Jaksoin kun jaksoinkin laittaa ruuan alulle. TUntuu sekin ylivoimaiselta tänään. Kaikki tuntuu. Väsy ottanut vallan.
Viime yö venyi 4 asti. heräsin 10 aikaa. Menin takas nukkuu vissiin joskus 11 aikoihin ja nousin vasta klo 13 jälkeen. En vaan jaksanut pitää silmiä auki ja nostaa painavaa päätäni. Nytkin pää tuntuu raskaalta.
Yritän tässä teen avulle "herätä". Koitan jaksaa olla hereillä nukkumiseen asti. Ootan että perunat ja porkkanat kypsyy, että teen nopeen jauhelihakastikkeen sitten. Saa nähä miten onnistun maustamisessa.. kuorisin kilon porkkanoita ja jokusen perunaa. Jaan ne 3lle päivää, eli 3lle lautaselle.Sit jaan kastikkeen myös. Annan 2 lautasta jäähtyä ja sitten laitan jääkaappiin ja yhden lautasen syön. Huomenna otan jääkaapista yhden ja lämmitän sen ja syön ja seuraavana päivänä sen viimisen. Vähän se tarvii jääkaappiin tilaa kun 2 lautasta laittaa, mut onpa täytettä jääkaapissa. Ajattelin ekana uunissa tehä perunat ja porkkanat, mut sit niitä ei olis voinut enää seuraavina päivinä käyttää, taivoi mut ei ne oo niin hyvii. Keitettynä on paljon parempia.
Äitin sukat valmistuu kovaa vauhtia. Pääsin kantapään ohi jo vime yönnä. Nyt on helppoa pätkää ja sit alkaa se arvuutteleminen koon suhteen. Onneksi niistä tulee mun jalan kokoiset, joten mitta on selvä. Ainut on että koska alan kaventaa. Joka kertainen ikuisuuskysymys. Ihan hieno varsi niihin tuli ja alaosakin on suht hieno. En tiä kuinka hyvin sopii toisiinsa. Äitiä ei kuulemma haittaa,kuhan lämmittävät vaan hänen pohkeitaan ja jalkoja.
Ulkona näyttää sateiselta. En tiä sataako. Harmaalta ainakin ja jotenkin kuoleelta. Naapureista ei kuulu ääntä, joten saan olla aika hiljaisuudessa. Ainut että rapussa hissin liike kuuluu. Se kuuluu aina. Kovaa meteliä pitää, tai sit mä vaan kuulen niin tarkkaan.
En nyt sit tiä, onko sossun palaveri vikon päästä. Pitää ensi viikolla kysyy tukarilta. Mua ei sellai haittaa, vaikka sitä ei olis, sillä pelottaa tavata sossu. TYttö ehkä haluis tulla palaveriin kanssa, mutta sitten on koira jättettävä kotiin. Tulla sit poikkis koiran kanssahakemaan tyttö. Muuten koira voi tulla, mutta kun se puree ja syö kaiken. Mietin vaan sossun ja tukarin vaatteita. Yritän suojella niitä. JOs jollekkin olis keino vaatteiden syöntiin, otetaan vastaan. Toruttu ja kielletty, harhautettu ja kaikki mitä ollaan va keksitty on kokeiltu. Emme tiä johtuuko hampaista vai sit jostain muusta. TOinen ongelma mikä on tässä tullu sillä hienopyllyllä, hän ei kakkaa ulos ollenkaan. En nyt tiä tämän päivän tietoo, mut eilen ei kakannut, vaan sisälle. Sen kans käydään säännöllisesti ulkona ja ollaan siellä ulkona, mut hän on niin hienopylly että ei voi muka ulkona olla ja eikä tehä asioitaan sinne. Pissaa kyl, mut ei kakkaa. Eilen hä sai ekan kerran tavata toisen koiran. Olis jo viikon saanut, mut on pelänyt ja tärrännyt niin pahast. Muutenkin sit käyttäytynyt sellai että ei oteta riskiä. Nyt kun oli 2 koiraa ja 3 aikuista, ni osattiin kokeilla. Tällä isommalla koiralla oli ollu viel kuonokoppa (maasta noukkimisen estämiseksi). Tä toinen koira oli hyvin koulutettu, kuulemma. Ei ollu haukkunu ollenkaan ja oli ymmärtänyt meijän duracell pupua. Hyvin oli treffit mennyt sit loppujen lopuksi.
Mahtaako sitä maanantana jaksaa kotitöitä tehä jo? Roskat tarvis viä ja pyykkiä koneellinen pestä. Jollen st taas lakanoita pese. Suihkussa tarvis taas jaksaa käydä. TÄnään en jaksa, sillä en jaksa käsissä käyttää ollenkaan voimii, en ees silmien hieromiseen kunnolla.
Olen taas kirjoitellut ja jaaritellut täällä. Pitäis varmaan tota kattilaa mennä kattoo, että koska saan ruokaa ja sitä kautta alkaa ehkä oireilla. Saa näh äiskeekö vilu tai järjetön väsy. Tai huono olo. Mut tällästä tämä on, aina jotain ongelmia. Jostain narusta on vedettävä ja mä vedän aina siitä huonosta.