Nyt on päätetty, teen huomen lasangee. Levyt oli okei, toivon et jauhotkin on. Otin 700+400g jauhelihaa sulamaan. Kyl sillä jonkinlaisen lootan saa aikaiseksi. Toivon ainakin. Ja toivon ettei mörkö vie multa tätä iloa.
Huomen pitää suihkussakin käydä.
Ajattelin, jos chatin jälkeen huomenna alkais tekee ruokaa ja sit ku se on valmis, menen suihkuun ja sit otan illaks ja syön. Ruokailu menee vähän myöhäseksi, mut en uskalla ehkä mennä suihkuun kun loota on uunis. Nii ja tiskit tarvii pestä. Ei ole puhtaita lautasia. Pitäis tosiaan kattoo meneekö mun koneeseen muita lautasia. Olen käyttäny va noita syviä soppalautasia, vaik kaapis on muitakin. Pitääpä huomenna yrittää muistaa kokeilla, kun kone on tyhjä.
Lattiat tarvis TAAS pestä. Löysin yhen villakoiran. Ja aivastelen ihan kivasti taas. Mistä hitosta sitä pölyy tulee, just alle 2vko sitten pesin lattiat ja likaa tuli.
Yksi pupu valmistu just. Huomenna päättelen langat ja aloitan 7 pupua tekee. Vähän yritin äitille sanoo et maistuu jo puulta. Haluaisin tehä pitsi tossukoita, tai tavallisia, itelleni. Mulla ei montaa ole ja tykkään pitää niitä. Huomenna onki arvoitus, mitä laitan päälle suihkun jälkeen. Ehtiikö tossukat kuivuu, vai tarviiko laittaa pitkät villasukat.
Tänne ei tullu sm kultaa, mut hopeeta tuli. U18 porukka taisteli mitalipeleihin. Kohta alkaa miesten mm kisat ja pääsee niitä seuraamaan.
Tytöllä on ahdistava aamu huomenna. Hänen pitää mennä linja-autolla kaupunkiin. Hänellä on sama ongelma tullu linjureissa kun mulla.ollaanko me sit liian herkkiä, siihen hälinään ja ihmismassaan. Mulla tosin se yhden matkustajan vakavan sairauskohtauksen jälkeen tullu olo että tarkkailen muita ja jokaista elettä ja liikettä. Siksi istun mahd. Edessä ja kuulokkeet korvilla. Aina sekään ei auta.
Mietin täs, kun /jos tukari kysyy miten on väliviikko menny, mitä vastaan. Taistelen pääni sisällä olevan mörön kanssa ja yritän jaksaa tehä kotitöitä ees hiukan kerrallaan ja juu, en ole ulkoillu ollrnkaan. Pitäiskö mun kokeilla viikonloppuna, jos menis hiukan kävelemään? Ei se kyl mun olooni vaikuta yhtään, mut jos vaikka jonkun mieliksi. Pitää kattoo säätiedotus, et lupaako metrin lunta vai saavillisen vettä kera jääpuikkojen.
purjevene mä oon niin kade sulle ku voit /pystyt käymään kaupungissa ja ostoksilla ja syömässä ja ja ja. Mulle tällä hetkel kaupunkiin meno on liian iso askel. Kodin ulkopuolinen syöminen myös. Katoin vihosta, et oon tainu kerran nähä isääkin tässä kuussa. Mä oon ns. Lopettanu kaiken, jumittautunut kotiin. Jos mä saisin itteni ulos ees pidemmän kautta kauppaan menoon, ni olisin tosi tyytyväinen. Mutta toi ulos meneminen on niin pirun vaikeaa.
Mut joo. Mun iltasatu alkaa loppuu tähän ja alan pikku hiljaa nukkuu... huomenna taas....