Sain puoliksi tehtyä taas tyttöpupun. Enkä ees neulo koko aikaa. Olen vaan huomannu et äiti tulee iloiseksi ja kaikki muutki, se et tulenko mä, on eri asia.
On taas yksinäinen olo. Toivoton, jaksamaton. Ajatus huomisesta ovesta ulos menosta, on kaamee. Jotenki toi ovi on sellainen, et piti tarkistaa että se on kii. Ehkä ne unet on mun pääni sisällä loppu elämän.
Mä en kässää, mikä mun mahaani ln vaivanu tänään. Onko se eilinen särkylääke tai pääsärky syyllinen mahaan. Saa nähä millainen päivä huomen on.
Petivaatteetki tarvis vaihtaa. Suihkus tarvis huomen käydä. Ajattelin lettuja tehä ruuaksi muutamaksi päivää. On soijajuomaa ja wichyä. Se et voiko ne sekoittaa, tarvii kokeilla ekana. Pitää heti herättyä laittaa tilkka molempia lasiin ja kattoo mitä tapahtuu.
Hamstraan taas niin paljon tekemistä, et olen kuollu loppu viikon. No onneks on vapaa viikko.
Kasvot tasvis rasvata vielä, sit voi alkaa koittaa nukkuu. Tällä hetkellä se tuntuu kaukaiselta ajatukselta.
Haluis va pakoon pahaa oloa. Juosta niin kauan et se jää, mut mä en jaksa ees kävellä sitä karkuun. Kyyneleet kostuttaa silmiä. En tiä miks mulla on joka ilta niin hemmetin yksinäistä. Pelkään et parin kk päästä vedän pääni täyteen ihan kunnolla. No sit mulla on ainakin yksi kaveri. Eniten siinä ketuttaa se et nollaamisen epäonnistuminen. Mut viisastuin uv:sta aika paljon.
Miksi v.... mun tarvii aina olla yksin? Miksi mun tarvii "juhlii" yksin? Jännällä ootan, lähteekö porukka haneen taas sillä päivänä.
En o juonu mitään, ei hätää. En o moneen vuoteen ees baaris ollu, enkä varmaan tuu ikin menee. Tai sit meen, kun olen niin seipäässä että toinen jalka näyttää itään ja toinen länteen. Ja sitä et tuu ikin tapahtuu.
Mulla ei taida tosiaan olla lääkitys okei. Ei näillä tabuilla voi olla näin paljon pelkoja, jotka estää elämisen.
Kumpa joku ottais mut syliin ja silittäis mut uneen ja vahtis ettei painajaiset tulis valtaa mun aivojani. Ei. Joudun tyytyy kylmiin varpaisiin ja sormiin ja tyhjään sänkyyn.