vähän paremmin sain nukuttuu, mut silti en kunnolla. Eilen iltainen pääsärky helpotti kun join, mut nyt taas on kurja olotila. Tai oikeastaan heti herättyy oli. Nyt on vaan kylmiä väreitä kropassa ja kroppa heikko. Pitää jotenkin jaksaa vaan mennä isoon kauppaan ja apteekkiin ja sen jälkeen saa olla ja makoilla ja kerätä voimia. Onneksi saan ovelta ovelle vissiin kyydin, ni ei tarvi tota matkaa kävellä. En jaksais sitä kävellä meinaan. En käsitä mikä tässä on. Limaa on kurkussa niin et eilen kaksin ja tänään herättyy kakosin sitä pois. Eihän sieltä mitään tuu. Nenää yritän niistää, vaikka sieltäkään ei mitään tuu. Nenäontelot on kipeet ja sattuu ihan järkyttävästi. Ja se laittaa päänki kipeeksi. Kuumetta ei oo, mut ehkä hiukan lämpöä on. En jaksa tolla toisella mittarilla katella.
Jos tänään jaksais lähtiessä viä ton jätesäkillisen roskia roskiin. Se haisee ihan järkyttävästi. Pitää va kerätä voimia että jaksaa kantaa sen. Ei se painava oo, mut painava silti.
Pitää muistaa kaupasta hammasharja ja sokeria. Olisko jotain muuta, mitä tarvis ostaa. Ostin eilen aika paljon kaikkea ja sain syötyyki jonkin verran niitä. Äiti patistaa pyykkituvalle viikonlopuna. Sanoin että menen sitten, kun jaksan tosiaan mennä sinne. Pitää lakanat vaihtaa. Äiti olis halukas ottaa pyykit pesuun, mut mä kieltäydyin. Sanoin että niitä on ni vaikee saada siltä pois sitten ja kyl mä ne pesen, heti ku saan voimia enemmän.
Hitsi tota päätä, jos se alkaa sattuu jo nyt. Kiva mennä isoon kauppaan hälyyn. Sanoin kyl tytölle että on heikko olla, ni hän tietää sen. Ehkä musta ei oo kovin juttuseuraa tänään, kun koko reissu taitaa olla pelkkää taistelua eteenpäin. Haluan turvallisesti kotiin, sitten ku lähen.
Huomenna vois kattoo, jos herättyäni jaksaisin mennä suihkuun. Illalla on ihan turha mennä sinne.
Mut mä taidan alkaa odottelee tyttöä ja kyytiä kauppaan ym. Katotaan, jaksanko kirjoitella enää tänään. Vai oonko koomassa sohvalla.