Puhuin 48 min tytön kanssa. Puhuminen auttoi ja naureskeltiinki, mut mun naurussa oli pelkoa. Sain hänelle sanottuu et haju palasi eilen. Hän sanoi ensimmäisenä mulle, läheisistä, ettei halua olla ilkee yms, mut hän alkaa tosiaan epäillä että se on korvien välistä asiaa. Kysyi sitten että haluanko apua täällä, jos se on sitä. Sanoin että haluan. Ei mulla ole tätä kämppää vastaan mitään. Kyl me sitäkin puhuttiin että hän soittaa salaa poikkikselle ja he peittävät silmäni ja vievät mut päikkyyn niin etten tiä ite siitä mitään. Tyttö sano mul et voin ihan rauhassa mennä päikkyyn, mut sanoin siihen että älä usko sitä. En mee sinne vapaaehtoisesti. Kyl me muutakin puhuttiin, tytön viikosta kissanhoitajana. Mut lopulta puhelu loppui siihen että tyttö meni päikylle, koska ilmeisesti mun asiat alko painaa niin paljon että hän huolestu ja sai migreenin. Tai sit se tuli siitä että häneltä loppui juominen ja vesi kuulemma on pahaa. Muutenkin hänen syömiset on menny vähän harakoille nyt hoitajana.
Silti oli ihana kuulla tytöstä. Ehkä tyttö soittaa vielä, kun selvii pääsärystä.
Aletaan elää aikaa, jollon haju astuu voimaan. En halua piruja heittää seinään, mut se on tullu aika usein klo 16-20 välillä. EIlen oli chatti ja jouduin yksinkertaisesti lähtee sieltä pois. Alan menee lukkoon siitä ja pelkäämään niin paljon, et palaako täällä tosiaan. Tuttu on sanonut et kyl toi keskellä kämppää oleva palohälytin kertoo sen sit. Vielä se on ollu ihan hiljaa ja olen miettinyt et jos hommaan tohon toiseenki palohälyyn patterin ja laittaisin sen johonki. Mulla on siis makkari tuolla ulko-oven vieressä ja sit järkyttävä makkarin kokoinen käytävä ja makkarin vieressä keittiö. Keittiön ja olkan välisssä vessa, jonka läheisyydessä palovaroitin. Ja se haju on aina olohuoneen perällä, parvekkeen vieressä. Tänään hoksasin että tosta parvekkeen ovesta tulee raitista ilmaa tähän kohtaan koko ajan, mut miksi ei eilen tullu. Kävin silloin parvekkeella ja siellä hais raitis ilma vaan. Nykyään haju on myös makkarissa, mut ei esim. eteisessä, keittiössä eikä vessassa. Eli mun turvapaikassani, sänky, ni se ei ole enää turvapaikka. Pelkään omassa asunnossani.
Anteeksi että höpötän tälläisiä täällä, mut alan ahdistuu ja yritän sitä peitellä ja kirjoittaa mitä päähäni tulee. Eniten ahdistaa että sekoan tänne. Ei ihme että äiti soittaa aamupäivällä ja kysyy miten menee. Hän ei ole sitä tehnyt. Tyttö on alkanut soittaa joka päivä.
Mä alan horista jo samaa koko ajan. Joka päivä tuntuu toistuvan ja toistuvan. EI tätä jaksa ketään, en ees mä ite. Anteeksi.
Huomenna olis tarkoitus koittaa mennä kauppaan. Saan nähä miten aamulla jaksan, vai meneekö se niin että äiti sanoo että tuu huomenna sittenkin. Niin ku tänän kävi. Ulkona on kuulemma kuuma. Ite en sitä huomaa.