pelottaa että rasitan olemassa olollani tyttöä liikaa. Olisiko hänellä parempi olla, ilman mun läsnäoloani.
Juttelimme tossa tutun kanssa. Juttelu meni joulusiin tapahtumiin. Joutusin selittää taas mitä silloin on tapahtunut ja jne. Esitin sille kysymyksiä mitkä on mua askarruttanut ja mihin en ole oikee kunnollista syytä saanut tai vastauksia. Lopulta juttelu meni niin kovasti muhun että pidättlin itkuani ja pahaa oloani sisälläni ja yritin vaan kestää. En taho olla heikko yms. Mua edelleen satuttaa ja mulla on avoimia kysymyksiä ja haluaisin niihin vastauksia, mut luulen että jos kysyn määrätyitä ihmisiltä niistä, ni ne ei sano totuutta mulle ikinä. On myös muitakin kysymyksiä muista tilanteista. Mut joo, tarvii varmaan va kestää ja sopeutua tähän tilanteeseen.
Ettisin koiruliinille paidan neulonta ohjetta. EI ihan niin pienelle koiralle tunnu sopivaa ohjetta löytyvän, va tarvii alkaa muokkaamaa taas. Et mä tykkään siitä, hitto. Sit aloin puikkoja ettii. Joku on käyny nyysii niitä näköjään multa. Kriisi iski. Tuttu ei usko mun selityksiä, että en löydä mistään oikeita puikkoja. EN tiä oonko tyhmä, sokea vai enkö tosiaan löydä. Paikassa missä niit on ihan järkyttävästi ollu, on enää about 1/5 jäljellä. En ymmärrä. En enää keksi mihin kummaan ne on kadonnut. Lankaa löydän kyl koko ajan joka halvatun paikasta. En tiä mitä nyt tekisin, kun en löydä oikeita puikkoja mistään. Langat oottaa tos vieres ja ohjekkin olis. Jaksamistakin olis hiukan, et jaksais ainaki aloittaa tekemään sitä puseroa. Hitto!
Olen yöllä saanut jonkun verta nukuttuu. Onneks olo ei niin kamala ole, mitä 2 tässä aamua on ollu. Jaksaa hiukan paremmin ja uskaltaa liikkuakkin pelkäämättä että pää pimenee. Pitäis va jaksaa ruokaa vissiin tehä. Mietin että jaksaako tänään vai tekeekö huomenna.
Äiti soittaa. Laitoin sille viestiä että iski kriisi. Soitti heti ja kysy mistä kyse. Selitin tää puikko jutun. Eihän se uskonut mua ja ihmetteli että mihin ne on kadonnut muka. TÄytyy varmaan alkaa mysteeriä selvittää, kuhan va keksii mistä niitä enää ettii...