaa kun sain lattiatkin pestyä. Tässä vielä puolinukuksissa hetken... Hyvää huomista!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.12.2019 klo 11:46

Kiitos, keskustelua. ❤

Joulupuuro syöty, jopa mäkin sin tähän aikaa jotain alas ilman pahaa oloa.

Hammast sattuu, kun oon pystyssä. Helppaa kun oon vaakatasossa. Omituista. Yön sain jotenki nukuttuu. Aamulla alko kärpäne häirii ja hammasta sattuu. En tiä mitä tekisin sen kans enää. Särkylääke ei auta. Pitääks mun soittaa TAAS päivystykseen seuraavana arkipäivänä. En kyl tiä, millä maksan sen tai ensi kuussa ruuan.

Tyttö tos meikkaa. Ollaan jossain vaihees menos vanhemmille. Mä meen tekee isäl ruuan ja lähen pois. Haluan maate.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.12.2019 klo 16:51

Isä syötetty jo aikoja sitten. Olen ollu yksin kotona jonkin aikaa. Mitä enemmän ilta kuluu, sitä enemmän ahdistaa. Mihinköhän korkeuksiin tämä menee...

Hammasta ei satu, kun söin äskön. Mut päätä sattuu. Hiukan huono olla syömisen jälkeen.

Huomen ajattelin tehä soijasta mansikkarahkaa, jos mulla on mansikoita vielä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.12.2019 klo 22:49

Yö laskeutuu, kumpa pääsis jo nukkumaan. Vielä ilta pisut ja pesut ja sit pääsee...

Käyttäjä kirjoittanut 25.12.2019 klo 14:01

Hei saloka.

Minulla oli eilen hauskaa veljeni luona. Tänään olen ollut kissin kanssa kotona ja luin kirjan loppuun, en ole aloittanut vielä uutta kirjaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.12.2019 klo 14:41

Oon juonu litran glögii. Tulee jo korvista ulos. Tein vikasta torttutaikinoista joulutorttuja. Olen istunu ja kutonut. Kattonu telkkarista tallennuksii.

Tyttö pääsi omien kassien kans kotiinsa. Oli ollu ihan ok joulu. Olivat mummin kans pelaneet vielä illalla dominoa.

Mua va masentaa. Enemmän alko masista ku ei se vuosi lopukaan ma-ti yönnä.

Mut kaipa mä jatkan kutomista...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.12.2019 klo 21:48

Kohta nukkumaan, viel iltapisut ja pesut. Sit oottelee nukkumattia..

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.12.2019 klo 10:58

Hei. Ollaan toisessa joulupäivässä. Ahdistaa... Raha... ja joulu... ja tiedä mikä...

Haluaisin neulomaan, mutta ei tunnu vielä siltä, että voisin pysähtyä paikoilleni. Mietin pyykkituvalla käymistä... pyykinpesua.

Toivon sinulle hyvää päivän jatkoa!

Käyttäjä kirjoittanut 26.12.2019 klo 11:29

Hyvä kun mainihit tuon glögin... saan motiivia kävellä kaupassa mutkan. Meinaa muuten mennä jouluaika ohi ilman glögiä. Torttutaikinakin vielä pakastimessa paistamatta.

Tytär tulee tänään (toive), mutta tod.näk.huomenna viimeistään (toive)..

Eilinen meni sisällä koko pvä. Puh kin kiinni. Isä soittanut vastaajaan viestin. Muistanut nimen väärin, siskonsa nimellä puhutteli vastaajassa. Kumppaninsa myös soittanut, jättänyt viestin. Avattuani puh illalla myöhään, laitoin heille viestin jossa kerroin joulukuulumiset. Luin eilen koko päivän ja illan. Marja-Liisa Aalto:Timantti, dekkari. Toinen mitä meininki tänään jatkaa Emile Zola : Ansa....

Hyvää tapaninpäivää sinne sun maailmaan ❤

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.12.2019 klo 12:21

Kiitos teille ihanille, kun ootte jaksaneet kirjoittaa ❤

Äiti laitto viestin, isä kipee, mahasta. Jokin ruoka ei sopinut. Menen huomenna hakee kinkkurullan sieltä pois. Jos se olis syypää.

Oma maha reagoi. Eilen tuli vähän syötyy ja oksenneltuu. Nyt laskin et vuorokaudes on kilo torttuja menny. Otin eilen kanaa sulaa ja teen ruuan siitä. Kai jotain risottotapaista.

Olen koittanu jaksaa istuu ja kutoo, mut silmät tuuppaa menee kiinni. Vaikka oon 2h sit herännyt.

Toinen muki ( 5 dl) on menossa glögiä. En oikee tykkää tosta, ku siinä maistuu kirsikka. Mut haluan jotain lämmintä. Pitääks mun hamstrata glögii koko vuodeksi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.12.2019 klo 16:00

Oon juonu nii et on paha olla. Vaikka koitin syä, paha olo jatkuu. Maha on turvonnu. Vaikka en ole jouluruokii sellai syöny. Tunne et maha poksahtaa kohta...

Katon jamie oliverin ohjelmaa ja se pelkkä ruuan näkeminen tekee pahaa.

Koitin tos hiukan kutoo, mut päätin kömpii sohvalle. Vois kohta neuloo loppuun noi tossukat, ni saa uutta puikoille sitten.

Katotaan miten jaksan...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.12.2019 klo 20:53

Hui tääl makkaris on kylmä. Toivottavasti peitto lämmittää nopeesti.

Katon pikku telkkarista suomen peliä, en jaksanu enää istuu ja kutoo.

Huomenna meen sen kinkun hakee ja sit meen kauppaan. Vois viä tyhjät pullot samalla. Saa ainakin vähän rahnaa. Nykyään kun mehupulloista ja glögipulloista saa palautusta.

Mitä mä tarviin sielt kaupasta? Ei harmainta aavistusta.

Tänä jouluna lihosin vaa 2-3kg, kun viime jouluna se oli 5kg. Jotain menny perille. Mut saa nähä meneekö maha umpeen kun kinkkuu alan syömään.

Risotosta tuli ihan ok:ta. Kyl sitä syö. Huomen vois ottaa kinkkuu siihen mukaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.12.2019 klo 08:26

Huomenta, Saloka! Mulla on pyykki-aamu. Kävin viemässä ensimmäisen erän pesuun, ja kun se valmistuu, laitan toisen koneellisen. Meillä on pyykkituvalla kaksi konetta ja kuivausrumpu. Nyt tajusin laittaa lakanat ja pyyhkeen ensin pyörimään, kun laitan ne sitten rumpuun kuivumaan, ja vaatteet vasta toiseen koneelliseen.

Mulla ex-anoppi käyttäytyi mun mielestä törkeästi. Asia, joka ei hänelle kuulu, oli hänen mielestää niin järkyttävä, että siitä piti oikein erityisesti soittaa... Loukkaannuin. Anteeksi pyyntöä en tule kuitenkaan saaamaan...

Miltä kinkku maistuu? 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2019 klo 10:43

Hei saloka.

Mukavaa päivää, joulu on mennyt menojaan, ja uutta vuotta vielä odotellaan. Kaikki on kunnossa ja on tullut levättyä. Olen lukenut lainassa olevaa romaania; Kaari Utrio; Ruma kreivitär.